You are not logged in.
[quote:53f60b932f="forssto"]Lord of War.
Nyrkkisääntö: Jos leffassa on Nicholas Cage, on erittäin suuri todennäköisyys, että elokuva saa aikaan korkeintaankin vitutusta. Säännön pitävyys todettu vahvaksi tämänkin elokuvan perusteella.[/quote:53f60b932f]
Smaan totesin silloin kun näin ko. elokuvan.
Repo Man vaihteeks eilen
VITUN MEHUTETRAT
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Perjantaina Michael Winterbottomin Wonderland. Miellyttävä elokuva.
Mun suosikkiohjaaja tällä hetkellä.
[quote:3764fa5e93="leposi"][quote:3764fa5e93="lintumies"]Perjantaina Michael Winterbottomin Wonderland. Miellyttävä elokuva.
Mun suosikkiohjaaja tällä hetkellä.[/quote:3764fa5e93]
Kiitos Tristam Shandyn, vihaan Michael Winterbottomia tällä hetkellä yli kaiken. Runkkari [/quote:3764fa5e93]
Runkkari tai ei, mut ei Tristram Shandy nyt huono ollut. Vähän liian mulkkunokkela, vaan ihan ns. hauska kumminkin.
Vaikka oikeestaan, kyllä se W-bottom taitaa aika runkkari olla. Jos tekee seuraavaksi ihan oikean elokuvan, niin muutetaan mielipidettä, mut ny pitäydytään runkkarissa.
Le Cercle Rouge (Punainen ympärä)
Jees, upeeta meininkiä. Alain Delon on tyly veikkonen. Mainio tunnelma, hyvät musiikit ja karun 70-luvun alun ranskalaisen näköistä tunnelmaa. Värit ja kaikki kohdallaan. Hyvä elokuva.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
I Hired A Contract Killer
Hyvin oli löydetty Kaurismäkityyppiin sopivia näyttelijöitä tähänkin. Hyvä oli, muttei sentään ihan sitä parasta kauriskäkeä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
L'appel des arènes eilen Dominossa tai ex-Dominossa, mikä liekään...
Eli tää: http://www.etnia.fi/eff/arenes.php
Oli hyvä.
Direktøren for det hele (Lars von Trier, 2006)
en ole kolmekybänen emoboy
Tänään viidettä kertaa (tänä vuonna) Lawrence of Arabia. Paranee jokaisella katselukerralla.
Olipa taas aika kullannut muistot Pet Semataryn kohdalla. Melkoista tuubaa oli: käsittämättömän huonosti näytelty B-luokan kauhuelokuva. Tämä ja Zombi 2 kokoelmani huonoimmat.
V for Vendetta. Varsin viihdyttävä pätkä ylipäänsä, enkä ihmettele miksi tästä on tietyissä blogosfäärin osissa kovennuttu/kastuttu..
En jaksa hohhailla pitkästi, sanonpahan vaan että tällaisia äksönleffoja soisi tehtävän enemmän. Tietty vielä parempi kuviosta olisi tullut, mikäli oltaisiin tehty selkeä linjaveto sen suhteen, millaista dystopiaa käsitellään: yleistä (tyyliin 1984) vaiko erityistä (esim. selkeesti thatcherilaista).
Elokuvan alkukohtaukset olivat harvinaisen koukuttavat: historiapätkä, muistamisen korostamista ja äksöniä. Ja kun Old Bailey pantiin nuuskaksi, eikä hirtosta Lontoossakaan puuttunut muuta kuin kalmankatkuisen Tyburnin nimen mainitseminen, olin suopea.
Lisäksi parlamentin posauttaminen aiheutti hykertelyä. Ja kyllähän V karismaattinen oli, jos kohta inha leninistikin.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Marie Antoinette 8/10
en ole kolmekybänen emoboy
Ekaa kertaa Thelma ja Louise varmaan viiden kuuden epäonnistuneen yrityksen jälkeen. Ja tällä kertaa se olikin yllättäen todella hyvä! *****
Olen raskaana, ja isä on Ridley Scott.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Sit katsoin sen leffan, jossa Clint on toimittaja ja pelastaa tyypin kuolemantuomiolla selvittämällä oikean murhaajan. Hyvä leffa, hyvä Clint.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Päättymätön tarina ei ollutkaan ihan yhtä hyvä kuin muistin... Europoppi-tunnarille ja sille lentävälle valkoiselle otukselle toki
Europoppi-tunnarille ja sille lentävälle valkoiselle otukselle toki
limahl?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
LIMAHL
kaukaisia kaikuja lapsuusvuosilta. tuttu nimi, biiseistä ei hajua.
"A repo man's always intense"
Siinä on kyllä kaveria "taiteilijanimellä" mätkäisty.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Päättymätön tarina ei ollutkaan ihan yhtä hyvä kuin muistin... Europoppi-tunnarille ja sille lentävälle valkoiselle otukselle toki
Missä näit sen1!!!! Oli pienenä ihan lempparielokuva ja oon pitkään halunnu nähdä sen uudestaan!
Das Leben der Anderen (Muiden elämä) 10/10
http://imdb.com/title/tt0405094/
Bertoluccin The Dreamers. Ihan mukavaa perjantai-illan viihdettä viiniä siemaillessa
Päättymätön tarina II ja katoavat muistot äidistä
Ja kun se poika toivoo viimeiseksi toiveekseen, että sillä pahalla noidalla olisi hyvä sydän ja
[quote:0bfe4d2f99]
Ja tokihan multa levyltä löytyy toi Limahlin Neverending Story [/quote:0bfe4d2f99]
Parasta tänään Limahl:n musiikkivideo http://www.youtube.com/watch?v=3mZ8_oGdg5Q
[quote:4ad081f51b="anzut"]Päättymätön tarina ei ollutkaan ihan yhtä hyvä kuin muistin... Europoppi-tunnarille ja sille lentävälle valkoiselle otukselle toki
Missä näit sen1!!!! Oli pienenä ihan lempparielokuva ja oon pitkään halunnu nähdä sen uudestaan![/quote:4ad081f51b]
Siskolla on dvd:llä. Voin pyytää lainaan ens kerralla kun käyn Oulussa niin pidetään leffailta.
Siskolla on dvd:llä. Voin pyytää lainaan ens kerralla kun käyn Oulussa niin pidetään leffailta.
Pidän tuosta kiinni!
Rautaristi. "I show you where the iron crosses grow." Voi juma!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:cf98591750="anzut"]Päättymätön tarina ei ollutkaan ihan yhtä hyvä kuin muistin... Europoppi-tunnarille ja sille lentävälle valkoiselle otukselle toki
Missä näit sen1!!!! Oli pienenä ihan lempparielokuva ja oon pitkään halunnu nähdä sen uudestaan![/quote:cf98591750]
Oon varmaan kertonut sataan kertaan, mutta Bavarian Film Studioilla saa mennä sen liskon selkään ja sitten näkee itsensä telkkarista niinku lentämässä sillä. Se oli ihkuu!
Kävin vajaa viikko sitten katsomassa Ghost in the Shell kakkosen kuopion kuvakukossa. Oli melkoisen komeaa katsottavaa.
Capote. Olihan se Hoffman vakuuttava.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Casablanca