You are not logged in.
Voisin nuo Shadowplayn vinskat ottaa, etenkin jos onnistuu miitti jossain Kampin kulmilla torstaina päiväsaikaan? Samalla vaivalla tulee kyllä Futrenkin tilaus Jyväskylään, mikäli et ole ehtinyt sitä postiin kiikuttaa.
No täähän natsaa hyvin. Ei oo mennyt postiin vielä mitään.
:peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mä voisin varata Teardrop Explodesin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mä voisin varata Teardrop Explodesin
Selvä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Katkennut petsari wrote:Voisin nuo Shadowplayn vinskat ottaa, etenkin jos onnistuu miitti jossain Kampin kulmilla torstaina päiväsaikaan? Samalla vaivalla tulee kyllä Futrenkin tilaus Jyväskylään, mikäli et ole ehtinyt sitä postiin kiikuttaa.
Jees, tuikkaan privaa vähän tuonnempana.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Mä voisin varata Islajan Meritien.
Livekauppa sopinee jossain vaiheessa akselilla Kallio-Vallila.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Mä voisin varata Islajan Meritien.
Livekauppa sopinee jossain vaiheessa akselilla Kallio-Vallila.
Tämä selvä. Laita livemeiningeistä vaikka privaa.
hrmunoita wrote:Katkennut petsari wrote:Voisin nuo Shadowplayn vinskat ottaa, etenkin jos onnistuu miitti jossain Kampin kulmilla torstaina päiväsaikaan? Samalla vaivalla tulee kyllä Futrenkin tilaus Jyväskylään, mikäli et ole ehtinyt sitä postiin kiikuttaa.
Jees, tuikkaan privaa vähän tuonnempana.
OIJOI!
Privaa pantu yöllä, saitkohan..? Frendille kelpais vielä nää:
Pixies: Come On Pilgrim 5e
Catherine Wheel: Chrome 4e
Privaa pantu yöllä, saitkohan..? Frendille kelpais vielä nää:
Pixies: Come On Pilgrim 5e
Catherine Wheel: Chrome 4e
Joo sain, unohtunut näköjään vastailla.
Myypä jotain parempaa.
Myypä jotain parempaa.
En
LP:t
The Cure: Standing On A Beach - The Singles 7e*
The Church: Starfish: 6e
The Church: The Blurred Crusade 4eThe Cure: Boys Don't Cry 5e
Mielellään kädestä käteen Helsingissä, mut tietty voin harkita postittamista hyvillä perusteluilla! Spämmätkää tähän/privaan.
25 posteineen, miten ois?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
hrmunoita wrote:LP:t
The Cure: Standing On A Beach - The Singles 7e*
The Church: Starfish: 6e
The Church: The Blurred Crusade 4eThe Cure: Boys Don't Cry 5e
Mielellään kädestä käteen Helsingissä, mut tietty voin harkita postittamista hyvillä perusteluilla! Spämmätkää tähän/privaan.
25 posteineen, miten ois?
Käy.
Pistäpä privalla tilitietoja, niin laitan maksuun.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
![]()
Pistäpä privalla tilitietoja, niin laitan maksuun.
Pistinpä
Rapeman, parit Sonic Youthit ja Keuhot lisätty.
Rapeman miulle, tulisko Petsarin kyydissä?
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Rapeman miulle, tulisko Petsarin kyydissä?
Joo laitetaanpa siihen kyytiin.
no ootko tulossa kutoselle tänään?
shellacin greyhound + cibo matton cd?
voin maxaa vaix tänää kuutosel?
tuskin noin halvalla lähtee
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
no ootko tulossa kutoselle tänään?
Joo oon, otan sun levyt mukaan.
Tämähän passaa.
no pl, voi olla et rasaakin on taas
Shellacista bongattu kaks kevyttä naarmua, mut äskeisen tsekkauksen perusteella ei haitannut/kuulunut millään tavalla.
Ostakaapa nyt noi loputkin pois Hinnoista voidaan neuvotella!
Mozzer pyörii lautasella, eksellenttiä!
Kiitti kaupoista jannut
Vielä ehtii ostaa. Huomenna tai ylihuomenna roudaan jämät vaikka Keltsuun.
joko meni? voisin ton mudhoneyn ehkä viel ostaa
Kumman niistä :center:
Ja Hassuttelijalle tiedoksi, että yritän laittaa tän päivän aikana levyt postiin. Kunhan löydän jostain mun kuplamuovit.