You are not logged in.
spämmejä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Hitler-elämänkertaa (Kershaw)
G. H. von Wright: Explanation and Understanding
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
^ Ohops, saako tota ihan Suomesta? Viitisen vuotta sitten paneuduin aika hyvin Weather Undergroundiin, toi olis kiva lukea. Paljonko sivuja?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
"Sinne" ja takaisin
^ Ohops, saako tota ihan Suomesta? Viitisen vuotta sitten paneuduin aika hyvin Weather Undergroundiin, toi olis kiva lukea. Paljonko sivuja?
*
netistä tilasin, joku 20e. Helvetin hyvä ja suht kiihkoton kirja, olisko joku 300-400 sivua. Voin lainata jos haluut.
onko sulla WU-vaihtareita?
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Sanoisin melkeinpä että heNkeäsalpaavin, visuaalisin, moniulotteisin, kaunein sekä oksettavin tekele mitä olen käsissäni pitänyt.
"uneliaan venyneeksi sileydeksi
sapfonkatseisen immanuelkäden
Näky, kosketus
sydämenräpäyksessä keisarinleikkaavaan
kokovartalovirtaavaan aave
muinaisellinen"
Pilke wrote:^ Ohops, saako tota ihan Suomesta? Viitisen vuotta sitten paneuduin aika hyvin Weather Undergroundiin, toi olis kiva lukea. Paljonko sivuja?
*
netistä tilasin, joku 20e. Helvetin hyvä ja suht kiihkoton kirja, olisko joku 300-400 sivua. Voin lainata jos haluut.
onko sulla WU-vaihtareita?
Kiitos, mutta taidan haluta tuon ihan omaksi. Ei ole mulla kirjoja, mutta yks erittäin hyvä videolle nauhotettu dokkari on. Täältä löytyy traileri. Pitäis tilata toi DVD. Abbie Hoffmanin Varasta tämä kirja mulla kyl on, samaa aihettahan se aika pitkälti.
*
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Varsin vekkuli kirja varsinkin kaikille molekyyligastronomiasta kiinnostuneille.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Luen Donna Tarttin The Secret Historya. Muuten vaikuttaa tosi hyvältä, mut mua häiritsee, kun en osaa oikein sijoittaa tota oikealle vuosikymmenelle. Tapahtuuko nää koulujutut 80-luvulla? Oletan, et ainakin gintsu on lukenu tän...auttakaa!
Pari viikkoo sitten luin synttärilahjaksi saadun Paul Austerin Sunset Parkin ja sitä ennen Mr. Vertigon. Molemmat peukun arvoisia
Mangojauhe goddamn.
Luen Donna Tarttin The Secret Historya. Muuten vaikuttaa tosi hyvältä, mut mua häiritsee, kun en osaa oikein sijoittaa tota oikealle vuosikymmenelle. Tapahtuuko nää koulujutut 80-luvulla? Oletan, et ainakin gintsu on lukenu tän...auttakaa!
Yks parhaita kirjoja ikinä! Oon olettanut että kouluajat sijoittuis 80-luvulle, mutta mitään perusteluja en kyllä osaa sanoa. Paitsi että kirja on ilmestynyt 90-luvun alussa.
Sain just luetuks Arto Salmisen Paskateorian. Melkomoinen
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
tiptoo wrote:Luen Donna Tarttin The Secret Historya. Muuten vaikuttaa tosi hyvältä, mut mua häiritsee, kun en osaa oikein sijoittaa tota oikealle vuosikymmenelle. Tapahtuuko nää koulujutut 80-luvulla? Oletan, et ainakin gintsu on lukenu tän...auttakaa!
Yks parhaita kirjoja ikinä! Oon olettanut että kouluajat sijoittuis 80-luvulle, mutta mitään perusteluja en kyllä osaa sanoa. Paitsi että kirja on ilmestynyt 90-luvun alussa.
Näin itsekin ajattelisin samoin perustein sekä siksi, et jossain bileissä hipsterillä oli Gaultierin liivi. Kummastelin vaan kohtaa, missä joku hahmo oli ihan et W00000T, ku sille kerrottiin, et kuussa on käyty heh.
Googlaamalla jollain sivulla näkyi kans tägi 1980s. Näillä mennään siis eteenpäin!
Last edited by tiptoo (17.03.2011 20:15)
Mangojauhe goddamn.
anzut wrote:tiptoo wrote:Luen Donna Tarttin The Secret Historya. Muuten vaikuttaa tosi hyvältä, mut mua häiritsee, kun en osaa oikein sijoittaa tota oikealle vuosikymmenelle. Tapahtuuko nää koulujutut 80-luvulla? Oletan, et ainakin gintsu on lukenu tän...auttakaa!
Näin itsekin ajattelisin samoin perustein sekä siksi, et jossain bileissä hipsterillä oli Gaultierin liivi. Kummastelin vaan kohtaa, missä joku hahmo oli ihan et W00000T, ku sille kerrottiin, et kuussa on käyty heh.
Googlaamalla jollain sivulla näkyi kans tägi 1980s. Näillä mennään siis eteenpäin!
Mun mielestä tossa on tahallaan luotu sellainen mystinen "ajaton" dandyilmapiiri missä ne kreikanlukijat elää, tyyliin joku ikuinen 20-luku vaikka "ulkopuolella" taitaa olla 80-luku. Ja osa niistä tyypeistä on niin syvällä siinä hommassa että onnistuu ignoroimaan myös nykyhistorian melkein täysin.
Mulla luvussa Alastair Reynoldsin Revelation Space-sarja, nyt menossa Redemption Ark.
Jumalauta mitä kovaa avaruusopperaa! Mielettömän koukuttavaa juonenkuljetusta, ankaria cliffhangereita, järkähtämätöntä ihmeen tuntua. Tekis mieli alkaa lukemaan fysiikkaa. Parasta siis :pint::peuk::peuk::peuk::nerd::nerd::nerd:
Onneks on vielä monta kirjaa jöjellö samaa herqua
Last edited by Pope (21.03.2011 10:07)
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
eikös toi alastair reynolds ole muuten kova the fall -diggari ja kuulemma kirjoissa saattaa olla inside-tyyppisiä viittauksia fallin biiseihin en oo tosin lukenu ainuttakaan
eikös toi alastair reynolds ole muuten kova the fall -diggari ja kuulemma kirjoissa saattaa olla inside-tyyppisiä viittauksia fallin biiseihin en oo tosin lukenu ainuttakaan
Ei helvetti, nyt pitää lukea kaikki alusta uusin silmin
Sopimus elämän kanssa (Elia Kazan)
Löysin tän porukoiden kirjahyllystä. Mutsi kehui, mutten tiedä yhtään mistä tää kertoo, kun ei ole kansilehtiä. Tai no, kyllä nyt jotenkin, kun oon lukenu kohta pari sataa sivua, mutta tuntuu, että kohta päästään itse asiaan. Tulee Roald Dahlin novellit mieleen, (vaikka tää siis on ihan paksu romaani) näennäisen rauhallinen kertomistyyli, mutta jatkuvasti uhkaava tunnelma, että kohta tapahtuu jotain odottamatonta.
*
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
^ onk hyvä?
Lydian viimeisin levy yllättävän hyvä.
nyt rupes lyyti kirjoittamaan
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
^ onk hyvä?
Lydian viimeisin levy yllättävän hyvä.
Joo, parikyt sivuu oon vasta tavannu, mut vaikuttaa rajulta.
Just sain luetuksi Richard Yatesin Revolutionary Roadin ja nyt on menossa Paul Austerin Sattumuksia Brooklynissa.
Ihan vitun hyvä