You are not logged in.
Keith Richards: Life
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
oon lueskellut vuoden sisään aika paljon noita uudempia amerikkalaisia klassikko-statusta nauttivia romaaneja. just nyt on vuorossa don delillon underworld, vaikuttaa muutaman sadan sivun jälkeen älyttömän hienolta teokselta, vaikka se alun johdanto oli jokseenkin rasittava kun vastaavaa kikkailua on ollut vaikka missä muuallakin. jotenkin näiden eeposten ajatusrikkaus herättää myös kysymyksen siitä, että miksi suomalaiset nykyromaanit on aina niin sisällöltään kuin toteutukseltaankin (sivumäärä) niin hiton pienimuotoista näpertelyä.
juha itkonen vituttaa jotenkin älyttömästi
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Mä olen taas alottanu jokakeväisen (paitsi viime vuonna jäi väliin) lukunautintoni, eli Satu Waltarin Kahvila Mabillonin. Ja oon vihdoin tullu siihen tuokseen, että se on Maailman Paras Kirja.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Myös Fritz Leiber: Vaeltaja
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tiptoo wrote:Luen Donna Tarttin The Secret Historya. Muuten vaikuttaa tosi hyvältä, mut mua häiritsee, kun en osaa oikein sijoittaa tota oikealle vuosikymmenelle. Tapahtuuko nää koulujutut 80-luvulla? Oletan, et ainakin gintsu on lukenu tän...auttakaa!
Yks parhaita kirjoja ikinä! Oon olettanut että kouluajat sijoittuis 80-luvulle, mutta mitään perusteluja en kyllä osaa sanoa. Paitsi että kirja on ilmestynyt 90-luvun alussa.
Mäkin mietin samaa! Luin sen just tässä äsken. Ne tyypithän pyrkii olemaan irrallaan nykyajasta, ja se tekee vaikeaksi sijoittaa ajassa. Olettaisin kuitenkin sijoittuvan siihen vähän ennen 80-luvun puoliväliä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
miksi suomalaiset nykyromaanit on aina niin sisällöltään kuin toteutukseltaankin (sivumäärä) niin hiton pienimuotoista näpertelyä.
juha itkonen vituttaa jotenkin älyttömästi
älä ja älä!
Tietty jos haluaa isomuotoista näpertelyä, voi turvautua Matti Klingeen.
Luen just Poliittinen Runeberg -tiiliskiveä.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Sent from my iPhone 16
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tai just luin loppuun. Ei pöllömpi.
Go the F**k to Sleep - read by Samuel L. Jackson
Samu luki mulle tommosen, 5/5.
Pitkästä aikaa (ja aika monetta kertaa) Hanif Kureishin The Buddha of Suburbiaa. Paranee joka lukukerralla, ja Goodness Gracious Me -komediasarja antaa vielä omaa hauskaa lisäväriään lukuelämykseen.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
tossa hommasin uuden kirjastokortin porvoon kirjastoon, lukaisin yokio mishiman juhlan jälkeen (törkeen hyvä), nyt jotain johdatusta marxilaiseen filosofiaan 1979, sen jälkeen kuron viimeisen suomennetun pkd kirjan aukon umpeen. loppu kesän omistan varmaan crowleylle.
Andrew Robertsin "Sodan myrskyssä"-historiateosta. Järeä paketti täynnä tietoa joka kuuluu yleissivistykseen. Harmi vaan kun ei pysty keskittymään lukemiseen järin hääppöisesti kun on näin kuuma, eli näillä näkymin maanantaina vasta pääsen alottelemaan seuraavaa kappaletta..
Alottelin myös tota "Vietnamin Sota"-kirjaa joka vaikuttaa erittäin lupaavalta koska siinä on joissain kappaleissa professoreiden ja alan asiantuntijoiden tekstiä kun taas toisissa kappaleissa pääsevät ääneen siviilit, Pohjois-Vietnamilainen sotilas ja Etelä-vietnamilainen sotilas.
nössö mutta sydämmestä juntti
Ihan hyvältä vaikuttaa, oon nyt Ike Turnerin kohdalla menossa. Pitäis jaksaa ettiä tän ohjelmia katottavaksi, harmillisen vähän olen ehtinyt näkemään.
^ Kannattaa. Hauskoja ne.
http://80.248.160.97/pics/prod/9/7/8/9/ … 2647_1.jpg
Tai just luin loppuun. Ei pöllömpi.
Tämä kiinnostaa. Vopites käydä kirjastossa alkuviikosta.
bzort glorf bööth
Juuri nyt sain luettua Juha Itkosen - Anna minun rakastaa enemmän. Voin suositella lämpimästi muillekin. Musiikkiviittauksista johtuen moni onkin jo varmaan tuon lukenut. Seuraavaksi aloitin Itkosen - Kohti lukemisen.
gradua varten
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
välttelen gradua
Agatha Christien Cards on the tablea, Anthony Beevorin D-Dayta ja
oon ehtiny vasta vähän alkua ja oon jo nyt ihan in love
Maria Lang: Käärmeet eivät kuole
Erinomainen. Tieto-Finlandia-ehdokas 2007.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.