You are not logged in.
Eniten on naurattanu lukiessa Kirkkonummen Sanomia ja Urjalan Sanomia.
Last edited by barton_funk (12.04.2011 08:15)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Karjalan Maassa oli ainakin vielä 15 vuotta sitten legendaarinen lukijakisa, jossa oli aina otettu random-valokuva jostain väkijoukosta (markkinoilta tms) ja vedetty viiva summamutikassa jonkun pään ympärille. Ja sitten klassikkoteksti:
Voittaja on ympyröity. HÄNELLE KAHVIPAKETTI!
Tää oli Joensuussa ihan käsite. Kun yläasteen bilsantunnilla katsottiin videota jossa siittiöt kisaa kohti munasolua ja lopulta onnekas siimahäntä joka "pääsi läpi" näkyi ympyröitynä filmillä, joku luokan tyyppi lohkaisi tuon kommentin möreällä traileriäänellä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Karjalan Maassa oli ainakin vielä 15 vuotta sitten legendaarinen lukijakisa, jossa oli aina otettu random-valokuva jostain väkijoukosta (markkinoilta tms) ja vedetty viiva summamutikassa jonkun pään ympärille. Ja sitten klassikkoteksti:
Tää oli Joensuussa ihan käsite. Kun yläasteen bilsantunnilla katsottiin videota jossa siittiöt kisaa kohti munasolua ja lopulta onnekas siimahäntä joka "pääsi läpi" näkyi ympyröitynä filmillä, joku luokan tyyppi lohkaisi tuon kommentin möreällä traileriäänellä
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Paikallislehdissä on usein aivan huikeita "sattui näillä kulmilla" -tyylisiä palstoja. Esimerkkinä: "Tiistai-iltana punainen mazda kaatoi pääkadulla liikennemerkin."
Nää on just näitten lehtien suola.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mulle tulee kahdesti viikossa ilmestyvä Maaselkä-lehti edelleen koska lasku menee vieläkin isälle ja se maksaa sen aina. Lukijoiden palsta ja nuorten osio "slämi" on lehden suola.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
grasskirt wrote:Paikallislehdissä on usein aivan huikeita "sattui näillä kulmilla" -tyylisiä palstoja. Esimerkkinä: "Tiistai-iltana punainen mazda kaatoi pääkadulla liikennemerkin."
Nää on just näitten lehtien suola.
Lukion työharjottelussa pääsin tekemään tämän osion
Muita juttuja olivat ainakin lottoajien haastattelu sekä vanhainkotijuttu.
Taitto tehtiin printteri - liimakone - palstatetris-tekniikalla ja tekstinkäsittelyohjelmana oli Dossissa pelaava WordPerfect.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Pope wrote:Karjalan Maassa oli ainakin vielä 15 vuotta sitten legendaarinen lukijakisa, jossa oli aina otettu random-valokuva jostain väkijoukosta (markkinoilta tms) ja vedetty viiva summamutikassa jonkun pään ympärille. Ja sitten klassikkoteksti:
*
tuli muuten karkea moka, lehtihän oli Karjalan Heili eikä Karjalan Maa, mulle :center:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Voisikin vaikka tilata Rantapohjan kesän ajaksi, kun kaiketi seuraavat tarkoin Haukiputaan Pallon menestystä jalkapallon kakkosdivarissa.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
tää topikki
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Hangonlehden parissa olen kokenut monet hermit ja ilon hetket. Olen myös harkinnut monesti tilaamista, mutten kuitenkaan ole ikinä jaksanut. Pitäisi keksiä joku kirjasto Helsingissä, jossa tätä voisi lukea. Joskus jossain missä asuin oli lähellä kirjasto, jonne tämä tuli. En vaan muista, että oliko se Turussa vai Helsingissä.
http://hangotidningen.canews.fi/fi
Last edited by leposi (21.04.2011 20:10)
http://www.koti-kajaani.fi/verkkolehti/ … ajaani.pdf
kuuloluuri
Lappeenrannan paikallislehdessä oli myös aikoinaan läheisen laskettelukeskuksen klassikkoilmoitus MYLLYMÄESSÄ KAIKKI RANTEET AUKI ja isompilevikkisen maksullisen Etelä-Saimaan uutinen Traktori katosi ja löytyi oli mun lukiokaapin ovessa vuoden.
Last edited by tiptoo (21.04.2011 22:00)
Mangojauhe goddamn.
vittu oon ihn jännissä mut käytän silti mikroa pistän åekonileivät järjestykkseeen nyt syödään helvetti
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Paras paikallislehtiyleisönosastomeininki taitaa nykyään olla suomi24:n keskustelupalstan paikkakunta-alueilla.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni