You are not logged in.
Postataas tännekin, että Circle siis keikalla Turussa (Urbaani kesäloma) 5.8
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Hä eiks ketään kiinnosta Arkades
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
emmä tartte toista
Mulla on kans toi vinyyli jo, löysin kesällä Lontoosta.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
kaikilla on toi jo, hyvä levy kyl
Ei kantsi varmaan vielä myydä, jos haluaa enemmän kuin kympin...
Ostan kympillä.
Nää Noidutun välispiikit Levyraati
^ Sama!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
en ehtinyt vielä kassuja tsekkailemaan, mutta infektion ehdin kertaalleen kuunnella, ja hieman hämmästytti jossain esitetyt arviot vaikeasta levystä, ihan perusmenoahan tuo oli, semmosta himmailua kyllä, mutta on näiltä oudompiakin kuultu.
^Infektio on semmonen kiva lull your mind -levy kun siihen näin kaijuttimien keskellä uppoutuu
Circle+Goatsnake (US), ke 15.6. Tavastialla
Circle+Goatsnake (US), ke 15.6. Tavastialla
Olin muuten oikeassa uumoillessani, että oon jossain kuullut näitä levyraatihöpinöitä aiemminkin. Kuunnelkaapas Rakennus-levyn Murheenkryyni-Kaappikellon kummitus -siirtymää!
Tää Noiduttu saattaa muuten nousta jopa yhdeksi parhaista Circle-julkaisuista ainakin omissa kirjoissani, kun on just sitä settiä mihin aikoinaan Circlessä tykästyin. Vaikka NWOFHM-puolellakin on tehty hienouksia, niin silti mä oon Circlessä tykänny ehkä kaikkein eniten näistä hämäristä jamitteluista. Vaikka soundi parissa biisissä onkin kohtuullisen karu, niin mitäs tuosta kun meininki on näin näin huikeaa!
Slussenanalysia en oo vielä hirveästi ehtiny kuuntelemaan, aikamoista kolinaa ja mekastusta vaikutti kyllä olevan. Susi-Unto på svenska?
noiduttu jakoon! kassudekki ei toimi ja toihan tais loppuakin jo.
Noiduttu kelpais mulle kassuna kröhmm
meni ns. ohi
Pistin Noidutun heti soimaan ku postista hain ja juu, tää kuulostaa kyl ympyräfilmin jameilta. Ei jaksa tarkistaa.
Helkkarin hyvä joka tapauksessa
Raivostuttavan pieni painos nois kassuissa. meni myös ohi. minkäs mahtaa kun ei ollu viel uudessa kodissa nettiä. jakoon?
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Joo, tais olla pikkasen alimitoitettu painos, mut siitä ei pääse mihinkään että hiton mainio kassu. Levyraati-välispiikeille tosiaankin
numerot tiskiin
noiduttu 45/100
slussen 36/52
ilmeisesti kaikissa slussenanalyseissä eri kortti, mulla patakakkonen.
Noiduttu 3/100
Slussenanalys 34/52
Patakasi.
Last edited by hezma (27.04.2011 19:06)
postimerkkeilyks meni sit tääki ketju
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Noiduttu 35
Slusse 10 + hertta-akka
postimerkkeily pitää nuoret poissa pahanteosta
huh huh tätä noiduttua, levyraati todellakin mut tää toka biisi eli dissolves, huh mitä hypnomeininkiä metsän keskeltä, parasta ikinä
Noiduttu 9/100, Slussen 8/52 ja ruutuseiska!
Postimerkkeilylle kans
Hei
Valitettavasti Circlen Infektio-vinyylin julkaisu viivästyy jälleen tuotantoteknisistä syistä ja niistä johtuvista viiveistä levyn painopaikassa. Pahoittelut viiveestä.
No, hyvää kannattaa odottaa.
Tästä uudesta Pharaoh Overlördistä tulee paikoin todella vahvasti mieleen Jesters of Destiny, paljon enemmän kun niistä Circlen ja Bruce Duffin yhteisprojekteista.
Sent from my iPhone 16