You are not logged in.
Palautetta ei ole kuulunut eikä meikkikselle ole tullut mitään.
![]()
Mulla tuntuu olevan ilmeisen paska tuuri näissä jutuissa...
jengille:
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
ei oo näkynny
Mun pitää hoitaa matlokkijutut ja tehä kunnon arvio, nytkyllä otan ceedeen kauniiseen käteen
Toki olen kuunnellut miksin jo monta kertaa ja täälläkin kehunut
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
saamani levy lähti soimaan.
1. pari minuuttia gongin paukutusta. kuinkahan vitun iso gongi tässä on kyseessä
2. nykivää kilkuttelua, tulee vähäsen se yks puolivälin biisi gang gang dancen god's moneylla mieleen. synat ovat kuin vanhaa autechrea. bassolinja ja taputukset pelaavat oikeen hyvin. tykkään
3. 5 minuuttia erilaisten kellojen kilkuttelua. vähän liian nopeaa musaa mun makuun kun tällasesta kyse, yläsävelsarjat eivät pääse oikein oikeuksiinsa.
4. no nyt on vielä nopeampaa kilkutustaniin nopeeta tiluttelua et pelaakin sitten kyllä jo paremmin. intialaistyylistä melodiaa ja jotain tablaakin siellä on. 10-minuuttinen biisi. tämä on itseasiassa aika uskomatonta kamaa. elementtejä ei kuitenkaan ole kovin montaa, mut melodiatuplausta lukuunottamatta kaikki tuntuvat vetävän ihan omia juttujaan, silti pysyy jotenkin kasassa.
5. hienon kuuloinen soitin. en tunnista.
6. yllättää heti kärkeen elektronisella biitillälähtee myöhemmin jykevästi käyntiin. sitten mukaan tuleva melodia on hyvin perinteinen ja kuulostaa jotenkin tutulta ja vie samalla biisiä vähän väärään suuntaan.
7. rytmikäs meno jatkuu. basso
8. pianoa, kitaraa, jotain naisen muminaa.
9. säkkipilliäjos toi edes on säkkipilli, en tienny et sillä pystyis tekee tollasia venytyksiä.
10. kellojen kilkuttelua![]()
mielenkiintoinen mixtape. yhtään esittäjää en tunnistanut. enkä tekijääkään lähde veikkailemaan, en tiennyt et kukaan täällä kuuntelee tällaista musaa.
:peuk:
Hei vain ja kiitos
Ja todellakin pahoittelut KULLI - KULL -hämmennyksestä. Pelkäsin (aivan oikein) ettei miksi ehdi pääsiäisexi joten aattelin että lähetän edes jotain. Tän voisi ottaa ohjenuoraksi foorumilla, jos ei millään ehdi miksiä menemään niin voisi laittaa jonkun kullijutun edes postipaten kyytiin
Generoin biisilistan jostain jahka kerkiän
ginipoika wrote:Kappalelista olisi myös kiva.
Here we go. En löydä niitä anagrammeja mistään joten jäävät listaamatta:
Uncle Dave Macon - Governor Al Smith
John Adams - Chairman Dances / Foxtrot for Orchestra (alkupuolisko)
Brainiac - Juicy (On a Cadillac)
The Ex - Eoleyo
--- Neon 2 -interludi ---
TV on the Radio - Playhouses
John Carpenter - The End
Mouse on Mars - Diskdusk
--- Mark Kozelek -interludi ---
The Association - Windy
Deep Turtle - Hot Weetabix
Shrimp Boat - Duende Suite
--- Lottointerludi ---
Roger That jr. - Nosta Lippu Salkoon remix
Guns N' Roses - Rocket Queen
John Adams - Chairman Dancesin loppupuoliskoKliffaa aina kuulla et nää miksit menee vastaanottajalle läpi. Alkuperäiset ideat ja fokukset lähti elämään taas perinteisesti työstövaiheessa mut sit kun tota kuunteli ite tuoreilla korvilla niin hyvähän siitä silti tuli.
:sydan::sydan::sydan::sydan:
1. Devolving homonuclear sacrament
2. Jamaican first hand marsh
3. ALCOA Cannibalic Judiciary
4. Oho, EYE-Telex!
5. -----Esinäytös------
6. Alvaron pesty hoitosuhde
7. Jarre, The Penned Notch
8. Edmund Kaksoissormus
9.-----Välnäytös------
10. Wynod initiates chaos
11. Pretaxed beetle whiteout
12. Edun hermopussidebatti
13.-----Loppunäytös-----
14. Sorgo "Sequencer" Knutson
15. Groteski johtoporras pannulla
16. Jamaican second hand marsh:sydan::sydan::sydan::sydan:
Kiitokset vielä!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
14. Sorgo "Sequencer" Knutson
Parhaissa tulevissa kakkosnikeissä ikinä tämä
Joo, tässäpä biisilista. En vaan osaa tehdä pitkiä miksejä
1. Sri Chinmoy - Chinese Gong
2. Cylob - Temple Clap
3. Kizhin kirkonkellojen soittoa mystiseltä venäläiseltä levyltä pt 1
4. Tabuh Kreasi Baru - Genta Winala
5. Arja Kastinen - Toisen On
6. Seefeel - When Face Was Face (Isan Mix)
7. 23 Skidoo - Jalan Jalan
8. Elektroherd - Moss Haiku Rework
9. Séamus Ennis - Easter Snow
10. Kizhin kirkonkellojen soittoa mystiseltä venäläiseltä levyltä pt 2
Laitoinpa saamani mixin soimaan.
Jotain random ääniä, tulee Ptarmigan mieleen ja tekee mieli Sushia. Yhtäkkiä maantiekiitäjä ilmestyy. Mielenkiintoni kasvaa. Hetken verran ääniä tulee rytmissä. Seuraa tivoli/posetiivia muistuttavaa musiikkia. Taitaa olla vielä sama biisi, seuraa joku kivahko melodia ja kolinaa, ovien narinaa.
Nyt tais vaihtua biisi. Edelleen jatketaan samoissa tunnelmissa.
Sit jotain minkä rytmi muodostuu joistain vanhoista animaatioista tutuista pomppimis/jousiäänistä. Tätä kestää tovin. Taas vaihtuu biisi.
Taitaa olla Peitsamoa. Kyllä. Mitä Halluat Tunnistajat tunnistaa.
No nyt palattiin taas pre-peitsamo -aikaan. Just nyt muuten väsyttää ihan saatanasti. Toivottavasti jaksan pysyä hereillä a-puolen loppuun asti. Tää monotoninen ääni ei auta hirveästi asiaan. Yhtäkkiä huilua. ns. "kokeellisemman" musiikin parissa jatketaan.
Nyt jotain mikä vois olla melkein jopa Fruscianten nistilevyiltä niitä epämääräisempiä biisejä. Hmm... onks tää Keijoa? Rambling on my mind taitaa olla.
Keijosta jatkamme vanhan ajan rokkimusiikilla. Svengaa kuin hirvi. Kovin on tuttu tääkin, mut ei kyllä mitään muistikuvaa esittäjästä. Noi huutelut taustalla
No nyt lähti hyvä biisi soimaan. Soundeille vielä erikseen supporttia. Tulee mukavan kalvon läpi tämä. En tunnisat, mut diggaan! Rokkimuzaa tämäkin.
Hmm.. nyt jotain etäisesti tutun kuulosta Ruotsalaista indie_rokkia. Jeez.
A-puoli päättyy.
Tähän väliin voisin veikata vaihtaneemme mixejä keskenämme.
B-puoli alkaa. Jotain soi, mut tosi hiljaa.
Yhtäkkiä pärähtää kunnon surinakitarat. Taitaa olla Dead C:tä
Sitten loppui pärinä. Onks tää joku keski-eurooppalainen urbaani viikon luontoääni? Meinasin just nukahtaa. En biisin takia.
Sitten taas musiikin pariin.SAKSOFONI! Kyllä nyt kelpaa! Vitun kova!
HEI TIIÄN TÄN BIISIN JOSTAIN EN SAA TÄTÄ PÄÄHÄNI ARGH TÖRKEEN KOVA
Naa-na-na-na-naa woo woo swag pärisee
Sit vähän inkkarimuzaa. Tulee mieleen Bo Diddley tai joku vastaava.
Ja nyt svengataan ja mehustellaan jokeen hyppimistä. Törkeen siistiä rummutusta.
Nyt on hyvä putki päällä. King Khan & The BBQ Show :peuk::peuk: Väsymyksestä ei ole tietoakaan. Animal Party fuck yea!
Kas niin. Tempo vaan kasvaa. Punkkia. En tunnista. Ei tää kuitenkaan taida olla Minutemeniä. Svengaa!
No nyt päästiin asiaan. Talot palaa ja presidentti kuolee. Armeija on vitun jepa ja viidakossa on vekkulia.
Tässähän on paljon musaa mihin pitää tutustua. Huippua. Tää armeijamehustelunkin jälkeinen biisi on törkeen kova. Jotain kasaripunkkia(""). Ei kyllä tuu yhtään mieleen mikä ois. Onneksi voin kohta luntata biisilistasta.
Sit vähän rauhallisempi biisu. Taitaa olla mimmibändi(?). Hyvältä kuulostaa tääkin. Tuli kyllä nää poppibiisit tosi hyvään saumaan. Just tällästä matskua on pitänytkin haalia lisää kuunneltavaksi.
Avantgardemmat styget ei ihan lähteny mulle, mutta tää muu matsku kyllä toimii tosi hyvin. Paljon tutustumisen arvosta kamaa ja osan tunnistinkin. Lapusta lunttaamalla näköjään myös Volcano The Bearia oli a-puolella. Enpä kyllä ois tunnistanut vahingossakaan.
Kiitti mixistä hei! Pitää kuunnella lisää lähipäivinä ja pitäs kans käydä hankkimassa toimiva walkman kun noi vanhat ei suostu oikein soittamaan enää.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joo, tässäpä biisilista. En vaan osaa tehdä pitkiä miksejä
1. Sri Chinmoy - Chinese Gong
2. Cylob - Temple Clap
3. Kizhin kirkonkellojen soittoa mystiseltä venäläiseltä levyltä pt 1
4. Tabuh Kreasi Baru - Genta Winala
5. Arja Kastinen - Toisen On
6. Seefeel - When Face Was Face (Isan Mix)
7. 23 Skidoo - Jalan Jalan
8. Elektroherd - Moss Haiku Rework
9. Séamus Ennis - Easter Snow
10. Kizhin kirkonkellojen soittoa mystiseltä venäläiseltä levyltä pt 2
ja onhan siellä 3 uttua nimeäkin.
Hmm.. nyt jotain etäisesti tutun kuulosta Ruotsalaista indie_rokkia. Jeez.
Tähän väliin voisin veikata vaihtaneemme mixejä keskenämme..
näin kävi.. mikäköhän muuten on todennäköisyys moiseen? aluks kun hoksasin ton niin tuntu et meni koko bisnes pilalle mutta hyvinhän tää lopulta meni näinkin! nastaa jos kassu piti hereillä!
kiinnostais kyllä et mikä toi kassulla ollut "ruotsalainen indie rock" oli? ku ei mulla sitä biisilistaa oo minkä sulle lähetin..
& tässä muuten mulle tulleen hrmunoidan mixinpiisilista:
A-puoli
1 beat Happening: the this many boyfriends club
2 beherit: the gate of inanna
3 leo bugariloves: elämältä kiitos
4 rättö & lehtisalo: posliinikaupan bella
5 seksihullut: papukaija 1
6 crispin glover: please dont keep me waiting
7 kutikula: death wish 3 c64 remix
8 john maus: dont be a body
9 iggy pop: little miss emperor
10 pissed jeans: half idiot
11 motörhead: orgasmatron
12 the beherits: the surf of nanna
13 the darkthrones: californian hunger
14 nerve city: disaster
15 seksihullutr: mä kuolen
16 deadbolt: the day i got my spine back
B-puoli
1 lil b the based god: exibit based
2 tyler, the creator: vcr
3 domo genesis feat. tyler, the creator: buzzin´
4 frank ocean: novacane
5 r. kelly: hook it up
6 ghosface killah: forever
7 justin timberlake feat. N.E.R.D.: like i love you
8 ginuwine: pony
9 frank ocean: swim good
10 westside connection: the ngangsta, the killa & the dope dealer
11 big pun: you aint a killer
12 paper route ganstaz: grind baby
13 lil b the based god: my diary
räppäreistä jatkotutkimuksiin menee ainakin FRANK OCEAN! hienot biisit, hyvää sössötystä ja ennenkaikkea hieno nimi! toivottavasti tää kaveri on tulevaisuudessa SUPERTÄHTI!
They paid to see the Who
But actually they paid to die
kiinnostais kyllä et mikä toi kassulla ollut "ruotsalainen indie rock" oli? ku ei mulla sitä biisilistaa oo minkä sulle lähetin..
Cola Freaks: Ingenting Set
räppäreistä jatkotutkimuksiin menee ainakin FRANK OCEAN! hienot biisit, hyvää sössötystä ja ennenkaikkea hieno nimi! toivottavasti tää kaveri on tulevaisuudessa SUPERTÄHTI!
On kuulemma tehnyt vastikään jotain biisejä Beyoncen kanssa, eli luultavasti breikkaa ihan just aika isosti.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Folkhälsan wrote:Palautetta ei ole kuulunut eikä meikkikselle ole tullut mitään.
![]()
jengille:
![]()
![]()
Kiitti sympatiasenttereistä! Voi olla toki jokin postipuppelointi meneillään.
Vuoden nuori muotoilija.
salmisen simon toppatakki wrote:kiinnostais kyllä et mikä toi kassulla ollut "ruotsalainen indie rock" oli? ku ei mulla sitä biisilistaa oo minkä sulle lähetin..
salmisen simon toppatakki wrote:räppäreistä jatkotutkimuksiin menee ainakin FRANK OCEAN! hienot biisit, hyvää sössötystä ja ennenkaikkea hieno nimi! toivottavasti tää kaveri on tulevaisuudessa SUPERTÄHTI!
On kuulemma tehnyt vastikään jotain biisejä Beyoncen kanssa, eli luultavasti breikkaa ihan just aika isosti.
laita muuten koko biisilista tänne, kiinnostaa lukea ihan muuten vaan.
hrmunoita wrote:salmisen simon toppatakki wrote:kiinnostais kyllä et mikä toi kassulla ollut "ruotsalainen indie rock" oli? ku ei mulla sitä biisilistaa oo minkä sulle lähetin..
salmisen simon toppatakki wrote:räppäreistä jatkotutkimuksiin menee ainakin FRANK OCEAN! hienot biisit, hyvää sössötystä ja ennenkaikkea hieno nimi! toivottavasti tää kaveri on tulevaisuudessa SUPERTÄHTI!
laita muuten koko biisilista tänne, kiinnostaa lukea ihan muuten vaan.
No pl:
PÄÄSIÄISMIXTAPE 2011
A
Nurse With Wound: Creakiness
Kari Peitsamo Revivall: Mitä Haluat
Elektrona VN: Cosmic Death / A Sense of Coherence (45rpm)
Volcano The Bear: That People Don't Know They Are Monsters
Keijo: Rambling In My Mind
The Volk Bros: The Walk
Potential Johns: Past Due
B
The Dead C: World
Column One: Hyper Kreativ Part 6
THe Ciscounts: Harlem Nocturne
Chrome Cranks: Dark Room
Tyme: Land of 1000 Dances
Bo Diddley: Cheynne
The Gories: Going To The River
King Khan & The BBQ Show: Animal Party
The Sess: Authentic Black Coke
The Spits: Army Bound
Mind Spider: Dirty Secrets
Outer Minds: Untill You're Dead
tässä muuten mulle tulleen hrmunoidan mixinpiisilista:
A-puoli
1 beat Happening: the this many boyfriends club
2 beherit: the gate of inanna
3 leo bugariloves: elämältä kiitos
4 rättö & lehtisalo: posliinikaupan bella
5 seksihullut: papukaija 1
6 crispin glover: please dont keep me waiting
7 kutikula: death wish 3 c64 remix
8 john maus: dont be a body
9 iggy pop: little miss emperor
10 pissed jeans: half idiot
11 motörhead: orgasmatron
12 the beherits: the surf of nanna
13 the darkthrones: californian hunger
14 nerve city: disaster
15 seksihullutr: mä kuolen
16 deadbolt: the day i got my spine backB-puoli
1 lil b the based god: exibit based
2 tyler, the creator: vcr
3 domo genesis feat. tyler, the creator: buzzin´
4 frank ocean: novacane
5 r. kelly: hook it up
6 ghosface killah: forever
7 justin timberlake feat. N.E.R.D.: like i love you
8 ginuwine: pony
9 frank ocean: swim good
10 westside connection: the ngangsta, the killa & the dope dealer
11 big pun: you aint a killer
12 paper route ganstaz: grind baby
13 lil b the based god: my diary
tästä vielä kansi:
Hrmiksen miksin piis´lista
Oliskohan tuota mahdollista kuulla?
Vuoden nuori muotoilija.
Jes!
Vuoden nuori muotoilija.
Noniin! Kuten tuossa aikaisemmin sanoin, mixi on puoliksi räppiä ja puoliksi räminää, mikä oli hauska konsepti sinänsä. 20 raitaa pelkkää räppiä olisi näin diletantille hieman tuhti pala, joten oli osinkin helpottava ylläri kun puheripuli vaihtui särökitaroihin. Eka puolisko oli luonnollisesti minulle suurimmaksi osaksi tuntematonta matskua. Run DMC tunnistin toki ja Jurassic 5:kin veikkasin, tosin väärään raitaan. Rokeista tunnistin useamman vilkaisematta biisilistaa, varsinkin loppupuolella oli aika hittiputkea: Primus, Dead Boys, Unsane, Suicidal Tendencies...
Räppipuolella mennään enimmäkseen juuri sellaisessa letkeämmässä, groovaavammassa meiningissä mistä tykkään. Gängstat on aina ollu mun mielestä hitusen puuduttavia. Tää toimi hyvänä johdantona tähän puoleen hip-hopista. Nää on varmaankin asiantuntijoille ihan peruskamaa. Parhaimmat uusimmat tuttavuudet oli Dub Pistolsin Cyclone, jossa oli toimivasti ja tuoreenkuloisella tavalla sämplätty ska;ta, ja Del the Funky Homo Sapien, josta oon toki kuullut mutta johon en oo varsinaisesti tutustunut ikinä. Mut täähän oli ihan vitun hyvä! Onkos muukin matsku tällaista? Räppiosuus päättyi sopivan huuruisessa merkeissä Fatlipin tahtiin.
Rokit lähti yllättävän vakuuttavasti Hellacoptersilla. Ilmeisesti näillä on hyviäkin biisejä. Taitaa olla ihan niitten varhaisimpia juttuja. Uusi tuttavuus Camarosmith kuulosti siltä kuin Alice in Chains soittaisi garagepunkkia, eli ihan jees kamaa. Seuraavaksi stoneroinut Fu Manchu kuuluu omalla kohdallani niihin vähemmän kuunneltuihin alan bändeihin. Ihan ookoo, mut ei vaan oo ikinä kunnolla iskenyt. Sama juttu nytkin. Rokkipuolen ainoa toinen neverheard Camaros oli mukavan räyhäkkää bluesahtavaa rokettirollia. Distillersiä en oo kuunnellu pitkään aikaan, mutta diggailiin kyllä aikoinaan ja oli myös hyvä livenä. Primuksen, Dead Boysin ja Unsanen biisit on moneen kertaan kuultua vakiokamaa. Suikkareiden biisi oli jotain uudempaa. Swingin' Utters kuulosti ihan Pennywiselle ja 3 Inchin Bloodin uusio-Manowar on mun mielestä aina ollu silkkaa spedeilyä.
Mixin tekijä on ilmiselvä skeittaaja, tai ainakin Tony Hawkin -skeittipelit on tuttua kamaa, koska pikaisen googlettamisen perusteella melkeinpä kaikki biisit tuntuisivat olevan pelisarjan soundtrackeiltä koottu. Tavallaan ihan hauska jippo, jota ehkä arvostaisi enemmän jos noita olisi tahkonut edes sekuntiakaan. Hieman ehkä laiskaa toimintaa mielestäni, mutta varsinkin tuo räppipuoli tarjosi mojovan esittelykierroksen ja oli muutenkin paljon kiinnostavampi kuin liiallisesta tuttuudesta kärsinyt rokkipuolisko.
Ei kyllä oikein ole mitään hajuaa miksin lähettäjästä. Ensin ajattelin noita uudempia skribenttejä, mutta profiili ei mätshää, eikä oikein kenenkään kanssa kun tarkemmin miettii. Eli olisko HÄMÄYSMIXI vaikkapa vanhalta pelinörtti mitteniltä?
Ainiin, ja biisilista on tämmöinen:
1. Tommy Guerrero - Organism
2. Run DMC - My Adidas
3. Jurassic 5 - A Day at the Races
4. Dub Pistols - Cyclone
5. Del the Funky Homosapien - If You Must
6. Brand Nubian - Punks Jump Up to Get Beat Down
7. Ozomatli - Cut Chemist Suite
8. Naughty by Nature - Pin the Tail on the Donkey
9. Fatlip - What's up Fatlip
10. The Hellacopters - (Gota Get Some Action) Now!
11. Camarosmith - It's Alright
12. Fu Machu - Evil Eye
13. Camaros - Cheesecake
14. Distillers - Seneca Falls
15. Primus - Jerry Was a Racecar Driver
16. The Dead Boys - Sonic Reducer
17. Suicidal Tendencies - Cyco Vision
18. Swingin' Utters - Five Lessons Learned
19. Unsane - Committed
20. 3 Inches of Blood - Deadly Sinners
Last edited by Tomsk (28.04.2011 22:35)
Sent from my iPhone 16
MMM wrote:Folkhälsan wrote:Palautetta ei ole kuulunut eikä meikkikselle ole tullut mitään.
![]()
jengille:
![]()
![]()
Kiitti sympatiasenttereistä! Voi olla toki jokin postipuppelointi meneillään.
hojohojo! kaikille HUOM!
1) jos et tämän päivän loppuun mennessä ole saanut miksiäsi, niin laitathan mulle SPOSTIA asiasta (vaikea seurata tilannetta monensivun threadistä) niin alan selvittämään et missä mennään "bricolage meiningillä" kenenkin osalta. kuulostaa vähän siltä, että vitunmoista spedeilyä on ilmassa
2) jos et ole vielä kuullut pääsiäismiksikommentteja niin hei antakaa nyt ihmisille vähän armoa pääsiäisestähän on tässä vaiheessa alle viikko, ja jengi ehkä matkas sukulaisille ja palattua tällä viikolla työelämään eivät välttämättä ole ehtineet kuunnella kunnolla! liian äkkipikainen kommenttien VAATIMINEN lisää tähän touhuun pikkuisen ikävää makua. Itse esim säästelin miksiäni pääsiäiselle, mutten sitten ole OIKEASTI ehtinyt kuunnella sitä (olen ollut töissä ja hoitamassa asioita EVERY SINGLE HOUR mitä en ole nukkunut tällä viikolla ja joo en avaudu tässä taas tuosta mut folkhälsan
ymmärryksestä). meitsi ei kuuntele puoli-korvalla jotain mulle tehtyä miksiä, vaan pitää löytää se parituntinen aikaa jossa rauhassa keskittyneesti voi tutustua siihen. ja siihen menee useasti monta kuuntelua ennenkuin edes on mitään sanottavaa
toki on kivaa että uhrit voisivat ees one-linerilla ilmoittaa et "tuli postissa, tarkemmat analyysit myöhemmin" ettei pupun tarvi epäillä et menikö ees nyt perille vai ei
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Tuli. En oo ehtinyt kuunnella. Omani ei ole vielä valmis
en ole kolmekybänen emoboy
En kyllä tiedä miksi kuvittelin, että mulla ois aikaa tähän. Mulle
en ole kolmekybänen emoboy
toki läpällä nämä omat sentterini, emmä ny oleta että kenenkään ykkösprioriteetti on tällästen juttujen kuuntelu.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Mitten tarjoaa chill pillejä.
Vuoden nuori muotoilija.
toki läpällä nämä omat sentterini, emmä ny oleta että kenenkään ykkösprioriteetti on tällästen juttujen kuuntelu.
Tuli. En oo ehtinyt kuunnella. Omani ei ole vielä valmis
rehellinen börje ja voeeeee
yritetääs vielä pitää salassa kuka ei ole lähettänyt (eli kommunikaatio pupuillesi minun kautta vaikka) ettei nyt noiden tietojen perusteella viedä vielä arvailu-ilokin
se hyvä puoli (noh. niin.) näis myöhäistelyiden määrässä (tiedossa ainakin joku 5) on ettei se yksi spede henkilöidy/erotu nyt mitenkään selvästi
suosittelen ottamaan yhteyttä, jossette nyt tänpäivän loppuun mennessä saa postiin
Uu mama!
Tänään putkahti aikamoinen paketti postiluukusta! Saatekirjeen mukaan mukana seuranneet makeiset (Fazer Marianne lakritsi 20g, Fazer Mustikka-vadelma lakritsi Muumi 20g, Fazer Geisha Harmony 33g ja Halva Marmeladi 200g) ja Levykauppa Äx:n 10e lahjakortti ovat pehmitystä siitä pääsiäinen meni jo. Kiitos kyllä pehmenin, en odottanut näin isoja lahjuksia!
Kasettia en ole vielä kokonaan ehtinyt kuunnella mutta ainakin a-puoli on rok-painotteista kauraa. Jay Reatard ja Dead Moon/Pierced Arrows ainakin tunnistin ja samoissa tunnelmissa a-puoli on kiltisti pysytellyt.
Teemana "unsatisfied" ja kannessa ilmeisesti juuri aviosäätyyn siirtynyt Arto Länsman voipuneena sohvassa.
Jatkan tutkailua ja palaan asiaan. Iso kiitos kuitenkin jo tässä vaiheessa mixin tekijälle!
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Biisilistan toivossa kaivelin kaivelin kasetin kansipapereita mutta sieltä löytyikin viesti jossa kerrottiin biisilistan ja boonusmixin seuraavan lähipäivinä perästä.
Jouduin googlaamaan kasetin aloittavan Unsatisfied-biisin esittäjän: The Replacements menee minulle uutena tuttavuutena tarkempaan tutkintaan.
Lisää tuttuuksiakin löytyi tuonnempaa kasetilta Brian Enon (Enolta oli biisi myös tekemälläni mixillä) ja Magnetic Fieldsin (?) muodossa.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Miksi tuli viime viikolla, mutta en ole ehtinyt vasta kuunnella sen läpi kuin pari kertaa taustalla muuta puuhaillessani. Kansitaiteeseen on satsattu: cd-kansien sisään on kahdesta tiskirätistä ja sanomalehdistä leikatuista kuvista sekä teksteistä taiteiltu artsua meininkiä. Sisällön puolestakin miksaus tuntuisi uppoavan: lähinnä elektronista aika minimalistista kamaa miksattuna yhteen. Artisteja tai biisejä en lähde arvailemaan, sillä mikään biisi ei ainakaan nopeasti tuntunut tutulta.
Tekijästä en myöskään osaa sanoa mitään. Olisin ehkä veikannut MMM:ää, mutta eikös joku ole jo saanut sen miksin?
Kiitos kaunis. Yritän vielä kirjoitella myöhemmin tarkemmin levystä, kun on paremmin aikaa.
PS. KUVA... eiq biisilista olisi vielä kiva.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
PS. KUVA... eiq biisilista olisi vielä kiva.
Nostetaanpa kissaa sen verran pöydälle, etten kyllä yhtään ymmärrä, miksei kappalelistaa voi heti laittaa mixin mukaan. En tajua, mitä lisäarvoa biisilistattomuus voisi antaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.