You are not logged in.
Pages: 1
no höh, teenpäs topicin. aivan mahtavan hienoa musaa
eli 80-luvun puolivälissä vaikuttanut ihQ skottiduo (rose mcdowall & jill bryson) joka muistetaan lähinnä legendaarisesta since yesterday -biisistä, tekivät yhden albumin ja läjän sinkkuja. mainio kokoelma the platinum collection maksaa 5,95 cdonnissa että ei voi kuin suositella kaikille hyvän indiepopin ystäville. sittemmin rose on ainakin vieraillut mm. julian copen ja current 93:n levyillä.
ps.
mulla on toi jolene-kuvasinkku:
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Since Yesterday / By the Sea on ainoa tuttu biisikaksikko, mutta sen verran valloittava tapaus että kokoelmankin voisi jossain vaiheessa tilailla.
This must be what jail / I will scratch
Tilasin jo, saa nähdä osaako Cdon taaskaan. Tilasin rinnalla CD86:n.
hitsi, mitäs se maksaa siellä (en uskalla mennä katsomaan kun ei oo varaa vielä tilata...)?
ja ainakin mulle cdon osas toimittaa jokunen päivä sitten.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Mansikkastiletin levy on ollut pitkään hankintalistalla, josko vihdoin saisi aikaiseksi...
Kiitos tarjousvinkistä! Amazon.uk:lla hinta oli euroissa yli seitsemän ja sitten vielä postikulut päälle.
Since Yesterday on yksi parhaita biisejä IKINÄ.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Since Yesterday on hyvä joo mutta en ymmärrä kyllä senkään "klassikkostatusta".
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:abe8846c5f="stratum"]Since Yesterday on hyvä joo mutta en ymmärrä kyllä senkään "klassikkostatusta".[/quote:abe8846c5f]
Eri.
[quote:93ad60f4e9="stratum"]Since Yesterday on hyvä joo mutta en ymmärrä kyllä senkään "klassikkostatusta".[/quote:93ad60f4e9]
Eri.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
:peuk:
Pages: 1