You are not logged in.
**The Loft** are playing The Lexington in London, Pentonville Road, N1 (near the Angel) next week Weds 5 Jan. Be there as this gig will sell out!!
comebackeja piisaa up the hill & down the slope
Le Futur Pompisten toinen levy on kyllä ehdottomasti vuoden parhaimmistoa.
Soitiks sä tota siel Pök Doorissa?
Älä päästä painiks sitä
leposi wrote:Le Futur Pompisten toinen levy on kyllä ehdottomasti vuoden parhaimmistoa.
Soitiks sä tota siel Pök Doorissa?
Soitin, mutta en muista olitko sinä siellä silloin. Todennäköisesti olit.
Tilasin äsken Eux Autresin lähes koko tuotannon.
En oo edes kuullut muuta kuin Hell Is Eux Autresin mutta se ainakin on rautaa.
Yks parhaista nykypoppibändeistä. Uusin levy on loistava.
Yllätti joskus kun youtubessa vahingossa törmäsin The Bee Meetingin Turning everything upside downiin.
Varmaan aika harva muistaa tämmöstä suomalaista bändiä. En tiedä julkaisivatko edes muuta kuin ton yhden singlen
Hiton hyvä nössöily/sarah biisi kuitenkin ja huuliharpulle erikseen
^
Joo, mä oon yrittänyt löytää tota jostain. Yleensä käy niin että sillä hetkellä kun pitäisi kysyä, unohdan bändin nimen.
Kyllähän tuo Bee Meeting tuli "tutuksi" "suurelle" yleisölle Pokon Sivulliset-boksin myötä. Seiskan löysin Jukebossista pari vuotta sitten 0,40 eurolla, olisi varmaan pitänyt napata se toinenkin samanlainen sieltä.
Le Futur Pompisten toinen levy on kyllä ehdottomasti vuoden parhaimmistoa.
My Trophy on aivan loistava biisi, mutta muuten en ole oikein päässyt levyyn sisälle. Pitää vissiin jatkaa harjoittelua.
Täältä voi kuunnella kolme kappaletta Help Stamp Out Lonelinessin keväällä ilmestyvältä esikoiselta. Tykkään kovasti.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Talulah Gosh julkaisee huhtikuussa uutukaisen seiskan "Demos". Tällä siis kait käytännössä ensimmäisen(?) demon biisit uudelleen masteroituina. 500 levyn painos. Saattaapi myydä aika nopsaa loppuun.
01 Steaming Train
02 I Told You So
03 Mmm Mmm Hes So Dreamy
04 Sunny Inside
Kansi on ihana (tulee pakosti Indietracks mieleen)
Ja loppuvuodelle lupaillaan (taas) uutta kokoelmalevyä, jolla pitäisi olla mukana jotain ennen julkaisematonta materiaaliakin. Saisivat tehdä vihdoin comebackin, koska viime kesänä Tender Trapin keikalla soitettu My Best Friend oli vaan niin parasta. PARAS BÄNDI IKINÄ!!
åhå, jos joku tilaa tota sinkkua ni mulle saa tilata kans
viime kesänä Tender Trapin keikalla soitettu My Best Friend oli vaan niin parasta. PARAS BÄNDI IKINÄ!!
Dolly Mixture ja Talulah Gosh vois olla Indietracksissä niin sitten mua ei kyllä pidättele mikään.
Saakohan tota Rocketshipin A Certain Smile, A Certain Sadnessia jostain vielä edes cd:nä?
Saakohan tota Rocketshipin A Certain Smile, A Certain Sadnessia jostain vielä edes cd:nä?
Meinasin vastata että varmaan suoraan Slumberlandilta mutta onkin näköjään Out of Print.
Sieltä tai Fractionilta varmaan kuitenkni omani tilasin eli enpä kuule tiijä...
juttu tästä legendaarisesta kokoelmasta:
C86 And All That: The 25th Anniversary
Track Listing
Side One
Primal Scream - 'Velocity Girl'
The Mighty Lemon Drops - 'Happy Head'
The Soup Dragons - 'Pleasantly Surprised'
The Wolfhounds - 'Feeling So Strange Again'
The Bodines - 'Therese'
Mighty Mighty - 'Law'
Stump - 'Buffalo'
Bogshed - 'Run to the Temple'
A Witness - 'Sharpened Sticks'
The Pastels - 'Breaking Lines'
Age of Chance - 'From Now On, This Will Be Your God'
Side Two
The Shop Assistants - 'It's Up to You'
Close Lobsters - 'Firestation Towers'
Miaow - 'Sport Most Royal'
Half Man Half Biscuit - 'I Hate Nerys Hughes (From The Heart)'
The Servants - 'Transparent'
The Mackenzies - 'Big Jim (There's No Pubs In Heaven)'
Big Flame - 'New Way (Quick Wash And Brush Up With Liberation Theology)'
Fuzzbox - 'Console Me'
McCarthy - 'Celestial City'
The Shrubs - 'Bullfighter's Bones'
The Wedding Present - 'This Boy Can Wait'
Rose Melberg Ja kaikki missä hän on ikinä ollut mukana
Melbergin uusi bändi Brave Irene kuulosti kivalta, tilasin ep:n joku aika sitten mutta posti ei ole vielä tuonut. Spotifyssa pelaa.
Joo, mä bongasin tän kans viime viikolla ja panin vinyylin heti tilaukseen. Toivottavasti tulee tosiaan Indietracksiin.
En tiedä onko tää ollut täällä, mutta..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Ooh! Kuka tuo toinen tyttö on, joka tuossa enimmäkseen laulelee? Mahtavaa! Rose Suomeen!
Niin ja toki aivan mahtava tuo teksti tietty. Ehkä mun suosikki näistä "koululaulukirjojen" teksteistä.
Last edited by leposi (21.04.2011 22:07)
Ooh! Kuka tuo toinen tyttö on, joka tuossa enimmäkseen laulelee? Mahtavaa! Rose Suomeen!
Niin ja toki aivan mahtava tuo teksti tietty. Ehkä mun suosikki näistä "koululaulukirjojen" teksteistä.
Hmm, Youtubeen videoon syötettyjen tietojen mukaan:
"Rose Melberg(on the right) with her friend Kellarissa(on the left)"
Tunnistaako kukaan?
Tuo livekeikka on muuten kokonaisuudessaan kuunneltavissa youtubessa. Olisi ihan mahtavaa, jos joku Rosen Suomeen hoitaisi..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Googletin Kellarissa ja tällästä tuli. Näyttää samalta tyypiltä.
Täältä voi kuunnella kolme kappaletta Help Stamp Out Lonelinessin keväällä ilmestyvältä esikoiselta. Tykkään kovasti.
Ostakee ihmiset yhtyeen kyseinen levy. Parasta pop-musiikkia aikoihin. Split Infinitives taas on kuluvan vuosikymmenen hienoin kappale.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Sanokaa mitä sanotte, mutta tämä on maailman paras kokoelmalevy.
Niin toi Cerise - I Fell in Love Last Night on jotain niin helvetin hienoa, etteivät sanat riitä kuvailemaan tuntoja kun tätä kuuntelee.
Amelia Fletcher
http://victoriansquidmusic.blogspot.com … ing-0.html
Tuolta voi ladata tän kokoelman. Ei kai tätä mistään ostamalla enää löydä ikinä koskaan. Kuka hullu nyt luopuisi.
Last edited by leposi (03.05.2011 18:11)
Pannan vielä The Cannanes -uutisia:
2011 NEWS New album is finished! (and we may even have agreed on a title!!) David has designed the cover, art is being laid out, hopefully we'll have a realease date some time soon
Ja sitten tällä Japanin katastrofia tukevalla kokoelmalevyllä on kans niiltä biisi: http://www.7ep.net/ On tuolla paljon muutakin hyvää. Vois melkein ostaa tukemisen vuoksi, mutta emmä osaa käyttää iTunesin kauppaa ja sillai.
Sanokaa mitä sanotte, mutta tämä on maailman paras kokoelmalevy.
Niin toi Cerise - I Fell in Love Last Night on jotain niin helvetin hienoa, etteivät sanat riitä kuvailemaan tuntoja kun tätä kuuntelee.
Amelia Fletcher
http://victoriansquidmusic.blogspot.com … ing-0.html
Tuolta voi ladata tän kokoelman. Ei kai tätä mistään ostamalla enää löydä ikinä koskaan. Kuka hullu nyt luopuisi.
yritän muistaa ladata joku päivä