You are not logged in.
No nyt alkaa oleen jo härömpää rekvisiittaa kehissä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
paappa samalla kuvarapsaa
bzort glorf bööth
Tomsk otti kuvia, en tosin tiedä ottiko silloin kun alan bishop tuli lavalle. Joo, huh huh, vuoden keikka oli tässä, huomista odotellessa...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
huh huh, vuoden keikka oli tässä
Kyänäio!
Ja yleisöä järkyttävän vähän -- toivottavasti kaikkia himaan jääneitä harmittaa armottomasti.
Tarkotus oli tsekkaa vaan Pharaoh Overlord, ku MMOB "oli" niin aikasin ja Motorpsycho
Nasta ylläri, että MMOB oli sittenkin vika esiintyjä. Kolmas kerta paikalla näiden keikalla, mut tää tais olla eka, jonka näin kokonaan.
Aika hiton hyvä keikka!
Missä jengi? Jotain kolkyt naamaa yleisössä
Missä jengi? Jotain kolkyt naamaa yleisössä
Alotellaan ne keikat ajoissa niin tämmöset 06:30 herääjätkin jaksaa tulla paikalle. Ei mitään mahkuja/intressii käydä arkisin keikoilla jotka menee yli puolenyön
organizing the boy scouts for murder is wrong
Tänään sitten Brothers Unconnected! Toivottavasti soittavat Cruel And Thinin...
Last edited by Alxity (04.05.2011 09:11)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
^ toivottavasti. mutta joo, hieman kyllä hämmensi nähdä tavastia niinkin tyhjänä, toivottavasti ei tullut järkkäreille takkiin tästä kun on kuitenkin vuosikymmenen kulttuuriteko tuoda tämmöisiä artisteja tänne keikalle
toki ajankohta keskellä viikkoa ei ole paras mahdollinen näihin, eipä itsekään jaksaisi jos ei olisi ollut näin pakko-nähdä -osastoa tarjolla.
Olikse Bukkake-Mestarien eka varsinainen biisi suoraan Torch Of The Mysticsiltä vai vain vähä Torchin hengessä?
tais olla enempi hengessä, en ainakaan tunnistanu.
Yllättävän sairastumisen vuoksi myynnissä olisi yksi lippu illan keikalle. Lippu saapuu mukanani Helsingin rautatieasemalle noin klo 18 aikoihin ja matkaa sieltä kahdeksaksi 6. Linjalle. Nettiä luen n. klo. 15.00 saakka, mutta sen jälkeen lipun perään voi kysellä vaikka DBGenen kautta ircissä tai soittamalla/pistämällä viestiä minulle tai DBGenelle.
<@DBGene> senkin karkki
En tiedä vielä monelta oon paikalla, mutta voisin ostaa jos myyt samaan hintaan kuin ovelta sais. Kaippa gnee pääsee siihen ulos röökille käymään.
en ole kolmekybänen emoboy
En tiedä vielä monelta oon paikalla, mutta voisin ostaa jos myyt samaan hintaan kuin ovelta sais. Kaippa gnee pääsee siihen ulos röökille käymään.
Myyn samaan hintaan. En kyllä usko, että Gnee oikein siihen tupakalle pääsee kun kyseessä on sen lippu Mutta pistin sulle fb-viestiä asiasta.
<@DBGene> senkin karkki
Olihan toi bukkanaali ny tylsimmilläänkin vähintään hauska, ja parhaimmillaan just timangia joikaamista. Torvesta lähti hyvä mökä ja ne kolme biisiä missä saivat sen keinuvan aavikkogrooven päälle oli kyl kovaa matskua.
Motorpsycho oli parempi kun odotin. Se tokavika 7/4 huippuriffistä kaikusurinaan ja takaisin menny biisi oli paras, muuten kuulosti vähän turhan paljon Kuyss-outroilta.
Overloordi on eläny sit viime näkemän. Westerlund laulaa koko ajan ja keikkabiisit on vaihtunu.
Älä päästä painiks sitä
joopa joo, tyhjä oli sali kun handsome stranger näytettiin, mutta olipa mainio pätkä, ymmärsin että kesti jotain 50 minsaa, mutta lopputekstit alko kun ajattelin että varmaan vasta puoli tuntia mennyt. sitten ne doomibändit yritti pitkästyttää minkä jaksoivat, dark buddha risingin aikana meinasin nukahtaa sohvalle ja toinen (temples?) oli jos mahdollista vielä tylsempi, ekalla sentään oli viihdyttävän koominen verirituaalishow ja mukava bassosoundi. lopulta sit bishopin veljekset ja vuoden paras keikka. parasta ikinä, nyt enää mark e. smith tänne niin voi lopettaa keikoilla käynnin.