You are not logged in.
sähän olet ahkeroinut.. jos siis kronologisesti olet kuunnellut?
Nääh, vetäisin vaan Bossanovat, Doolittlen ja Trompen läpi puolitoista kertaa tossa järjestyksessä.
Tero saatana, s'olet gay!
itselleni rakkain albumi kyllä doolittle.
sama
[quote:fb5a54d4a7="silvawhale"]itselleni rakkain albumi kyllä doolittle.[/quote:fb5a54d4a7]
sama
Eri, koska en osaa oikein päättää. Doolittle on kyllä kova skabaaja ykköstilasta, mutta pitänee kysyä yleisöltä tai kilauttaa kamulle ennenkuin lukitsen vastauksen.
"Bossis"
"A repo man's always intense"
No ainakin just nyt Sergion High Lone.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:acf9e4e18d="psykokarkki"][quote:acf9e4e18d="silvawhale"]itselleni rakkain albumi kyllä doolittle.[/quote:acf9e4e18d]
sama[/quote:acf9e4e18d]Eri, koska en osaa oikein päättää. Doolittle on kyllä kova skabaaja ykköstilasta, mutta pitänee kysyä yleisöltä tai kilauttaa kamulle ennenkuin lukitsen vastauksen.
Yleisö vastaa: SURFER ROSA!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:35f219724c="forssto"][quote:35f219724c="psykokarkki"][quote:35f219724c="silvawhale"]itselleni rakkain albumi kyllä doolittle.[/quote:35f219724c]
sama[/quote:35f219724c]Eri, koska en osaa oikein päättää. Doolittle on kyllä kova skabaaja ykköstilasta, mutta pitänee kysyä yleisöltä tai kilauttaa kamulle ennenkuin lukitsen vastauksen.[/quote:35f219724c]
Yleisö vastaa: SURFER ROSA!
Oikea vastaus. Shille
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:56158b9d41="silvawhale"]
muttta huh taas mitä lyriikkaa:
Pioneer of aerodynamics
(little eiffel, little eiffel)
they thought he was real smart alec
he thought big they called it a phallic
they didn't know he was panoramic
little eiffel stands in the archway
keeping low doesn't make no sense
sometimes people can be oh so dense
they didn't want it but he built it anyway
keeping low don't make sense
keeping low doesn't make no-sense
oh alexander i see you beneath
the archway of aerodynamics.[/quote:56158b9d41]
Juu, olen juuri tuota aina syvästi asrvostanut. Voi damn kun Pixies-levyt sijaitsevat kesän Tampereella.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Oisko kuitenkin Wu-Tangin CREAM eiq mikä tahansa Cheekin biisi eiq mitäs?
[quote:5fcb20db0c="Moronica"]Yleisö vastaa: SURFER ROSA![/quote:5fcb20db0c]
Oikea vastaus. Shille
jaahas, albini-runkkarit ovat heräneet.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Hö, tässä yhteydessä pidätän oikeuden kutsua itseäni ihan vain Pixies-runkkariksi.
Olisko maailman paras biisi sittenkin tää? Ainakin tänä aamuna.:rakkaus:
[quote:1016f16e7c="hrmunoita"][quote:1016f16e7c="Moronica"]Yleisö vastaa: SURFER ROSA![/quote:1016f16e7c]
Oikea vastaus. Shille [/quote:1016f16e7c]
jaahas, albini-runkkarit ovat heräneet.
en tiä mut mun mielestä gigantic-ep:n versiot gigantista häränkull eiq ja river euphrateksestä on paremmat ku albinonin adagio tuottamat
toisaalta kuulin ne ekana.
bone machine
Bossiksella on kyl Velouria, joka on yksittäisenä biisinä aika ylittämätön. Ehdottomasti mun mielestä paras Keiju-biisi.
bossiksen paras on kyllä stormy weather.
oli tää tuubissakin, muttei enää näy...
http://www.getsomevideos.com/videos/Com … edia).html
JUST RELAX
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:476ac5066f="forssto"]Bossiksella on kyl Velouria, joka on yksittäisenä biisinä aika ylittämätön. Ehdottomasti mun mielestä paras Keiju-biisi.[/quote:476ac5066f]
bossiksen paras on kyllä stormy weather.
Bossis on tylsä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:e3a2ed0d3d="psykokarkki"][quote:e3a2ed0d3d="forssto"]Bossiksella on kyl Velouria, joka on yksittäisenä biisinä aika ylittämätön. Ehdottomasti mun mielestä paras Keiju-biisi.[/quote:e3a2ed0d3d]
bossiksen paras on kyllä stormy weather.[/quote:e3a2ed0d3d]
Bossis on tylsä.
No vähä joo muihin verrattuna. Siksi just edes Velourian tasoinen megamahtibiisi ei nosta sitä suoraan ykköseksi.
Surfer Rosa ja Bossanova ovat yhdessä ykkösiä. Surfer Rosa parempi kokonaisuus, mut Bossanovalla on erityinen paikka syömmessäin koska rakastan epätäydellisiä mestariteoksia. Niin monta älyttömän hyvää biisiä joita ei hiottu lopulta liian latteiksi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:feb0314966="turston"][quote:feb0314966="psykokarkki"][quote:feb0314966="forssto"]Bossiksella on kyl Velouria, joka on yksittäisenä biisinä aika ylittämätön. Ehdottomasti mun mielestä paras Keiju-biisi.[/quote:feb0314966]
bossiksen paras on kyllä stormy weather.[/quote:feb0314966]
Bossis on tylsä.[/quote:feb0314966]No vähä joo muihin verrattuna. Siksi just edes Velourian tasoinen megamahtibiisi ei nosta sitä suoraan ykköseksi.
sama
taitaa mennä näin: doolittle > surfer rosa > bossanova > trompe le monde
ja paras biisihän on velouria
taitaa mennä näin: doolittle > surfer rosa > bossanova > trompe le monde
kyllä
jatkot pixies-topicissa?
jatkot pixies-topicissa?
Luin toki, että pissis-topikissa.
sielläkin
pannan tännekin, kun pitkällisten pohdintojen jälkeen olen tähän päätynyt:
primal scream - shoot speed/kill light
pitkään olen miettinyt, että toi biisi on varmaan tehty syöttämällä tietsikkaan kaikki mun suosikit ja ottamalla sieltä joku keskiarvo, sillä tossahan on kaikki mukana, lineupissa tyyppejä jesus & mary chainista, new orderista ja my bloody valentinesta, paras riffi, paras biisinnimi (oisko jonkinasteinen tribuutti white light/white heatille jopa?) ja ylipäätään paras meno ja ennen kaikkea loputtomasti semmosta spykedeelistä sälää joka vaan toimii. silkkaa täydellisyyttä jota oon diggaillu jo toistakymmentä vuotta enkä tunnu kyllästyvän millään.
okei, vanha suosikkini eli piitlesin tomorrow never knows on varmaan merkittävämpi biisi, mutta tää 2000-luvun päivitys taitaa sittenkin olla kovempi
This must be what jail / I will scratch