You are not logged in.
Pages: 1
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jori_Sivonen
Täysin ohittamaton säveltäjä ja tuottaja, mitä tulee suomalaiseen konemusiikkiin. Todella osuvaa diskojytää 70-luvun lopulta tähän päivään, tosin 80-l alku lienee yleisesti tunnustettua kulta-aikaa. Tuonut myös isolla kädellä kotimaista säveltämistaitoa, vaikka toki monesta hienosta käännösbiisistäkin hän on tuttu. Kake Randelinin Kake nyt tietenkin aivan klassikkokamaa. Arttu P. voinee kertoa meille lisää Sivos-diskografian milestoneseja.
Pistetään nyt alkupalaksi varsinainen namupala, eli Fredin Se outoa on.
Joka EI ole Sivosen sovittama. vituiks meni tääkin. no, kuunnelkaa silti, vitun hieno biisi. Sivosta lisää myöhemmin...
kiitokset ä-miehelle levyn lainaamisesta.
eli tästä
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
pannan b-puolikin, tätä sinkkua oon muuten etsinyt kauan, nimim. xmirkkax äänitti nää joskus mulle, parasta ikinä
ja tää on muuten jori sivosen tekemä biisi ja sanat junnu vainio
ja jos oikein ymmärsin tää on tehnyt myös sen ai ai ai ai jussi -biisin
EDIT:
TUIJAMARIA/ AI-AI JUSSI (Finnlevy FS 171, 7)
Ai-ai Jussi! (David Jaymes & Geof Deane/ Juha Vainio/ Jori Sivonen & Markku Johansson)
Janne Louhivuori (kitara)
Paratiisi (Russell Brown & Joel Diamond/ Kaisu Liuhala/ Jori Sivonen)
Janne Louhivuori (kitara)TUIJAMARIA/ PAC-MAN-KUUME (Finnlevy FS 173, 7)
(Sovitukset: Jori Sivonen)
Pac-man-kuume (Gerald Buckner & Gary Garcia/ Titta Jaskari [ = Reiman, Raul])
Janne Louhivuori (kitara)
On sydän syrjällään (Jori Sivonen/ Juha Vainio)
nämä kun jostain sais
Tämä kans tänne:
vaikka ei kai ole sivosen juttuja (?)
Last edited by suomenajokoira (15.02.2011 23:35)
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
oottex kuullu tän levyn? jos ette niin pitääx digitoida?
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
kuulostaa keksityltä mut digitoi ihmeessä.
sitä se onki mut hyvä levy
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Oon aina ollu sulle kade tosta levystä, joten rippaapa ihmeessä
Oliks vielä näin et ton sai ostettua ainoostaan joltain yheltä hämärältä äijätlä salaisesta puhelinnumerosta auton takakontista jotkut parkkipaikkatreffit sopimalla tjsp?
Niin joo ja Turku Synth -blogille tosiaan peukkua, Urho Tulitukan levykokoelmasta kun noi on peräisin, niin varmasti kannattaa seurata jatkossakin tota.
Last edited by risto_m (25.03.2011 18:22)
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Pesä-Harava kiinnostaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oon aina ollu sulle kade tosta levystä, joten rippaapa ihmeessä
älä oo sulla on niin kovia levyjä että perse!
Oliks vielä näin et ton sai ostettua ainoostaan joltain yheltä hämärältä äijätlä salaisesta puhelinnumerosta auton takakontista jotkut parkkipaikkatreffit sopimalla tjsp?
selkeesti menny yks foorumifiktioläppä sekasin mun elämän kanssa, mikä ei haittaa ollenkaan! Kippis sinne rannan
toiselle puolelle
LOL
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Digitoitu levy kiinnostaa
en ole kolmekybänen emoboy
kerron mielelläni lisää
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
molemmat kiinnostaa
bzort glorf bööth
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
siirtyy parhaillaan mediatuleen
Right on
Jokin seuraavista hymiöistä on portti toiseen maahan, paikkaan jossa disko on tunteellista ja kaihoisaa.
bzort glorf bööth
luin discogsista, että toi pacman-kuumeen tehnyt tuijamaria vois nimen perusteella olla sukua silvikselle
Pages: 1