You are not logged in.
jees, mixi tehty, mutta mixi
hieman ongelmia oli, kaikki biisit ei mahtunut, yhtä biisiä piti editoida, kokonaisuus ei tunnu ensikuulemalta joka kohdassa toimivan, mutta enpä kuule tiijä, ainakin itse meinaan tätä vielä pyöritellä. pelkään vain että ei ehkä miellytä yhtä paljoa vastaanottajaa kannet jätän tuttuun tapaan viime hetkeen ja sit ei oo ideoita ja tulee ihan tyhmät mut niin se menee
nyt kun mixiä muutaman kerran pyöritetty niin eihän tässä muuta osaa sanoa kuin että olen nero
vastaanottaja luultavasti eri mieltä mut hei aina ei voi kaikkia miellyttää
nyt kun mixiä muutaman kerran pyöritetty niin eihän tässä muuta osaa sanoa kuin että olen nero
vastaanottaja luultavasti eri mieltä mut hei aina ei voi kaikkia miellyttää
epäilen koko ajan että se vastaanottaja olen minä ku mä oon niin nihkee
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
en kommentoi mutta laita rehellistä arviota sitten mitä ikinä saatkin
en kommentoi mutta laita rehellistä arviota sitten mitä ikinä saatkin
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
se lihoo, se kasvaa, se vahvistuu
Älä päästä painiks sitä
åhå, tännehän saapui aikamoinen MÖTKÖ
pakattuna mm. johonkin muoviin ja paperiin, jossa jotain itämaisia kirjaimia, ja lopulta sieltä kuoriutui lahjanarulla sidottu pahvikäärö, joka oli koristeltu hienoilla piirroksilla. ja kaiken sisällä 90-minuuttinen KASETTI.
itse sisältö odottakoon pääsiäiseen, mutta vaikuttaa varsin lupaavalta
Mixi valmis, tuli hiton hyvä tietty. Kannet pitäis viel askarrella. Nasta feelis, kerranki ei tullu kiirettä tän kaa.
Se on täytetty. Nyt vielä levy postiin, nii ja jotku mageet pakkaukset!
Kasetti tuli eilen postissa.
Äsken kuuntelin sen kerran ja tein analyysin.
A-puoli.
1.Futurista maailman lopun manailua.2.Kari peitsamoa.3.Instrumentaali progeilua,kuullostaa kotimaiselta.4.Tiukkaa rok n rollia 70-luvun hengessä.5.Taustakuoroa,laulaja ccr-stä.6.Imelääkin imelä limainen blues.7.Kotimaista discopopiskelmä musiikkia,täyttymys kohtalon,suden hetki on.8.Englannin kielistä bossanovaa,käy välillä klassisen musiikin puolella.9.Karjalaista perinne musiikkia.10.Irlantilaista nais kitara tulkintaa.11.Pianon rääkkäystä.12.lyhyt jazz pläjäys.13.lyhyt jazz pläjäys(kovasti kaiutettu)14.pääskytorni biisi(iho nousi kanan lihalle)Otto Donneria.15.voimakkaasti kaiutettua laulua,ehkä joku indie bändi.16.Avaruusajan dub-reggaeta.
B-puoli.
1.harpulla säestetty puhe.2.Lo-fi-uskonnollinen blues hurmos.3.Maalailevaa instru musaa ehkä Spiritualized hengessä,mutta rajumpaa.4.Psykedelia rockia,laulaja ehkä nuori Lemmy Killmister.5.Riffi jyräystä.6.Outoilua.7.Uhmakasta rokkia,viulu sooloilua.8.Rummun pauketta ja säkkipilliä+huutoa.9.Nykivää jazzia.10.60-luvun brittibarokkipoppia.11.Huiluvetoista hörhöjazzpop musiikkia.12.Hämyilyä akustisella kitaralla.13.Kappale jossa mukana sinfonia orkesteri.14.Kappale jossa mukana patarummut.
Kasetin kannet ovat hienot neliväripainatukset.Kuvassa hehkeä nainen istuu persialaisella matolla jalat ja kädet sidottuina kameli seuranaan.Arabi miehet istuvat ringissä aseet pystyssä kauempana.
Kasetissa on teksti:RAKKAUTTA JA HUUMAUSAINEITA.
Pienemmällä teksti:Äkkiä varjosta ilmestyi tumma hahmo kuiskaten Carolille salaisuutensa...
Timplex heitti jo analyysit mulla on vielä suunnitteluasteella koko miksaus.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Timplex heitti jo analyysit mulla on vielä suunnitteluasteella koko miksaus.
sama
pistetäänpä ihan varmuuden vuoksi
pistetäänpä
ihan varmuuden vuoksi
emmäkyl tajuu mihin se liitty se kuva, en edes muista mitä googlasin.
Kuuntelen just mixini a-puolta. Vittu että pärisee! En kyllä jaksa nauhottaa vielä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Miksistäni sen verran vielä että,tekijästä ei mittään tietoa mutta olisi kiva saada biisilista.
Outoa oli että about 30 biisistä en tunnistanut varmuudella kun yhden,mikä on hyvä.
Tekijä,jos haluat voit lähettää biisilistan mailina tai sitte tänne,mutta ois kiva saada se.
Ja eikun kohti juhannus miksin suunnittelua.
Hei tästähän tuli ihan pl
Älä päästä painiks sitä
Täytyisi varmaan yrittää tehdä tää valmiiksi viikonlopun aikana, jottei menisi ihan viime tinkaan. Viikolla ei kuitenkaan oikein ehdi tällaisiin juttuihin keskittyä.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Itellehän tuli mitä miellyttävin lätty postissa vähän aikaa sitten. Tarkempi analyysi vuorossa kun pystyn sen kirjoittamaan, keep on swag thank you based god
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Teema ja toteutustapa selvillä, käytännössä jokainen biisi hakusessa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
mixi valmis, kuoret ei!
Luulin että lähetysdeadline on tänään mutta onhan tässä vielä aikaa.
Postiluukusta tipahti tänään Uusi testamentti, jonka sisältä paljastui pääsiäismixi
Tossa työmatkalla ehti kuunnella kertaalleen. Enoa, Leinosta ja Tibetia lukuunottamatta mulle vieraampaa sakkia kassulla, tais siellä Smogiakin olla. Menevää indie-henkistä muzaa, ihan mielikseen kuunteli. Tässä vaiheessa en osaa oikeestaan minkään seikan perusteella veikkailla lähettäjää, mut kahtellaan josko tässä joku ahaa-elämys syntyisi lisäkuuntelujen myötä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Postiluukku on kolissu tässä päivän aikana mixin merkeissä ja tää on niin häijyn komee paketti et en kyllä varmaan avaa ennen pääsiäistä. Postileiman ja tyylin perusteella veikkaan Skeletonnia mut tarkempi arvuuttelu seuraa sit kuunteluvaiheessa.
Älä päästä painiks sitä
Vittu. Eilen menin himaan pitkästä aikaa tarkoituksena väsätä mixtape, mutta kone ei käynnisty. Kone lähtee tänään huoltoon, mutta ei tule ehtimään pääsiäiseksi pukitettavalle
Vittu. Eilen menin himaan pitkästä aikaa tarkoituksena väsätä mixtape, mutta kone ei käynnisty. Kone lähtee tänään huoltoon, mutta ei tule ehtimään pääsiäiseksi pukitettavalle
käy ostaan sanelukone ohlsonilta ja selitä ne läpät.
AI NIIN TÄNÄÄN ON DEADLINE