You are not logged in.
kuriirini toi minulle yo-talon keikalta plaa plaa plaa cdn. eivät taida fonalin myyntipöydästä ostetut tuotteet vaikuttaa top40:een mutta hinnan olessa 10e jää itselle pitkä penni asuntolainan korkoihin.
auringon prinsessa on ihan mahtava kappale. tykkäilen myös diskopallon jytäversiosta huomattavasti enempi kuin 7"-salonkiversiosta.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
eix sija 12. oo vähän liikaa teille runkkareille. Kerro tupi kuinka ripa muuttu yhtäkkiä yllättävän keskinkertaiseksi. Saksan markan katoamiselle
Ennakoin listoille nousun jo kauan sitten enkä ole ikinä kunnolla Ristosta innostunutkaan.
Njoo. Lista on tällä viikolla sinänsä vähän paraolympialaiset, että GNT:n (ent. Levypiste, eli lafka, joka trokaa tämänkin boardin musadiggareiden hovihankkijoiden kuten Prisman ja Citymarketin levyt) raportit jäivät jostain syystä uupumaan, joten aika pirun moni kova tämänkin boardin ihmisten diggaama kilpailija (Pate M., Poets o.t. F., Helmut L. yms.) jäivät varmaan puolikkaalle tavallisesta myynnistään, koska tuon GNT:n painotus on aika huikea.
Jos kaikki olisi ollut "normaalisti", olisi Risto ehkä korkeintaan jossain 25:n tienoilla, mutta lopputulokset ratkaisee, ei kisa, eli HELVETISTI :a ja :a ja :a!
Tero saatana, s'olet gay!
nostetaan ylös ja sanotaan että parin hätäisen kuuntelun perusteella hyvähän tuo levy on, ja peitsamon rakkaushan on ihan tajuttoman kova
puppu tupunasta diggaan kans iha sikana spåm. kertooko muuten pikkuoravat kräkkioravista?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
kertooko muuten pikkuoravat kräkkioravista?
Toivottavasti ei ainakaan näistä
Onhan se hyvä biisi mutta ei kyllä ihan ykköseksi kiri orava-aiheisten biisien top-listassa.
Top 3
1. Shellac - Squirrel Song
2. Absoluuttinen Nollapiste - Savu meihin
3. Risto - Pikkuoravat
Sent from my iPhone 16
[quote:17cbf69648="psychocandy"] kertooko muuten pikkuoravat kräkkioravista?[/quote:17cbf69648]
Toivottavasti ei ainakaan näistä
Onhan se hyvä biisi mutta ei kyllä ihan ykköseksi kiri orava-aiheisten biisien top-listassa.
Top 3
1. Shellac - Squirrel Song
2. Absoluuttinen Nollapiste - Savu meihin
3. Risto - Pikkuoravat
Listan ykkönen tulisi olla: Saukki ja oravat - Pikkuoravien kuuraketti. Psykokarkki on ainakin samaa mieltä...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Listan ykkönen tulisi olla: Saukki ja oravat - Pikkuoravien kuuraketti. Psykokarkki on ainakin samaa mieltä...
jep
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:42c3431428="ex-kolja"]Listan ykkönen tulisi olla: Saukki ja oravat - Pikkuoravien kuuraketti. Psykokarkki on ainakin samaa mieltä...[/quote:42c3431428]
jep
smaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Orava-aiheiset bändit top 3:
1. Squirrel Bait
2. Squairrelpusher
3. The Sound of SquirR.E.L.S.
This must be what jail / I will scratch
paras orava-niminen levy:
no mutta palataanko ristoon... (oraville oma topicci? orava orava plaa plaa plaa)
Mitäs tykkäätte Rakkauden Rockin musavideosta? Ainakin fonalin sivuilla pystyy kattomaan. Oli vissiin tullu telkustakin maanantaina tms..
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
aika jännä video.
Varikset komentavat
Rakkaus on suhteellisen vahva ehdokas vuoden biisiksi.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Rakkaus on suhteellisen vahva ehdokas vuoden biisiksi.
on se mahtava joo. pitäis kaivaa se peitsamon originaalikin esille, alkuperäinen ei tosin tehnyt muistaakseni kummoistakaan vaikutusta. milläs levyllä se onkaan?
tänään tajusin että pupu tupunasta tulee jotenkin mieleen pulp, ehkä se on ne puheosuudet...
milläs levyllä se onkaan?
Piti tarkistaa kun en ollu ihan varma. Se on I'm Downilta.
Piti tarkistaa kun en ollu ihan varma. Se on I'm Downilta.
ok, täytyypä etsiä, missä sitten lojuukaan... pitäis muutenki järjestää cd:t.
tähän otsikkoon vois spämmätä piakoin kuvan mustasta oravasta, jos mulla ois skanneri käytössä!
en ole kolmekybänen emoboy
tähän otsikkoon vois spämmätä piakoin kuvan mustasta oravasta, jos mulla ois skanneri käytössä!
muutettaisko otsikko muotoon Risto ja Oravat
aamulla kuuntelin pupu tupunaa repeatilla, en meinannu muistaa lähtee töihin.
tämmöinen uusi splittiseiska vissiin ilmestynyt, kellään havaintoja?
Mikko Torvisen Viihdeorkesteri/Moppi ja Aivokurkiaiset:
Olet kuollut / Iso ja voimakas mies
täytyy pitää taas silmät auki anttilassa...
[quote:c795eb4d2e="psychocandy"]tämmöinen uusi splittiseiska vissiin ilmestynyt, kellään havaintoja?
Mikko Torvisen Viihdeorkesteri/Moppi ja Aivokurkiaiset:
Olet kuollut / Iso ja voimakas mies
täytyy pitää taas silmät auki anttilassa...[/quote:c795eb4d2e]
No höh. Se Homoreikäkin on vielä hommaamatta..
eli siis risto soitteleepi viikon päästä (pe 27.10.) soolona wäiskissä, pitänee mennä, paikalla myös moppi & aivokurkiaiset.
millasia riston soolokeikat on?
Ostin tuon uuden seiskan, pitää panna kuunnellen jahka ehtii.
This must be what jail / I will scratch
no huh huh, nimittäin aika mieletön keikka just wäiskissä, risto ehkå hieman rulettaa!!!!!!!!1
coverina tuli myös nurmion "kurjuuden kuningas" ja runpukone tenppuili mutta aivan mahti keikka. lämppärinä ollut moppi & aivokurkiaiset oli myös hyvä, en tajunnutkaan että ne on niin "homo" pändi kun kaikki biisit kerto "siitä" mut eipä tuo haitannut, ostan levyn heti kun ilmestyy
[quote:d68193b082="psychocandy"]no huh huh, nimittäin aika mieletön keikka just wäiskissä, risto ehkå hieman rulettaa!!!!!!!!1
coverina tuli myös nurmion "kurjuuden kuningas" ja runpukone tenppuili mutta aivan mahti keikka. lämppärinä ollut moppi & aivokurkiaiset oli myös hyvä, en tajunnutkaan että ne on niin "homo" pändi kun kaikki biisit kerto "siitä" mut eipä tuo haitannut, ostan levyn heti kun ilmestyy [/quote:d68193b082]
No voi perä. Laiskotti ja piti olla muuta ohjelmaa (jota ei sitten ollutkaan), joten enpä lähtenyt.
Ostin ton seiskan, mutta on vielä kuuntelematta, kun levysoitin on mäsä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
coverina tuli myös nurmion "kurjuuden kuningas"
Huh, Wau. Risto vois tehä cover -levyn. Seuraavaks jotain Röyhkää?
mainitaan vielä triviatietona, että risto kertoi jumalan kämmenellä -biisin olevan mopin sävellys vuodelta 1996. ja että pikkuoravat kuultiin yleisöntoiveena, vaikka risto sanoikin sen olevan "ihan vitun tylsä".
millainen muuten se uudella splittisinkulla oleva mikko torvisen biisi?
Mä en vieläkään tiedä tuosta uudesta levystä. Jotenkin on sellainen kyllästynyt olo. Vaatisi ehkä keikan näkemistä pitkästä aikaa, että tuntuma palaisia takaisin.
millainen muuten se uudella splittisinkulla oleva mikko torvisen biisi?
Semmonen rokkibiisihän se, ei lähellekään niin hyvä kuin Haistakaapa vittu. Sisältää tosin mahtavan Hendrix-tyylisen kitarasoolon!
Risto oli jotain aivan mielettömän hienoa eilen keikalla! Vähän etukäteen pelotti oma ja bändin jaksaminen viikonlopun jäljiltä, mutta jo setin avannut Kultainen sade todisti molemmat pelot turhiksi. Yllättävän paljon väkeäkin oli paikalle jaksanut. Kaikki "hitti-biisit" kuultiin ja näiden lisäksi vielä paljon muutakin. Riston välispiikit olivat hauskoja (mm. kuka teistä osaa twistata? ai kaksi? no kuinka moni osaa paritanssia? ai yksi? no kuinka moni osaa tehdä näin? *hyppii kyyryssä kädet sivulla huitoen*") Parhautta oli myös Hessu kostaa, joka oli ep-versiota hieman hitaampi ja jossa basisti soitti melodikaa. Lisäksi Ville Leinonen kiikkui rumputuolillaan tuottaen samalla lännenfiilikseen sopivaa ääntä.
Raukkauden aluksi Risto kertoi "kyseessä olevan ihana biisi, samalla tavalla kuin Kari Peitsamo on ihana ihminen -ihan kuin minä nyt häntä koskaan olisin tavannut". Encoreja kuultiin kaksi ja ensimmäisen viimeisenä biisinä kuultu Pupu Tupuna sai myös tahattomia koomisia piirteitä kun siinä kohdassa, missä kaikki hiljenee ja Jumala valmistautuu puhumaan jonkun kännykkään tuli tekstiviesti. Muuten Risto ja varsinkin laulaja-Risto soittivat valtavalla intensiteetillä ja tämän bändin osalta tuntuukin siltä, että joka keikalla bändi antaa kaikkensa. Lisäksi kitaristi oli aivan selvästi fiiliksissä ja parissa biisissä kuultiin mahtavaa sirkkelikitarasäröä. Jotakin bändin hyvyydestä kertonee jo se, että varsin ansioikkaan soolourankin tehnyt Ville Leinonen on Ristossa tyytynyt aivan rivijäsenen asemaan. Toisaalta nuo Riston lavamaneerit ovat vissiin aika pitkältä ennalta sovittuja ja opeteltuja ja ne myös useammallakin keikalla toistuvat aika pitkälti samoina. Vaan eipä tuo minua ainakaan haitannut ja onhan Risto melko varmasti paras suomalainen bändi, joka tänä vuonna Ouluun asti uskaltautuu.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki