You are not logged in.
Pages: 1
Teen tässä vähän inventaariota ja koitan päästä ylimääräisestä rojusta eroon, eli myytävänä ois seuraavanlaisia romppeita:
- t.bone MB-85B mikki
- mikkiständi puomilla
- Roland PC-180A midikiippari- Harley Benton lap steel
Lähinnä kai turkulaisille, koska en ala näitä postittelemaan (paitti ton t.bonen voin tietty). Halvalla lähtee, tarjoa mitä lystäät, kaikki ihan jees kunnossa, mut eihän ne alkujaankaan mitään kalliita...
Last edited by bernardblack (16.03.2011 23:24)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
- Roland PC-180A midikiippari
paljo sä tosta pyytäisit? tarjoaminen is so hard.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
bernardblack wrote:- Roland PC-180A midikiippari
paljo sä tosta pyytäisit? tarjoaminen is so hard.
Olisko 40 euroo passeli hinta?
vois ollaki, laitan harkintaan (josko siis tarvin tota).
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Mikäs vittu toi lapsteel on, ihan oikeeko?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Onks välii, ku se on Harley Benton(=skeida)?
paskaa, mutta halpaa paskaa
No tän takii mä juuri kysyin
Periaatteessa LÄPPÄRI kiinnostais, mut ehkä kantsii jättää hommat muille, ellei ny sit tuu rahaa ovista ja akkunoista...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
se on pakko ostaa kun halvalla saa, kaivat nyt vaan kuvettas
no paljos tolla lapsteelillä on hintaa?
bzort glorf bööth
Neljäkymppii vois siitäkin pyytää.
No kyllä mäkin TOLLA hinnalla.
En kyl lähe Turkuun ton takia.
Käy samalla hesellä, niin ei tunnu liian turhalta reissulta
(ja huom, eihän toi tosiaan maksa uutenakaan ku jotain 80 euroo)
Jos ketään muuta ei lap steel kiinnosta niin voisin kysyä kaverilta voisko hän käydä ostamassa tuon minulle. Laitan myöhemmin viestiä / privaa.
bzort glorf bööth
Jos ketään muuta ei lap steel kiinnosta niin voisin kysyä kaverilta voisko hän käydä ostamassa tuon minulle. Laitan myöhemmin viestiä / privaa.
ok
mainittakoon muuten, että taattuun Harley Benton -tyyliin ja korkean laadun vuoksi potikoiden nupit on irtopainoksia, mut sehän ei käyttöä estä, kosmeettinen haitta vain
Käy samalla hesellä, niin ei tunnu liian turhalta reissulta
![]()
(ja huom, eihän toi tosiaan maksa uutenakaan ku jotain 80 euroo)
Mutku on noita hesejä lähempänäki. Joo, 88e oli thomannilla, mut ei mulla oo tolle mitään erityistä tarvetta(toki tulis käytettyä jos ois) ja pitäis rahaakin säästää ja semmosta.
Laitoin sähköpostia
bzort glorf bööth
LÄPPÄRI myyty hiirimattonalle.
Midikiipparista tosiaan hintapyyntö 40 euroo, t.bone ja mikkiständi vois lähtee yhteishintaan 30 eurolla.
emmäostakka
etujesi mukaista olisi tehdä kaupat
Pages: 1