You are not logged in.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Näiden keikkahan on ihan kohta! Harmittaa kyllä vallan suuresti edelleen että menee sunkkareiden kanssa päällekäin, mut nyt kävi näin. Nyt kun taas pitkästä aikaa kuuntelin Moving Picturesia, Grace Under Pressurea ja Snakes & Arrowsia niin pakko todeta että kyllähän tää on aika huikeaa settiä edelleen! Fiiliksethän on keskiviikkoon mennessä varmasti jo erittäin korkealla!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ja meitsi on vasta alkanut löytämään tän bändin.
Sama. Disauttelin pitkät tovit tässäkin topicissa nähdyillä argumenteilla, mutta nyttemmin toimii oikein hyvin ja onhan tämä nyt stadionsarjan ykkösbändi (pl stadionsarjan hevidändit). Ja keikalle oon tulossa myös jee.
Miksi muuten kepeämmässä? Ensikosketukseni Rushiin tuli aikoinaan HARDROCK ´83- kokoelmakasetilla...
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
tämähän menisi kätevästi tuonne aor-topikkiin myös.
RUSHIN KONSERTTIIN LISÄLIPPUJA MYYNTIIN
Ke 4.5.2011 Helsinki, Hartwall Areena
Tämän viikon keskiviikkona Helsingissä Hartwall Areenalla esiintyvän RUSHin konserttiin on teknisten yksityiskohtien tarkennuttua vapautunut pieni erä lippuja parhailta paikoilta alakatsomoista ja kentältä. Liput ovat nyt myynnissä Lippupisteen toimipisteissä, puhelinpalvelussa ja verkkokaupassa www.lippu.fi.
RUSHin Time Machine -kiertueella yhtye soittaa kolme tuntia kestävässä konsertissaan muun muassa vuoden 1981 mestariteoksensa "Moving Pictures" kokonaisuudessaan.
Kaikenlaisten kameroiden ja muiden tallennuslaitteiden tuominen konserttiin on kielletty. Hartwall Areenan portilla suoritetaan turvatarkastus.
AIKATAULU:
18.00 ovet auki
19.30 Rush showtime
LIPUT:
67/69 EUR +toimituskulut.
Ennakko: Lippupiste
Tuo niitten nykysaundi on sen verran puuduttava, että vaikka vanhoja biisejä soittavatkin niin ei se oikein jaksa innostaa, esim. Rush In Rio -dvd on aika kämynen
Jean-Babtiste wrote:Ja meitsi on vasta alkanut löytämään tän bändin.
Sama. Disauttelin pitkät tovit tässäkin topicissa nähdyillä argumenteilla, mutta nyttemmin toimii oikein hyvin ja onhan tämä nyt stadionsarjan ykkösbändi (pl stadionsarjan hevidändit). Ja keikalle oon tulossa myös jee.
Miksi muuten kepeämmässä? Ensikosketukseni Rushiin tuli aikoinaan HARDROCK ´83- kokoelmakasetilla...
Ootko kentällä, oisko gentlemen wall of deathin paikka?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tuo niitten nykysaundi on sen verran puuduttava, että vaikka vanhoja biisejä soittavatkin niin ei se oikein jaksa innostaa, esim. Rush In Rio -dvd on aika kämynen
Hmm...R30 dvd vuodelta 2004 on soundeiltaan kuitenkin erinomainen. No, nähtäväksi jää.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Joo, tosta soundista voi toki olla montaa mieltä. Geddyn basso on kyllä nykyään vähän omituinen, vähän liian sellaista räminää siinä soundissa. Kasareilla se oli sellanen pehmeä, tosin voinee toki riippua siitäkin että silloin se tais soitella enimmälti Rickenbackerilla. Mut kyllä S&A:lla on silti suht hyvät soundit, ainakin mitä nyt vertaa suureen osaan muuta nykyrokkia. Sopivan jämerä ja suuri, mut ei kuitenkaan liian muovinen.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kaipaan aikoja jollon Peartilla oli viikset ja Lifeson näytti Agnetha Fältskogilta
Suuri päivä!
Ootko kentällä, oisko gentlemen wall of deathin paikka?
En ole kentällä, en itse asiassa edes vielä tiedä mihin katsomoon lippuni on.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Ihan leppoisa oli. Geddyllä ei tällä kertaa ollu Kunnon kansalainen-paitaa eikä Lerxstin vahvari hajonnu Far Cryn aikana kuten viimeks, mutta Moving Pictures vetäistiin kyllä eri nätisti läpi. Etenkin Vital Signs oli hieno kuulla livenä. Soundit oli kans komeet, tai sitten satuin vaan hyvään paikkaan. Yllättävän hiljaa soittivat jopa, mun mielestä viimeks pistettiin lujempaa menemään, mut eipä siinä, muhkea oli kokonaissoundi silti, sopivasti alataajuuksia. Panin tosin merkille että Lifeson mokaili yllättävän usein soitossaan, tai välillä tuntui soolot menevän vähän miten sattuu. Geddykin taisi parissa kohtaa unohdella sanoja. Peart heitteli kapuloitaan kans miten sattuu, välillä sai jännittää että saako kiinni.
Mutta La Villa Strangiaton humppaintrolle sekä Working Manin reggae-versiolle kyllä ! Mystic Rhythmsiä olisin jäänyt kaipailemaan, sitä kun ei soitettu 2007:kään. Marathon tuli, ja onhan sekin kovis mut silti. Kaikenkaikkiaan siis nasta keikka ja leppoisa meno.
Joo, alko vähän jäykästi Spirit of the Radio, mut omasta mielestä huippukohta osui siihen missä tuli putkeen Freewill, Marathon (JES!) ja Subdivisions. Muuten oikeestaan ihan sama ku Kalossilla. Ois paljon muutakin selitettävää, mut nyt ei jaksa.
What about the voice of Geddy Lee?
How did it get so high?
I wonder if he speaks like an ordinary guy.
RUSH-diggareiden kandee tämä jenkkihuttu tsekkaa. keskimääräistä parempi komedia IMO:
Eilen tuli Teemalta 2112- ja Moving Pictures-aiheinen dokkari. Sellanen perinteinen musajuttuhan se oli puhuvine päineen kaikkineen, mut tulipa jotenkin nostalginen olo siitä. Nuo samat levyt kun näytteli aika suurta osaa meikäläisen kesän ja syksyn 2005 soundtrackissa, ja tuli sellanen ihme flashbäkki ja halu palata sen vuoden fiiliksiin. Vaikkei mun Rush-diggailu oo periaatteessa koskaan kaikonnutkaan, niin tuli vahva sellanen fiilis että nyt pitää palata näihin oikein urakalla. Moving Pictures soi nyt pitkästä aikaa ja onhan tää ihan parasta ikinä Harmi ettei tällaista fiilistä ollut silloin keväänä Hartwallin keikan aikaan. Olihan se kova, mut nyt siitä sais varmaan enemmän irti.
Tällänen väli- hän tää ny oli, mut nostetaan ny ylös silti.
Eilen tuli Teemalta 2112- ja Moving Pictures-aiheinen dokkari. Sellanen perinteinen musajuttuhan se oli puhuvine päineen kaikkineen, mut tulipa jotenkin nostalginen olo siitä. Nuo samat levyt kun näytteli aika suurta osaa meikäläisen kesän ja syksyn 2005 soundtrackissa, ja tuli sellanen ihme flashbäkki ja halu palata sen vuoden fiiliksiin. Vaikkei mun Rush-diggailu oo periaatteessa koskaan kaikonnutkaan, niin tuli vahva sellanen fiilis että nyt pitää palata näihin oikein urakalla. Moving Pictures soi nyt pitkästä aikaa ja onhan tää ihan parasta ikinä Harmi ettei tällaista fiilistä ollut silloin keväänä Hartwallin keikan aikaan. Olihan se kova, mut nyt siitä sais varmaan enemmän irti.
Tällänen väli- hän tää ny oli, mut nostetaan ny ylös silti.
Helvetti ku missasin
Areenasta löytyy jos kiinnostaa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tosin pieni ruutu jne yhyy
Laita koko ruudun kokoiseksi tai katso uusinta lauantaina klo 23.50.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
A Farewell To Kingsin ja Hemispheresin teko ois kiinnostanu enempi
^ Ihan totta tuo kyllä, MP ja 2112 kun on vähän suhteettoman isossa roolissa bändin historiassa. Mut minkäs sitä ny noille klassikkolevyille mahtaa...
Jaksoin kahtua tuosta noin puolet, Rush-fanit jos pitäis päänsä kiinni ja keskityttäs oleelliseen niin ois mielenkiintosempaa
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
bzort glorf bööth
Laita koko ruudun kokoiseksi