You are not logged in.
ydinaukio wrote:helsingistä tuli kirje, jossa on kankainen liikennemerkki jossa lukee "kulli - kull".
onkohan tämä mixtapeni
vituttaako ku et ollutkaan postittanut itsellesi omaa mixtapeasi?
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
niin en tiiä tajusko nyt kukaan mut tuossa kirjeessä ei siis ollut mitään levyä. pelkkä kankainen liikennemerkki jossa lukee kulli. epäilen tällä foorumilla olleen osuutta asiaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
niin en tiiä tajusko nyt kukaan mut tuossa kirjeessä ei siis ollut mitään levyä. pelkkä kankainen liikennemerkki jossa lukee kulli. epäilen tällä foorumilla olleen osuutta asiaan.
toivottavasti lähettäjä pistää levyn sit erikseen, alkaa vähän tympiä tää meininki aina kun tuollasta mulkkuilua ilmenee
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
MMM:n analyysi ja nimimerkki muutenkin
![]()
Nyt sain soimaan. Asiallinen spagettilänkkärimeininki :peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Nyt sain soimaan. Asiallinen spagettilänkkärimeininki
:peuk:
tykkään. Taidan korkata
sori vaan mut
... kunhan itse levy tuli tänään? tulihan?
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
en tiiä en musitanu kattoo postia äsken
mitenkäs nyt?
bzort glorf bööth
joko tuli?
en jaksa mennä alakertaan
Tuli iso jytky:
1. dubbailevaa elektroa tms., en tunnista mut tykkään
Tied + Tickled Trio - Tamaghis
2. jottain räppäilyä, öäää, kai tässä on ihan hyvä flow, mutta emmätiä
Madlib The Beat Konducta feat. Defari - Gamble On Ya Boy
3. jotain räpähtävää tääki, mutta eksoottisempaa ja kokeellisempaa = parempaa, kuulostaa siltä tsubulta joka laulo Slubdog Millionairella
M.I.A. - Story To Be Told
4. jotain hip-hopahtavaa konemusaa tämäki, laulaaks ne ranskaks, parempi ku kakkosraita, ei huono
Liaisons Dangereuses Peut Etre...Pas
5. räpähtävää konemusaa edelleen, empätiä, huonompi ku kaks edellistä raitaa
Recoil & Moby - Curse
6. no nyt, Kraftwerkkia, jee
Kraftwerk -Home Computer
7. konemusaa edelleen, mut täsä ei räppäillä, soundissa on jotain tuttua, mutta emmätiä, ihan kivaa chillausta jees
Drexciya - Lake Haze
8. vähän samanolosta chillii flipsuttelua ku tuo edellinen, ihan kiva ja jees
Rhythim Is Rhythim - It Is What It Is
9. tää on kans kivaa konenytkyttelyä, tykkään
Jori Hulkkonen - The Other Side Of Time
10. tääki on chillii, astetta ambientimpaa ku muutama edellinen, jees jees
Syclops - Naoka's F
11. samat määreet ku edelliseen, jepa
Susumu Yokota - Kodomotachi
12. lisää samaa, vähä köyhempi tapaus ku edelliset, mut jeps
High Places - From Stardust To Sentience
13. no nyt on jo ihan poppia, mutta soundimaailma on ihan kiva, pikkasen brittipoppimaista näppyä havaitsen kummiskin, en tiä
Animal Collective - Summertime Clothes (Hantalla varmaan olisi lisättävää tuohon brittipopkommenttiisi..)
14. tän laulaja kuulostaa paikoin ihan paul simonilta, mutta jotain chilliä kone-indie-poppia tääki on, parempi ku edellinen
Caribou - Jamelia
Yleisvaikutelma: hyvin koostettu kokonaisuus, vaikka tuo räppiosasto vähä vierastaakin. Kuuntelen uudestaan![]()
ps: lähettäjää en kyllä arvaa, mutta tuo Soini-kortti oli vähä
Voin tunnustaa olleeni tämän postmodernin kulttuuripläjäyksen (POSTMODERNIN JYTKYN!) takana. En oikein suoraan sanottuna ajatellut kenelle varsinaisesti miksini suuntaan sitä tehdessäni eikä mulla edes ollut ihan täyttä selvyyttä sun musiikkimaustasi, vaikka jonkin verran jotain selkoa siitä sain tutkailemalla ostoxxia-topikkia. Kuitenkin pysyin suunnitelmassani: aiempiin mikseihini verrattuna ehkä vähän tanssittavampi ja särmikkäämpi miksi.
Biisilista on nyt lisätty kommentteihisi.
Kansitaide ja Soini-kortin koristelut tuli taiteiltua keskiyöllä aika väsyneenä, mutta ehkä kontrollin heikkeneminen saattaa välillä olla vaan hyvä juttu..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
ei ollu mitään lattialla kun kotiin tänään palasin.
They paid to see the Who
But actually they paid to die
ei ollu mitään lattialla kun kotiin tänään palasin.
Sama tähän. Nyyh.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
salmisen simon toppatakki wrote:ei ollu mitään lattialla kun kotiin tänään palasin.
Sama tähän. Nyyh.
ostin 12 tölkkiä kaljaakin tunnelmaa ruokkimaan. nyt pitää laittaa nekin viemäriin.
They paid to see the Who
But actually they paid to die
^Thänks biisilistasta, nyt tohtii soittaa oikeella soittimella
Ai joo: kuka ikinä tekikään mun mixin, äläs astu esiin vielä.
Mä ratkasen tän vielä, tää levy on jotenkin niin henkilökohtaisen oloinen että penteles,
haluan vielä pyöritellä asiaa.
Haluaisin paljastaa ihteni mutta haluaisin ensin puputetun analyysin
Last edited by hezma (21.04.2011 21:19)
Haluaisin paljastaa ihteni mutta haluaisin ensin puputetun analyysin
tätä on liikkeellä
hezma wrote:Tuli iso jytky:
7. konemusaa edelleen, mut täsä ei räppäillä, soundissa on jotain tuttua, mutta emmätiä, ihan kivaa chillausta jees
Drexciya - Lake Haze
Heeh, tästä taloudestahan löytyy yks Drexciyan levy, mut ei just se misä tuo on
hezma wrote:13. no nyt on jo ihan poppia, mutta soundimaailma on ihan kiva, pikkasen brittipoppimaista näppyä havaitsen kummiskin, en tiä
Animal Collective - Summertime Clothes (Hantalla varmaan olisi lisättävää tuohon brittipopkommenttiisi..)
Nose on tuo laulu joka on tuommosta kliinistä, kylmää ja tunteetonta niinku esim. Radioheadilla
Löysikö Timplex saamansa mixin biisilistan?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
sheino wrote:hezma wrote:13. no nyt on jo ihan poppia, mutta soundimaailma on ihan kiva, pikkasen brittipoppimaista näppyä havaitsen kummiskin, en tiä
Animal Collective - Summertime Clothes (Hantalla varmaan olisi lisättävää tuohon brittipopkommenttiisi..)Nose on tuo laulu joka on tuommosta kliinistä, kylmää ja tunteetonta niinku esim. Radioheadilla
noh noh
Mikä mahtaa olla tilanne Jyväskylässä?
bzort glorf bööth
Kaikin puolin miellyttävä ja mahtava mixtape, jossa oli mukavasti huomioitu juurimusiikin harrastuneisuuteni. Paljon amerikan meininkiä, ehtaa ja sovellettua, mausteena kuitenkin latinalaista, balkanilaista ja muuta menevää. En bongannut suoraan montaakaan tuttua tekijöitä: ainakin Risto, Hawk & Hacksaw, varmasti jotain Morriconea, olikos muuta? Pitää tutustuaa biisilistaan ja panna uudestaan kuunnellen
Sen jälken matlok-kierros, olen aina saanut lähettäjän selville ja saan kyllä nytkin ;nerd:
Miksi tuli ajat sitten.Seuraavana päivänä tuli postikortti jossa oli joku vebbi osoite.Ajattelin että pupu laittaa sinne ne biisilistat,mutta ei siellä sivuilla ole kuin joku perkeleen laskutehtävä.Olen aina inhonnut matematiikkaa.
Miksiä oon kuunnellu päivittäin.
Miksi tuli ajat sitten.Seuraavana päivänä tuli postikortti jossa oli joku vebbi osoite.Ajattelin että pupu laittaa sinne ne biisilistat,mutta ei siellä sivuilla ole kuin joku perkeleen laskutehtävä.Olen aina inhonnut matematiikkaa.
Miksiä oon kuunnellu päivittäin.
okei, en kiusaa enempää, tässä biisilista:
ja tässä vielä timplexin ässät biisiluonnehdinnat:
A-puoli.
1.Futurista maailman lopun manailua.2.Kari peitsamoa.3.Instrumentaali progeilua,kuullostaa kotimaiselta.4.Tiukkaa rok n rollia 70-luvun hengessä.5.Taustakuoroa,laulaja ccr-stä.6.Imelääkin imelä limainen blues.7.Kotimaista discopopiskelmä musiikkia,täyttymys kohtalon,suden hetki on.8.Englannin kielistä bossanovaa,käy välillä klassisen musiikin puolella.9.Karjalaista perinne musiikkia.10.Irlantilaista nais kitara tulkintaa.11.Pianon rääkkäystä.12.lyhyt jazz pläjäys.13.lyhyt jazz pläjäys(kovasti kaiutettu)14.pääskytorni biisi(iho nousi kanan lihalle)Otto Donneria.15.voimakkaasti kaiutettua laulua,ehkä joku indie bändi.16.Avaruusajan dub-reggaeta.B-puoli.
1.harpulla säestetty puhe.2.Lo-fi-uskonnollinen blues hurmos.3.Maalailevaa instru musaa ehkä Spiritualized hengessä,mutta rajumpaa.4.Psykedelia rockia,laulaja ehkä nuori Lemmy Killmister.5.Riffi jyräystä.6.Outoilua.7.Uhmakasta rokkia,viulu sooloilua.8.Rummun pauketta ja säkkipilliä+huutoa.9.Nykivää jazzia.10.60-luvun brittibarokkipoppia.11.Huiluvetoista hörhöjazzpop musiikkia.12.Hämyilyä akustisella kitaralla.13.Kappale jossa mukana sinfonia orkesteri.14.Kappale jossa mukana patarummut.Kasetin kannet ovat hienot neliväripainatukset.Kuvassa hehkeä nainen istuu persialaisella matolla jalat ja kädet sidottuina kameli seuranaan.Arabi miehet istuvat ringissä aseet pystyssä kauempana.
Kasetissa on teksti:RAKKAUTTA JA HUUMAUSAINEITA.
Pienemmällä teksti:Äkkiä varjosta ilmestyi tumma hahmo kuiskaten Carolille salaisuutensa...
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni