You are not logged in.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
En ole tiettävästi kuullut ikinä yhtään näiden biisiä -
Oisko heittää jotain vastaavan tyylisiä artistien nimiä, niin aukeaisi tämä homma edes vähän. Selasin koko ketjun läpi, mutten tajua teidän asiantuntijoiden löpinöistä mitään
En ole tiettävästi kuullut ikinä yhtään näiden biisiä -
Oisko heittää jotain vastaavan tyylisiä artistien nimiä, niin aukeaisi tämä homma edes vähän. Selasin koko ketjun läpi, mutten tajua teidän asiantuntijoiden löpinöistä mitään
Tsekkaa vaikka noita Hantan luettelemia biisejä youtubesta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mä en oo silleen asiantuntija ku oon kuunnellu vaan ehkä jotain 3% näiden levyistä ja sit nähny ton yhden keikan ja aika vaikee muutenkin heittää jotain täysin vastaavaa artistii, ku nää tuntuu menevän suvereenisti genressä ku genressä mut jos pitäis joku mainita ni ehkä Meat Puppets vai meneeks nyt ihan metsään?
Kaikki eilen soitetut biisit oli vitun hyviä, eli tosiaan noi Hantan luettelemat on aika varmoi nakkei.
"Mitä vittua sä oikein sanoit, en mä kuule kun on nää tulpat korvissa" vastasi humalainen mieshenkilö suomeksi Alan Bishopille kun tämä yritti tiedustella mitä mies kysyy levynmyyntitiskillä. Keikan aikana (ilmeisesti) saman henkilön suusta kuultiin useammankin kerran oluen liukastamalla hillbilly-aksentillä Fuck The USA. Bishopin veljekset nauroivat jutulle, lohkaisivat siitä pari hyvää vitsiä ja harkitsivat miehen ottamista mukaan koko kiertueelle. Keikalla kuultiin hyvin monentyyllistä musiikkia aina reggaesta pohjois-afrikkalaissävytteiseen kitarointiin. Yhteistä biiseille oli veljesten saumaton yhteissoitto, joka paikoitellen toi mieleen Roy Harperin Stormcockin kitaroinnit. Itselleni keikan kohokohta oli upea versio Cruel And Thinistä. Myös se reggae-biisi (Voodoo?) oli todella hyvä ja Richard Bishopin laulusuoritusta ei voinut kuin hämmästellä. Kyseessä oli yksi vaikuttavimpia keikkoja, mitä olen koskaan nähnyt.
"Thank you for smoking" totesi Alan Bishop minulle tupakkakopissa keikan jälkeen. Tuossa tilanteessa katsoin parhaaksi olla selittämättä, että en minä enää normaalisti, mutta kun kerran lupasitte että tupakkakopissa tavataan keikan jälkeen niin pakkohan sitä oli. Richardkin liittyi seuraan myöhemmin ja kun kerran tilaisuus tuli niin päätin varmuuden vuoksi vielä kerran tiedustella psykokarkin löytämän wikipedia-tiedon paikkansapitämättömyyttä. Richard ei ollut Hanoi Rocksista kuullutkaan (ja arveli bändin olevan vietnamilainen) eli kyseessä on ollut joku toinen Bishop. Minulle selvisi myös ettei Alan juurikaan pidä Cruel and Thinistä ja vielä vähemmän hän kertoi pitävänsä alkuperäisestä versiosta. Omar Soleymanin bändipaidan muuten on suunnitellut Richardin tyttöytävä. Kyselin myös mahdollisista Sun City Girlsin levyjen uudelleenjulkaisemisista ja kuulemma kyseessä on lähinnä budjettikysymys. Muistin sentään lopuksi kiittää upeasta keikasta.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
jos olis vain budjetista kiinni niin otan lainaa ja pistän horse cock phepnerin vinyylinä pihalle
ja sanattomaksi vetää kun pistin alvarius b:n uuden soolon soimaan ekaa kertaa. tätähän on myös työstetty vuosikausia, kuten funeral mariachia, ja jollain lailla samankaltaisissa maailmoissa vedellään, itse asiassa paikoin melkein liiankin samanlaista, loppuun asti hiottua korvakarkkia tarjolla, aivan uskomattoman hyvältä kuulostaa ja tässähän myös kansisysteemit aika lailla viimeisen päälle, tommonen hieno kirja jne. jossa toki kuvia alastomista naisista. ainoo et se levy on sujautettu sellaseen ahtaaseen taskuun. ja katoppas, pikkuyllärinä tuli päätösraitana soiva harvinaisen huikea versio beach boysin god only knowsista, eyvind kang taitaa soittaa viulua. sori vaan panda, tämähän se on kuitenkin selkeästi vuoden paras levy
vinyyli vain jäi ikuisesti saamatta
jos olis vain budjetista kiinni niin otan lainaa ja pistän horse cock phepnerin vinyylinä pihalle
ja sanattomaksi vetää kun pistin alvarius b:n uuden soolon soimaan ekaa kertaa. tätähän on myös työstetty vuosikausia, kuten funeral mariachia, ja jollain lailla samankaltaisissa maailmoissa vedellään, itse asiassa paikoin melkein liiankin samanlaista, loppuun asti hiottua korvakarkkia tarjolla, aivan uskomattoman hyvältä kuulostaa ja tässähän myös kansisysteemit aika lailla viimeisen päälle, tommonen hieno kirja jne. jossa toki kuvia alastomista naisista. ainoo et se levy on sujautettu sellaseen ahtaaseen taskuun. ja katoppas, pikkuyllärinä tuli päätösraitana soiva harvinaisen huikea versio beach boysin god only knowsista, eyvind kang taitaa soittaa viulua. sori vaan panda, tämähän se on kuitenkin selkeästi vuoden paras levy
vinyyli vain jäi ikuisesti saamatta
Toi vinyyli olkoon mun lohtuna, kun jouduin eilen kääntymään Hämeentiellä ympäri ja lähtemään takaisin kotiin hoitamaan vauvaa. Vaimo sairastui sopivalla hetkellä vatsaflunssaan. Tais jäädä veljekset ikuisesti näkemättä. Molemmat mainitut levyt on olleet mulle ns. growereita, vaikka toki ensivaikutelmakin noista oli hyvä.
Last edited by suavester (06.05.2011 21:09)
Alvarius B:n levylle kyllä vahva Pitäis kyllä ostaa tämä.
grasskirt wrote:En ole tiettävästi kuullut ikinä yhtään näiden biisiä -
Tsekkaa vaikka noita Hantan luettelemia biisejä youtubesta.
Töissä ei toimi youtube, mutta pitää muistaa kotona katsoa. Pelkään tosin, että alkaa vituttamaan keikan skippaaminen.
http://s295.photobucket.com/albums/mm13 … inja_2011/
joku olis saanu ottaa videota.
Olihan tää parasta, voitti jo valmiiksi kovat odotuksetkin.
Skannasin ton yhden niistä harvoista haastatteluista kun Gocherkin on suostunut puhumaan jotain: Täällä
Julkaistu siis tässä lehdessä Yeti Magazine
Tosi nasta haastis, kiitti.
CHARLIE: We're talking about doing wheelchair concerts when we're in our seventies. I want an electric one!
ALAN: I guarantee that what we'll do in wheelchairs will far transcend what anyone's done in them before.
No ei se ny ihan noin sit lopulta menny
Älä päästä painiks sitä
Saturday 14th May 2011 at All Tomorrow's Parties curated by Animal Collective
Alan and Richard Bishop play 'Bitter Cold Countryside' at the Cube Cinema, Bristol, 10th May 2011.
Viimepäivinä tullut kuunneltua paljon Funeral Mariachi-nimistä albumia. Hienoa musiikkia. Kauan sitten koneella lojui joku muukin levy, mutta ei ikinä päässyt kunnolla otsalohkoon. Pitääpä nyt hommata kokeiluun muitakin. Bändistä tai soittajista en kyllä tiedä oikeastaan mitään, nimet Bishop ja SCG pullahtaa vaan aina välillä jostain esiin. Mutta eipä tarvikkaan tietää, musiikki on se juttu.
Vasta nyt olen ehtinyt/jaksanut kuunnella sitä Alvarius B:n Baroque Primitivaa ajatuksen kanssa. Onhan siellä uskomattoman hienoja juttuja, mutta kokonaisuus ei jaksa ihan kantaa niin, että aivan mestariteoksesta olisi kuitenkaan kyse. Viimeisena biisinä kuultava Beach Boys coveri God Only Knows on kyllä hieno ja loppuukin mahtavasti. Aivan kuin vinyyli jäisi soimaan ja alkaisi sulaa
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Thank you for information sharing, it useful to me.
Well, great work! You have helped me to improve my knowledge about this field. Thank you so much for sharing.
jacks creekin hmmentävä avausraita:
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Excerpt from the Sun City Girls video The Halcyon Days of Symmetry:
ja pannan vielä suosikkihitti uncle jimin soololevyltä:
ylös ihan muuten vaan
mainio juttu, joka julkaistiin alunperin lyhennettynä wiressä vuonna 2004:
Cameo Demons - Hanging with the Sun City Girls by Erik Davis
alvarius b:n soolo-lp Blood Operatives of the Barium Sunset on nyt uudelleenjulkaistu cd:nä
saisivat vielä julkaista sen nimettömän tupla-lp:n jossain muodossa