You are not logged in.
Huhhutihuh, tää pitää tsekata vielä tänään
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Joo tää on kyllä todella hämmentävää tavaraa
en ole kolmekybänen emoboy
"Rebecca Black Friday"-shoegazebläkkisbändiä odotellessa
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Joo ja siis jos tää on joku megahitti (en tiedä onko) niin toi videokin on älyttömän kökkö, ja toi mimmi jotenkin separi. joku my humps on ihan mestariteos kaikessa syvällisyydessään verrattuna tähän. ja just toi autotunen käyttö, ihan ku tän ois tuottanu joku taksvärkkiläinen
mut tosiaan ei läheskään niin paska biisi kuin jungle drum. tän biisin koukku on huono ja aika hirveä, ei kuitenkaan niin totaalisen vitun ärsyttävä kuin jungle drum.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
The popularity of the song is said to be due to the overwhelmingly bad lyrics, singing and video content. Since the growth in popularity of the song and video, there have been numerous parody videos and remixes.[6][7] Forbes stated that the notoriety of the song is another sign of the power of social media specifically Twitter, Facebook, and Tumblr, in this instance in the ability to create "overnight sensations".
Eiks tää nyt ollu tämmöinen juttu että toi Ark Music Factory tekee biisin ja videon jne kenelle vaan kun maksaa? Pappa betalar että Rebecca saa leikkiä vähän tähtöstä.
It's fraidei fraidei, kadaget daun on fraidei
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
oma topikki tälle rebecalle, yritän muistaa illemmalla katsoa.
Eiks tää nyt ollu tämmöinen juttu että toi Ark Music Factory tekee biisin ja videon jne kenelle vaan kun maksaa? Pappa betalar että Rebecca saa leikkiä vähän tähtöstä.
Nyt keksin mikä tossa vaivas kaiken muun ohella: ton mimmin ja sen kaverien ilmeet on muutamassa kohdassa jotenkin pelokkaita, as if ne ois pakotettu uhkaamalla tähän toimintaan. etenkin tää autokohtaus kakkosessa oleva äärimmäisen kiusaantunut likka:
^ ai onks toi tosta videosta
ja just toi autotunen käyttö, ihan ku tän ois tuottanu joku taksvärkkiläinen
Vuoden nuori muotoilija.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Tää vois olla myös Lou Reedia
toki myös joku kadonnut blood on the tracks -kauden helmi. täytyykin pistää Dylania soimaan, paras äijä ikinä
Joo ja siis jos tää on joku megahitti (en tiedä onko) niin toi videokin on älyttömän kökkö, ja toi mimmi jotenkin separi.
Mä oon ehkä vähän väsynyt, mut mun silmiin toi mimmi näyttää vähän teini-ikäiseltä Tuksulta.
Sent from my iPhone 16
Kommenteista: "WITCH HOUSE LOLOL"
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oisko paskinta autotunen käyttöä ikinä?
Georgelle toki kunnia muutamasta klassikostaan, mut nyt on päässä niksahtanut joku...
(Closerhan tais olla jossain haastattelussa sen suosikkilevy - eikun Hookyn kanssa vaan Decades/I Want Your Sex -mashuppia tekemään.)
Last edited by cramp (17.03.2011 17:49)
"No more mistakes, like the last one."
George Michael Dylanin cover poistettu
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kiitos autotune
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Hmm. Tästä FRYIDAYSTAhan alkaa jotenkin oudolla tavalla pitämään vähitellen
ton edellisen sivun videosta, ne tyypit on sen takia niin vaivaantuneen ja epäluontevan oloisia, että ne on oikeasti korkeintaan 12v
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
ton edellisen sivun videosta, ne tyypit on sen takia niin vaivaantuneen ja epäluontevan oloisia, että ne on oikeasti korkeintaan 12v
Eikös tää oo crunckcoren(kin) idea?
Vittu mä oon pihalla näistä oikeesti
Rebecca Black, a 13-year-old singer
Tätä oon diggaillut. Jotenkin hienoa ajatella, miten Dylan on vanhoilla päivillään seonnut ihan lopullisesti. Jos toi ois Dylanin oma biisi, ei voisi kuin arvostaa sitä miten sanoitukset taltioivat tän ajan nuorisokulttuurin hengen. Uskomaton venyminen maestrolta vielä tällä vuosikymmenellä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Hmm. Tästä FRYIDAYSTAhan alkaa jotenkin oudolla tavalla pitämään vähitellen
smaa Ehkä se johtuu perjantaista?
Bricolage wrote:Hmm. Tästä FRYIDAYSTAhan alkaa jotenkin oudolla tavalla pitämään vähitellen
smaa Ehkä se johtuu perjantaista?
Smaa, kuuntelin ton biisin eilen parikyt kertaa enkä osaa enää olla oikein ilmankaan. täytyy ottaa murot ja mennä tonne venaamaan bussia, mut hei siinähän mun kaverit onkin! mihin saan istua?
Kuuntelin Jungle Drumin ja Fridayn. Eka mainittu oli parempi. Molemmat toki paskaa.