You are not logged in.
tomitarmo wrote:Runsaan vuoden oon olut premium-käyttäjä, enkä näe syytä miksen olisi jatkossakin.
Mut Spotifyn käyttöön en kyllä henk koht näe mitään syytä
Kerro lisää
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Runsaan vuoden oon olut premium-käyttäjä, enkä näe syytä miksen olisi jatkossakin.
oluen premium-käyttämiselle
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Runsaan vuoden oon olut premium-käyttäjä, enkä näe syytä miksen olisi jatkossakin.
Samanmoinen meininki, itsekin oon oluen premium-käyttäjä
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Tänään tuli jokasesa biisin välisä mainoksia
janne m. wrote:tomitarmo wrote:Runsaan vuoden oon olut premium-käyttäjä, enkä näe syytä miksen olisi jatkossakin.
Mut Spotifyn käyttöön en kyllä henk koht näe mitään syytä
Kerro lisää
Tykkään kuunnella musiikkia äänilevyiltä. Tykkään koko siitä prosessista, että jotakin kautta saan tietooni jonkun mielenkiintoisen levyn ja sitten ostan sen ja kuuntelen sitä. Mulle musiikin kuunteluun liittyy myös se, että ei saa kaikkea heti kuulolle vaan jotakin juttuja joutuu oikeasti etsimään, tuntuu sitten paljon palkitsevammalta nautiskella levystä. Ei vaan toistaiseksi henk koht ole yhtään mitää syytä muuttaa tätä tapaa toimia
organizing the boy scouts for murder is wrong
Moi tapna, eiq siis
saamarin post-rokkarit, tulevat tänne viemään meidän kuuntelut
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
NYT KYLLÄ! En ollu tajunnu päivittää spotify mobilea, mut nykyään pystyy siirtää ämpäreitä langattomasti
iTunesia ei sitten tarviikaan enää käyttää mihinkään.
http://www.spotify.com/int/help/faq/loc … my-iphone/
edit: tää ominaisuus on ilmeisesti ollut jo pidempään
Last edited by börjeslandet (02.05.2011 20:21)
en ole kolmekybänen emoboy
saamarin post-rokkarit, tulevat tänne viemään meidän kuuntelut
Ohan toi ny parempaa ku mitä tää meidän HIM on viime vuosien aikana tehny. Vaikkakin Deep Shadows & Brilliant Highlightsille toki
(Tulee muuten jotenkin Hissi-Fraten-ajan Circle mieleen tosta HiMistä )
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Vähän on kyllä sellanen fiilis nyt, että voisi tuon femman kuukaudessa tähän palveluun sijoittaa.
Hmmm, ostin nyt kuitenkin ton viiden euron hintaisen version.
Aloin väsätä meikki-/kosmetiikka-aiheista soittolistaa:
Cosmetics Galore!
Täydennysideoita otetaan vastaan.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Niin, ja riittää että meikeistä horistaan itse biisissä, "sen" ei tarvitse olla sanottuna biisin nimessä.
Meiju Suvas - Huulipunaa kauluksella
T: tuo toinen tuossa en minä
Pat Benatar: Lipstick Lies
Ktooksia!
Niin, ja riittää että meikeistä horistaan itse biisissä, "sen" ei tarvitse olla sanottuna biisin nimessä.
Soft Cell - Say Hello, Wave Goodbye
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
tigrushka wrote:Niin, ja riittää että meikeistä horistaan itse biisissä, "sen" ei tarvitse olla sanottuna biisin nimessä.
Soft Cell - Say Hello, Wave Goodbye
ikisuosikkejani!
No mitäs perseilyä nyt, joku ipod-synkkaus juttu tullut näköjään, mutta että se toimis, koko paska pitäis formatoida eka. Ihme säätöä taas.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
No mitäs perseilyä nyt, joku ipod-synkkaus juttu tullut näköjään, mutta että se toimis, koko paska pitäis formatoida eka. Ihme säätöä taas.
Ite tuskin tulee testattua tota, ku nykyään iPod touchiin saa siirrettyä biisejä langattomasti spotifyn kautta
Näköjään tää uudistus näkyy muuten siten et aina ku on iPhone tai iPod Touch samassa langattomassa verkossa, niin pystyy myös tuolta ohjelman kautta hallinnoimaan mitä levyjä on offline playlisteillä
Last edited by börjeslandet (19.05.2011 21:01)
en ole kolmekybänen emoboy
Voiks sille tehdä mitään, jos Spotify lähettää tagin ihan päin helvettia last.fm:ään? Huomasin, että The Ladybug Transistor meni Lady Bug Transistorina sinne, orkl.
last.fm:hän noita korjauksia voi ehdottaa sieltä suggest correction -namiskasta
Toi Spotify-mobile sais kyllä olla parempi, esim. soittolistoista on vittumaista ettiä jotain tiettyä artistia, kun niitä ei saa pistettyä järjestykseen miten haluaa. Tai sit en vaan osaa. Sit toi jonotustoiminto bugittaa tai on paska. Hiton kätsyy on toi soittolistojen synkkaus wifin kautta, ihan neroo. Flaceille sais tulla tuki, sen puute vähän häiritsee, kun ei pitäis olla vaikeeta lisätä, kun ei tartte mitään lisenssejä edes.
Surffailin spotify-profiileja ja huomasin että joillain tyypeillä oli kaikilla "1000 låtar av 1000 artister"-listoja. Eli tuhat kappaletta tuhannelta artistilta. Ajattelin että sehän on hauska haaste. Kasaankin ittelleni samanlaisen.
Se olikin vaikeampaa kuin luulin! Varsinkin jos haluaa että ne biisit on myös tosi hyviä. Tällä hetkellä on kasassa noin 300 biisiä. Viimeiset parisataa tulee varmasti olemaan aika vaikea keksiä.
Surffailin spotify-profiileja ja huomasin että joillain tyypeillä oli kaikilla "1000 låtar av 1000 artister"-listoja. Eli tuhat kappaletta tuhannelta artistilta. Ajattelin että sehän on hauska haaste. Kasaankin ittelleni samanlaisen.
Se olikin vaikeampaa kuin luulin! Varsinkin jos haluaa että ne biisit on myös tosi hyviä. Tällä hetkellä on kasassa noin 300 biisiä. Viimeiset parisataa tulee varmasti olemaan aika vaikea keksiä.
Kokeilin tuota ja vaikeaksi menee. Reilu 400 biisiä tuli aika helposti, mutta nyt joutuu jo miettimään ja selailemaan levyhyllyä. Taianpa katella juhannuksen jälkeen loput.
tuhat kappaletta tuhannelta artistilta.
Ei keksi miljoonaa biisiä millään.
NO NYTKYLLÄ