You are not logged in.
Lähtiskö joku kattoo johonki baariin tota peliä ennen Bob Hundia?
en ole kolmekybänen emoboy
Voi peeveli kun Jokerit eivät saaneet hommaa katki lauantaina, tänään ei taida enää onnistua Nordiksella. Vanhana maalaispoikana halveksin koppavaa Hifkiä liitännäiskeekoiluineen ja näin tulisi myös shanksin menetellä Lukkoa toivon toisessa "game sevenissä", sillä näen heillä Kalpaa paremmat saumat Hifkiä vastaan.
Jypin pitäisi kyllä selvitä viidessä pelissä jatkoon ilman Vatastakin vaikka Blues on usein ollut heille kanto kaskessa. Jonne varmaan joutuu pätkimään muutamaa Matikaisen ajokoiraa nekkuun sarjan mittaan. Vieläkö se Lostedt on Bluesissa?
Last edited by Katkennut petsari (28.03.2011 10:20)
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Vanhana maalaispoikana halveksin koppavaa Hifkiä liitännäiskeekoiluineen ja näin tulisi myös shanksin menetellä
Eipäs neuvota sieltä, että ketä tulisi kannattaa
Jokerit nyt on aina ollu se inhokki numero ykkönen kotimaisessa hokissa.
Hyväksytään ja vielä kun muistetaan että Heinolan Peliitat ovat pukanneet jo hyvän aikaa horsmaa
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Mietin jopa paikan päälle menoa, mut eihän tonne tietenkään mitään jippuja saa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mietin jopa paikan päälle menoa, mut eihän tonne tietenkään mitään jippuja saa
No ei niin. Olin hereillä ku liput tuli myyntiin, mutta eihän niitä sillonkaan saanu
Jean-Babtiste wrote:Mietin jopa paikan päälle menoa, mut eihän tonne tietenkään mitään jippuja saa
No ei niin. Olin hereillä ku liput tuli myyntiin, mutta eihän niitä sillonkaan saanu
Paljonko tuonne oli pilettien ovh-haitari? Huutonetissä näyttää liikkuvan halvimmillaan noin kuudessakympissä kappale.
---
börjeslandet wrote:Jean-Babtiste wrote:Mietin jopa paikan päälle menoa, mut eihän tonne tietenkään mitään jippuja saa
Paljonko tuonne oli pilettien ovh-haitari? Huutonetissä näyttää liikkuvan halvimmillaan noin kuudessakympissä kappale.
No halvimmat oli 15e
Granlund.
>:{/
Jalonen: "Tässä sarjassa on ollut yksi ämmä ja se on Erkka Westerlund. Hän on itkenyt ja valittanut ja semmoista minä en ymmärrä."
Jalonen: "Tässä sarjassa on ollut yksi ämmä ja se on Erkka Westerlund. Hän on itkenyt ja valittanut ja semmoista minä en ymmärrä."
Hokiäijien viehtymys kaikenlaiseen ämmä- ja hamekangas-juttuihin on kyllä aina yhtä uskomatonta. Keittiöpsykologi voisi päätellä tästä yhtä ja toista.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Vaikka Hifkin leirissä olen, niin pakko sanoa etten kyl ymmärrä sitä Westerlundin jatkuvaa valitusta tuomareista.
orastavalle kääkkäkiimalle
HIFK - Lukko menee jo kuudenteen erään
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Seitsemän pelin sarja on taas lähellä.
---
Cigarettes & Alcohol
aion vetää viikonloppuna kumpaakin ihan vitusti
Tuu elmoon kattoo kääkkää
Tais lähteä jyväskylään? Vai oliko se aprillipila
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Bluesille jo toinen voitto
how they run this show.
Tekipä HIFK melkosen komean 2-0 maalin.
Lukko saa kyllä isän kädestä tällä hetkellä. Tilanne 4-0 ja toinen erä vasta menossa.
E: 5-0
Last edited by riimu (05.04.2011 19:48)
Jaahas, sitähän pitää kohta finaalipeleihin lähteä.
Smaa
shanks wrote:Jaahas, sitähän pitää kohta finaalipeleihin lähteä.
Smaa
Smaa.
Granlund tehnyt jo 2+2
E: 2+3, Tilanne 6-0 Petrellille hattutemppu
Last edited by riimu (05.04.2011 19:53)
Aika roisia menoa Hifkiltä, tuohan on kuin Rane Korven luotsaama Tappara ankarimmillaan.
Last edited by Katkennut petsari (05.04.2011 21:15)
---
HIFK:n Petrell nauroi maalaisille Miten Lukko voi olla noin tyhmä?
HIFK:n Petrell nauroi maalaisille Se oli tonnin seteli!
Korjasin.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
VITUTTAAKO APINA?
how they run this show.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
olihan tää mannaa, vaikka blues on sekin vastenmielinen tiimi
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.