You are not logged in.
Skeletonni wrote:hrmunoita wrote:Dylan-covereista jengi ainakin puhui ennen lauantaita.
Joo, mut ei se kokoonpano käsittääkseni ollu ees Liimanarina tai no miten sen nyt ottaa, Pauke oli kyl messissä.
pauke ja mummu bongoissa = liimanarina
Mukana oli käsittääkseni myös Jean Ramsay, niin ainakin ymmärsin "toisaalta"...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Last edited by suomenajokoira (10.03.2011 19:26)
Valitettavasti on käynyt rosvo.
tamla homotown
ei sitä vinyyliä taida kovin usein nähdä, oisit ostanu kerranki hyvän levyn
coveritoive kiertueelle: eppujen vanha kellarissa valittaa (helsinki-tampere-jyväskylä-oulu)
vai seksihulluilla nämä
Pirkanmaan kirjaston verkkokirjaston Musiikkiosaston kohtaamisia-palstalla julkaistu Ölli-haastis:
Kuka sinä olet?
- Olli Megawati Pauke. Teen psykologisia protestilauluja ja esitän niitä Liimanarinassa, ensimmäisessä levytyssopimuksen Amerikassa saaneessa ja ainakin eniten levyjä siä koskaan myyneessä suomenkielisessä bändissä, joka on peräisin läheltäkään Tamperetta. Käyn myös eräänlaista musiikillista Irakin sotaa avantgardistisemmassa Matomeri-orkesterissa. Molemmissa harrastamme valtavirran makujen vastaista terrorismia julkaisemalla omat levymme itse, Tamla Homotown- ja Ikuisuus-pienlevy-yhtiöillä.
Koska kävit viimeksi kirjastossa - ja miksi?
- En voi sanoa hyvä ystäväni, mutta ystäväni Merries-yhtyeestä hukkasi kekkulipäissään Pasilan kirjastosta mun kortilla lainatun Satu Pusan toimittaman, sinänsä ratkiriemukkaan Äiti, toi setä pieras! -kirjan. Kävin siellä n. 4 min. 46 sek. sitten selvittelemässä asiaa.
Kerro lyhyesti aiheesta Minä ja musiikki
- Pienestä pitäen levysoitin on ollut usein paras ja uskollisin, joskus ainoakin ystäväni. Jotain kertonee sekin, että mulla on takana jo pidempi yhteinen taival monien musasuosikkieni kuin keidenkään nykyään tuntemieni kavereideni kanssa... "In a way you guys are the best friends I ever had". Aina kun olen lähdössä jonnekin, pakkaan ensimmäisenä musiikkini. Musiikki on aikakone, paras päiväkirja ja valokuva-albumi, minkä tiedän, vaikkei sitä voi nähdäkään.
Mitä musiikkia kuuntelit viimeksi?
- Kuuntelen ainoastaan itseäni parempia biisintekijöitä ja bändejä. Suomessa tämä ei juuri muita tarkoita kuin Teemu "Ingrid" Bergmania & muutamaa muuta harvaa armoitettua. Muualla taas on tehty niin paljon hyvää musaa, että kaikkea ei ehdi edes kuuntelemaan (ainakaan niin paljon ku haluais).
Missä viihdyt parhaiten?
- Naisissa - sisässä, alla, päällä.
Missä olet hyvä?
- Kaiken tekemisessä sillain kuin ei pitäis.
Mikä levy kannattaisi ehdottomasti kuunnella?
- Levy, joka ei vain vie aikaasi. Elämä on liian lyhyt pelkälle taustamusiikille ja joka paikasta tunkeutuvalle merkityksettömälle melusaasteelle. Joskus hiljaisuus kauneinta musiikkii on.
Haluatko sanoa vielä jotakin?
- Älä raiskaa.
--------------- Kiitos haastattelusta! -----------------
Ollin blogi Ikuisuuden sivuilla
Ollin suosittelemaa rock and roll sekä country and western -kirjallisuutta:
- Bill Flanagan: Rockia sydämestä (Written in my soul)
- Clinton Heylin: Revolution in the air : the songs of Bob Dylan. Vol. 1, 1957-1973
- Clinton Heylin: Still on the road : the songs of Bob Dylan. Vol. 2, 1974-2008
- Cowboy Logic: The wit and wisdom of Kinky Friedman (and some of his friends)
- Tony Fletcher: Dear boy : the life of Keith Moon
- Mark E. Smith: Renegade : the lives and tales of Mark E. Smith
- Mark Paytress: Siouxsie & the Banshees: the authorised biography
- Henry Rollins: Get in the van : on the road with Black Flag
- Joey Keithley: I, Shithead : a life in punk
--------------------------------------------------------------
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tosta julisteesta pääs unohtumaan kiertueen nimi, eli "Missi ja jääkiekkoilija -kiertue", ja se, että kaikki keikat on ilmasia(limasia) paitti Oulu, mihin maksaa 6e.
ölli heitti taannoin lusikkansa kuvataiteilija Tuomo Tuovisen soppaan http://www.hevosburger.net/ taidenäyttelyssä Töölöösessä Spoonshiners- ja Cockpits-yhtyeiden heebojen kanssa coveroimalla pari itte suomentamaansa Dylan-biisiä ja jotain Liimistäkin heittivät. Tilaisuutta varten Tamla Homotown-yhtiö teetti erittäin rajoitetun painoksen CD-versiota First I Look At The Titsistä bonus-biiseillä. Ainakin Tampereen kaupungin kirjasto on ottamassa kyseistä levyä kokoelmiinsa.
p.s. ääkköset körjättu
tanpere hereillä koiran kotona tänään!
Levyn julkaisukiertue. Seekretsin seiska, Seksihullujen täyspitkä ja
Liimiksen livenderi + joitain kopioita First I Look at the Tits -kasetin
cd-r -versioita.Liimanarina aloittaa ensimmäisenä, jo noin puoli kymmenen!
Tietoa voi levittää
onks toi cdr sellanen tamla homotown systeemi, ois kyl kiva saada, riittääköhän helsinkiin asti
raporttia tampereelta?
Cova ol. Yllättävän vähän välijutustelua/vittuilua, joku tyttö soittamassa välillä lautasia ja lopetus Dylanin/Seppo Närhen Kahvikupilla. Ei kyl sanat tainneet mennä kuin viime sivulla.
"No more mistakes, like the last one."
mitäs muita biisejä tuli? kiertueen nimi lisätty julisteeseen:
no hengailiko foorumin oulu-edustus vain foorumilla hassuttelemassa vai missä keikkaraporttia?
liimiksen taustalaulut:
POLIISI
MAALLA
PÄÄSTÄ
KIITOS KÄYNNISTÄ JA TULKAA TAAS HUOMENNA UUDESTAAN.
no hengailiko foorumin oulu-edustus vain foorumilla hassuttelemassa vai missä keikkaraporttia?
liimiksen taustalaulut:
POLIISI
MAALLA
PÄÄSTÄ
KIITOS KÄYNNISTÄ JA TULKAA TAAS HUOMENNA UUDESTAAN.
Tosta tulee mieleen joku Kaivosurman biisi.
organizing the boy scouts for murder is wrong
mites muuten tonne löytää?
Löytäjät löytää
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
mites muuten tonne löytää?
Eihän tässä mikään kiire ole. Eiks toi lauantai 4.2. ole melkein vuoden päästä vasta?
Last edited by börjeslandet (01.04.2011 13:48)
en ole kolmekybänen emoboy
Täällä oltiin! Loistava esitys, ei pysty analysoimaan nyt! Paukkeen mukaan eka Oulun keikka sitten vuoden '89.
^ odotellaan analyysiä rauhassa, entä mites jyväskylä meni?
en tiedä
^ odotellaan analyysiä rauhassa, entä mites jyväskylä meni?
Keikkasetti oli aika lailla sama kuin viimeksi tammikuussa Helsingissä +Dylan-laina One More Cup of Coffee käännösiskelmänä. Mukana tosiaan kattilankansia hakkaava ja taustoja laulava naishenkilö, sopi hyvin meininkiin. Maestron kitara ei oikein pysynyt vireessä, kolme viritystaukoa. Keikka tuntui menevän hujauksessa, vaikka taisikin olla lähemmäs tunnin mittainen? Paljon oli porukkaa torstaiksi. Itse nautin täysinpalkein, tätä on Liimanarina vuonna 2011.
psykokarkki wrote:^ odotellaan analyysiä rauhassa, entä mites jyväskylä meni?
Keikkasetti oli aika lailla sama kuin viimeksi tammikuussa Helsingissä +Dylan-laina One More Cup of Coffee käännösiskelmänä. Mukana tosiaan kattilankansia hakkaava ja taustoja laulava naishenkilö, sopi hyvin meininkiin. Maestron kitara ei oikein pysynyt vireessä, kolme viritystaukoa. Keikka tuntui menevän hujauksessa, vaikka taisikin olla lähemmäs tunnin mittainen? Paljon oli porukkaa torstaiksi. Itse nautin täysinpalkein, tätä on Liimanarina vuonna 2011.
Itellä ei ihan noin positiiviset fiilikset. Keikkahan kesti lopulta lähemmäs puoltatoista tuntia, mistä musiikkia oli vissiin vajaa puoli tuntia, loput oli virittelyä, yleistä sekoilua sekä pettynyttä yleisön mollausta, mikä vissiin tämän bändin kohdalla kuuluu asiaan. Itse musiikki kyllä kelpasi, vaikka nykyilmaisusta puuttuukin se maaninen rytmikkyys, mikä on itselle se juttu vanhoissa liimis-klassikoissa.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
MINÄ
& JAMMU
SILTAVUORI
ÄÄNESTÄMME
ILKKA KANERVAA
luki öllin kitarassa
settilista:
joopa joo, ihan mainio keikka, varsinkin yleisössä riitti hulinaa ja ennätyspitkä rumpusoolo 5-600 purkkia liimaa -kipaleessa. alkuun vähän dylania, mut ei sitä varsinaisesti soitettu. jossain vaiheessa jotain biisiä ja olli kyseli et kuka tunsi, tutulta kuulosti mut mulle tuli mieleen velvetsit tai jonathan richman, settilistasta vois arvella et oliko mekonsia? ja siinä vaiheessa kun lasse "tuli kaapista", kuultiin "ystävyys, läheisyys, poikarakkaus". lautastensoittajatyttö (kukahan se oli?) piti paussia aston villan ja elviksen aikana ja jossain vaiheessa seksihullu-sipe toi bändille jonkin pokaalin. varsinaiset biisit tosiaan kuinka aku ankasta tehdään poliisi, nokkahuilu, aston villa, venäjän viimeinen elvis, 5-600 purkkia liimaa, maailma homojen vankina, vertavuotavat sätkynuket ja dylanin one more cup of coffee, ja "sitten lähdemme vittuun"
Huh olipa kyllä eeppisin näistä kolmesta nähdystä
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
VITUN
KOVA