You are not logged in.
Feggy wrote:Cassette 1
mikä kasetti?
Televisionin Blow-up, mikäs muukaan?
No onhan mulla jotain muitakin kasetteja, mutten viittinyt luetteloida kuin tuon.
1001 lähestyy..
oli jo 1700 rikki mut nyt ollaan päästy alle 1600.
Tällä hetkellä, noin neljä-viisi vuotta kestäneen haalimisen jälkeen, RYM sanoo:
Owned: 389
Cassette 7
CD 289
CD-R 9
DVD 9
Vinyl 71
Digital 3
Multiple 1
DVD:issä siis musa-DVD:t, digitaaleissa ne pari Circlen buutsia mitkä tuoltakin löytyy ja multiplessa Joosen Maan näkyjä. Onhan noita muitakin levyjä jotka on sekä CD:nä että vinyylinä, mutta kun Joosella oli toi erityispaketti. CD-R:inä jotain poltettuja mitä on milloin mistäkin saanut. Eikä tossakaan taida olla ihan kaikkia, kun pari levyä on niin Mitään UG:tä ei ole olemassa-settiä ettei niitä RYMista löydä. Enkä oo jaksanu ainakaan vielä ruveta kikkailemaan mitään sivuja niille. Ja pannaan nyt linkki vielä: http://rateyourmusic.com/collection/Kalossimies/oo (Circlet ei mahdu yhdelle sivulle! )
Aika vähän itse asiassa, verrattuna siihen että välillä tuntuu kuin noita olisi jo liikaa. No, tulee niitä silti osteltua.
Last edited by Kalossimies (02.05.2011 22:42)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Osta multa Circlen Arkades LP :!:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mulla on se jo.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Osta toinen!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Emmää nyt taida kehdata.
discogsin mukaan noin 8000, tosin mukana myös kasetteja
USEITA.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
CD 308 (+ Amnesiac kahteen kertaan, eli 309)
Multiple 4 (CD+vinyyli -paketteja: Keskitalon Maan näkyjä, Radioheadin kaks uusinta ja CMX:n Iäti)
CD-R 1
Levyhylly on täpötäynnä ja niin on sen edessa lattialla makaava pahvilaatikkokin. Yritän olla ostelematta uusia levyjä vuoden loppuun asti ja jossain kohtaa voisi katsella uutta levyhyllyä.
Oon alkanu vähän miettimään, että onko tossa CD-levyjen ostamisessa enää mitään järkeä. Melkein tekis mieli myydä CD:t pois ja käyttää niistä saadut rahat levariin ja alkaa kerätä vinyyliä.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Just nyt RYM sanoo, että
Owned: 464
Unspecified 1
CD 203
CD-R 3
Vinyl 250
Multiple 7
mutta enpä ole saanut kaikkea vielä näpyteltyä
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Näihän tää sanoo:
Ownership by format:
CD 1785 (55.1%)
Vinyl 1439 (44.4%)
CD-R 12 (0.37%)
Cassette 2 (0.06%)
Toi on tosin vähän huijausta, kun olen merkannut wishlistille ne, jotka on cd-r-kopioita. Niitä on 570 kpl. Niin, ja osa cd:stä on promoja.
Last edited by Feggy (04.10.2012 17:40)
Feggy wrote:Toi on tosin vähän huijausta, kun olen merkannut wishlistille ne, jotka on cd-r-kopioita. Niitä on 570 kpl. Niin, ja osa cd:stä on promoja.
Mut eihän wishlist-kamat näy tuossa ownership-määrässä. Vai mitä tarkoitit?
Eikö? Ai jaa.
Excelin mukaan 1463. Ostelu on onneksi vähentynyt aika paljon nyt parin vuoden aikana. Eikä kyllä ehdi kuuntelemaankaan samalla tavalla kuin aiemmin.
Ei tuonne muusikoiden.netiin taida kuitenkaan jaksaa näpytellä. Mutta rupesi tekemään mieli listata discogsiin.
Yritin vähän sitä Discogsia, mutta siinä jotenkin ärsyttää se, että ohjelma ei osaa listata samana vuonna ilmestyneitä levyjä ilmestymisjärjestyksessä eikä siitä saa printattua kätevästi listoja, vaan pitää siirtää Exceliin ja siellä tuli ainakin mun vanhan Excelin kanssa ongelmia. Pikkujuttuja, mutta kun levyt on ennestään RYMissä, niin pienestä se on kiinni.
itse oon tässä naputellut kasetteja discogsiin, nyt on levycountti jo yli 8000
ja vieläkin puuttuu kaikenlaista...
620 yhen listan mukaan, en sit tiedä miten ajan tasalla toi on eikä hirveesti kiinnosta
tosta vinyyliä ehkä 50, kasetteja joku 6 ja loput cd:tä.
Last edited by jookcha (04.10.2012 22:48)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Vinyyli 12" tais ollu joku 800, kun viimeksi laskin. Muut pitäis laskee
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ittellä tilanne ehkä tilanne muuttunut niin, että ollaan neljänsadan yli. Mut empä kuule tiijä, koska oon viimeks laskenu levyt reilu kolme vuotta sitten ja silloin oli jotain n. 300. empä oo sen jälkeen kyl ostanut kuin muutama kymmenen vuodessa.
Aikalailla samoissa lukemissa ollaan. En oo viimeiseen pariin vuoteen ostanut juurikaan levyjä, joten jossain neljän- ja viidensadan välillä palloillaan edelleen.
Vajaa 900 kpl.
paljon enemmän levyjä ku metsäkukkia
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!