You are not logged in.
ydinaukio wrote:Alko suorastaan ahdistamaan kun kelaa ton videon vaatiman duunin määrää
Nää jatkaa samalla linjalla - musa kakkaa, mut videot ihan hulinaa!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
:PIMP::PEUK:
WAU
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Miten voi Erkola näyttää noin paljon nuorelta Jukka Gustavsonilta
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Voice Of America on sikakova levy!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
^Pakko tsekata kyl!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
^Pakko tsekata kyl!
Eka on myös hiton hyvä, mutta perinteisempi verrattuna Voice Of Americaan. Vähän niinku 60's soul/Springsteen-henkinen... Princess Of Little Italy on ehkä maailman hienoin biisi, jota kukaan ei tiedä. Kumpaakin levyä löytyy melkein divarista kuin divarista vinyylinä muutamalla eurolla.
Last edited by tomitarmo (27.11.2010 12:06)
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
^Lähen just ettimään
tein tommosen äsken
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
No onpas kivaa hulinaa.
El Guincho - Bombay from CANADA on Vimeo.
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
Uus ffffuuu fighters -video. Sisältää mm. Lemmyn
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
vaikka video onkin lainattu toisaalta niin ehkä paras pläjäys ikinä, muutenkin vuoden paras biisi, aivan tajutonta kamaa, elämää suurempaa taidetta
Tää oli meitsin eka kosketus Hype Williamsin tuotantoon: lowridereita, timmejä jannuja ja mizuja ja laajakulmalinssejä:
Näin käy ottaa idioottimaisesti bändin nimeks kuuluisan musavideo-ohjaajan nimen.
Vimeosta löytyi tämä Shynolan vuonna 2003 Rapture-yhtyeelle tekemä hieno video:
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
onx foorumin räppi-jne kundit ja kundittaret jo kuullet & nähneet Katey Redin videon? PIKKASEN PIKKASEN HYVÄÄ PERSEEN HEILUTUSTA JA SUHT ASIALLISEN KREISI MEININKI SAMPLEINEEN KAIKKINEEN
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa