You are not logged in.
[quote:fe0964f1df="shanks"][quote:fe0964f1df="hrmunoita"]Veskunoita & Merirosvokapteeni Ynjevi Lavankopoksahdus nevö forget [/quote:fe0964f1df]
Hei toihan oli melkein unohtunut! Parhutta! Mistähän tätä sais..[/quote:fe0964f1df]
Noita näkee aina joskus (eli ihan vitun harvoin) esim levymessuilla tai sitten jossain Green Grassissa. Veskunoita oli joskus keväällä 35e Green Grassissa, olin PA 2008 (oon vieläki) enkä ostanut.
Green Grassin setä on kanssa ihan sekasin. Tai ainakin oli.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:5959d1ca52="hrmunoita"][quote:5959d1ca52="shanks"][quote:5959d1ca52="hrmunoita"]Veskunoita & Merirosvokapteeni Ynjevi Lavankopoksahdus nevö forget [/quote:5959d1ca52]
Hei toihan oli melkein unohtunut! Parhutta! Mistähän tätä sais..[/quote:5959d1ca52]
Noita näkee aina joskus (eli ihan vitun harvoin) esim levymessuilla tai sitten jossain Green Grassissa. Veskunoita oli joskus keväällä 35e Green Grassissa, olin PA 2008 (oon vieläki) enkä ostanut.[/quote:5959d1ca52]Green Grassin setä on kanssa ihan sekasin. Tai ainakin oli.
On se vieläkin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:f59570cde3="Joe Caligula"][quote:f59570cde3="hrmunoita"][quote:f59570cde3="shanks"][quote:f59570cde3="hrmunoita"]Veskunoita & Merirosvokapteeni Ynjevi Lavankopoksahdus nevö forget [/quote:f59570cde3]
Hei toihan oli melkein unohtunut! Parhutta! Mistähän tätä sais..[/quote:f59570cde3]
Noita näkee aina joskus (eli ihan vitun harvoin) esim levymessuilla tai sitten jossain Green Grassissa. Veskunoita oli joskus keväällä 35e Green Grassissa, olin PA 2008 (oon vieläki) enkä ostanut.[/quote:f59570cde3]Green Grassin setä on kanssa ihan sekasin. Tai ainakin oli.[/quote:f59570cde3]
On se vieläkin.
Just hyvä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[Avautuminen salaisesta perversiosta]Mä odotin Suomen euroviisuvoittoa 20 vuotta, ja Lordin voitto oli mulle erittäin merkityksellinen hetki. Olen pari kertaa jopa katsonut pistelaskun nauhalta uudestaan, koska siitä tulee niin mahtava fiilis. HRH on mulle siis henkilökohtainen biisi, mutta julkisessa tilassa kuultuna ja muiden ihmisten läsnäollessa sen merkitys mulle muuttuu aivan täysin, enkä haluakaan kuulla/kuunnella sitä kuin tarkoin valittuna hetkenä aivan yksin. Ja muu Lordin musa ei merkitse mulle yhtään sen enempää kuin mikään muu perus-listakama.[/Avautuminen salaisesta perversiosta]
Mulla on muuten soinut sen vitun Bulldog-biisin kertsi tänään päässä, mitä en olisi esim. vielä eilen uskonut.
turpa kii ja laula
kyllä mullekin toi viisuvoitto oli ihan tajuton elämys, yksi elämän tähtihetkiä, ikinä en unohda. ja hard rock hallelujah on oikeesti hyvä biisi.
Yks tuttu on sukua Lordille ja sillä oli ennen autokorjaamo. Lordi käytti siellä usein autoaan huollossa (ilman maskia).
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Lordi antoi potkut rumpalilleen
Lordi kertoo nettisivuillaan, että rumpalin osallistuminen Euroviisuihin on ristiriidassa yhtyeen imagon ja periaatteiden kanssa.
Ikäväksemme ilmoitamme, että Kita ei ole enää Lordi-yhtyeen jäsen, yhtye ilmoitti tänään nettisivuillaan.:sadbanana:
[img]http:/www.showbyso.com/images/sampsa_213x319.jpg[/img]
^ ai onks toi kita?
naamari takas
^ ai onks toi kita?
naamari takas
Kita, eli Sampsa Astala, eli Stala ja bändin nimi on Stala&SO.
suomen toinen viisuvoitto ei koskaan ole ollut lähempänä
åhå eikös tää ollutkaan musa juksaus topikki
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
lordin uusi rumpali on otus
Lordi-kokoelmaan eksynneelle gimmelin levylle
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
JA NYT PORILAISTEN MARSSI
Eiks tota katkeruutta käyty vielä tarpeeksi läpi Monsterimies-dokkarissa?
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Jaa, kirjotinkin liian aikaisin, koska eipä tuossa itse jutussa sitä katkeruutta enää oikein tullutkaan ilmi.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Heillä oli managerina Kissin manageri.
bzort glorf bööth
tuli katsottua uusinta telkkarista
kaikki eivät tykänneet vieläkään