You are not logged in.
Saispa hyvän mixin ku ite teki niin hyvän
Tänään tuli. Sisältöä pääsen kuuntelemaan ajatuksella vasta loppuviikosta. Ihanalle kansitaiteelle kyllä . CD:stä löytyy esimerkiksi tämän helmen kakkosruutu.
Kiitos lähettäjälle!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Itsehän sain kassuni jo muutama viikko sitten, mutta en oo vielä tohtinut kuunnella. Lähipäivinä kuuntelut ja raportit.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Miksi lähti liikkeelle jo hyvä tovi sitten! Toivottavasti on tullut perille...
Vuoden nuori muotoilija.
mulle tuli just mixxi
ihanan asiallinen paketti, servietissä käärittynä ja cd-r kuorissaan ilman mitään, ei tekstejä. asiaa!
tai no siinä servietissä luki
ELÄMÄN KESKIPÄIVÄSSÄ KAIPAAN SORSAN RIKIÄ
HITTEJÄ JA NENÄÄ.
epäilen naista. muuta en osaa vielä sanoa. aion kuunnella huomenna.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Folioon kääritty DVD-kotelo, sisällä helvetin hieno vinyyliä muistuttava CD-R
Jännättää
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Voisin veikata mixini lähettäjää n. 85% varmuudella.
mutta en veikkaa vielä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Aika happosta kamaa. Ja vissiin Intiasta. Kolme ekaa biisiä menny, hymiöanalyysina:
Kuka täällä kuuntelee tällaista? ...psykokarkki?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tunnustatko?
alkuhäröilyjen jälkeen muuttu räpiks ja nyt soi jesus and mary chain
lähtettäjälleni tiedoksi: teit aivan helvetin hyvän miksin
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Animal Collectivea ja Pavementia, jotain tosi sumuisen kuuloista tavaraa kirkonkelloilla, Rasmus-remix, Sade-remix, yheksän minuutin jykevä instrumentaali ja lopuksi pianohempeilyä. Tääolihyvä
Vähän kyllä silti ehkä harmittaa ettei se alkupään kestänyt häröily jatkunu enää loppuun asti vaan siirryttiin vähän selvemmille vesille Method Manin myötä.
nyt kävi näin
mut hyvä jos kelpas, ja jees meitsihän tuon pläjäyksen takana oli, tämmösiä biisejä:
1. sun city girls - krung thep cut-up
2. multi-pop indigenious (Radio Phnom Penh)
3. radio international (Radio Algeria)
4. chante du tamri (Radio Morocco)
5. bombino - tenere
6. method man - uh-huh (wu-tang vs. the beatles)
7. the jesus and mary chain - black
8. pavement - loretta's scars
9. animal collective - mr. fingers
10. james ferraro - runaway
11. hype williams - the throwning
12. js666 - bo-bo-boring
13. the chemical brothers - private psychedelic reel
14. primal scream - shoot speed/kill light
15. sun city girls - vine street piano
jotenki tuntu et toi mary chain ei ihan sopinu tohon mut näillä mentiin ja muuten oon kyl aika tyytyväinen. huomasin kans et käytin biisejä 2 ja 3 jo yhdellä aiemmalla mixillä mut sou not.
no mut black on yks munkin kovimmista stygeistä :peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
niin on, mut tossa välissä se ei ollutkaan aivan parhaimmillaan. ois ehkä vaatinu vähän menevämmän biisin, mut samapa tuo, muuten aika täydellinen mixi
Oon kans tosi tyytyväinen tekemääni mixiin
Tuli iso jytky:
1. dubbailevaa elektroa tms., en tunnista mut tykkään
2. jottain räppäilyä, öäää, kai tässä on ihan hyvä flow, mutta emmätiä
3. jotain räpähtävää tääki, mutta eksoottisempaa ja kokeellisempaa = parempaa, kuulostaa siltä tsubulta joka laulo Slubdog Millionairella
4. jotain hip-hopahtavaa konemusaa tämäki, laulaaks ne ranskaks, parempi ku kakkosraita, ei huono
5. räpähtävää konemusaa edelleen, empätiä, huonompi ku kaks edellistä raitaa
6. no nyt, Kraftwerkkia, jee
7. konemusaa edelleen, mut täsä ei räppäillä, soundissa on jotain tuttua, mutta emmätiä, ihan kivaa chillausta jees
8. vähän samanolosta chillii flipsuttelua ku tuo edellinen, ihan kiva ja jees
9. tää on kans kivaa konenytkyttelyä, tykkään
10. tääki on chillii, astetta ambientimpaa ku muutama edellinen, jees jees
11. samat määreet ku edelliseen, jepa
12. lisää samaa, vähä köyhempi tapaus ku edelliset, mut jeps
13. no nyt on jo ihan poppia, mutta soundimaailma on ihan kiva, pikkasen brittipoppimaista näppyä havaitsen kummiskin, en tiä
14. tän laulaja kuulostaa paikoin ihan paul simonilta, mutta jotain chilliä kone-indie-poppia tääki on, parempi ku edellinen
Yleisvaikutelma: hyvin koostettu kokonaisuus, vaikka tuo räppiosasto vähä vierastaakin. Kuuntelen uudestaan
ps: lähettäjää en kyllä arvaa, mutta tuo Soini-kortti oli vähä
Epäilen muuten Popea oman mixini lähettäjäksi vaikka en ole vielä edes kuunnellut mixiä.
edit: no nyt ku aloin kuunnella niin epäilys entistä vahvempi. kaks ekaa biisiä pelkkää nerouttaa
valintointa.
Last edited by MMM (20.04.2011 12:59)
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
^^hezman analyysille
helsingistä tuli kirje, jossa on kankainen liikennemerkki jossa lukee "kulli - kull".
onkohan tämä mixtapeni
Eilen saapui paketti ja nyt laitoin ensimmäistä kertaa pyörimään. Groovaten ja räbäten lähti käyntiin. Keskivaiheilla vaihtui garagerokiksi!
Sent from my iPhone 16
"se" tuli. Panen soimaan kun saan lapset nukq.
En ole MMM:n mixin takana
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
"se" tuli
Unohdin riemuhymiöt
:hulinax::hulinax:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
niin on, mut tossa välissä se ei ollutkaan aivan parhaimmillaan. ois ehkä vaatinu vähän menevämmän biisin, mut samapa tuo, muuten aika täydellinen mixi
![]()
Höpöhöpö, se toimii ku häkä siinä välissä. Hieno mixi, kiitos vielä!
mulla ei oo mitääääään hajua kuka mun mixin on tehnyt.
etno-proge-jazz-easy listening -viba hmm, en tunne jengiä tarpeex hyvin.
lisää seuraa pian.
Vai oisko äijämäinen sopivampi? vai kenties toverillinen
?
noooo, kummiskin. ainoa miinus tossa mixissä on että toi dvd-kotelo ei mahdu levyhyllyyn, mutta eiköhän sen kestä
jees no hieno homma
niin ja itse tosiaan sain miksin jo aikoja sitten, piti kuunnella viikonloppuna mut unohdin ottaa mökille, jospa tossa perjantaina/lauantaina olis aikaa syventyä :1:
EDIT: piti sanoa
onhan se aika etuoikeutettua saada levyllinen musiikkia jota en ole koskaan ennen kuullut,
ja vieläpä jonkun tarkasti valitsemana. Ja se tästä välittyikin läpi: rakkaus musiikkiin. Tosi hienosti
koottu sarja kappaleita ja liukumat eri tyyleihin olivat ihastuttavia. Selvästikin valittu ainakin pääosin biisejä
jotka ovat miksauksen kokoajille hyvin läheisiä, tuli sellainen olo että tää tyyppi kuuntelee musiikkiaan sydän
auki ja kokonaisvaltaisesti herkistyen. Kevyen jazzmaisesti soivaan, yksinkertaisen melodiseen otteeseen viehtynyt
tyyppi, pystybasso selkeesti lempisoitin
Tekijästä on tosiaan vaikea sanoa mitään, en taida edes haluta arvata, mutta ilmoittautukoot hän jos haluaa.
Jatkan tästä jauhamista vielä, vasta pari kertaa tullut kuunneltua.
helsingistä tuli kirje, jossa on kankainen liikennemerkki jossa lukee "kulli - kull".
onkohan tämä mixtapeni