You are not logged in.
Hetkonen, en oo tainnu kuulla moista biisiä. Pitää kuunnella ku pääse kovaäänisten ääreen.
Nyt se soi jo satuhäissäkin
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Jungle Drumhan on just hyvä. Luulin eka, että tää on joku uudelleenversionti jostain new wave -helmestä tai muusta vanhemmasta poppibiisistä. Niin tarttuva vissiin, että kuulosti heti tutulta.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Skeletonni wrote:Hetkonen, en oo tainnu kuulla moista biisiä. Pitää kuunnella ku pääse kovaäänisten ääreen.
Nyt se soi jo satuhäissäkin
En muistanu kuunnella, nyt ei enää kiinnosta.
hyi vittu IRINA
voisin sairaslomaillessa kirjoittaa jonkun esseen sen biisien paskuudesta, myötähäpeällisistä sanoituksista ja ruikuttavasta laulutyylistä
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
hyi vittu IRINA
voisin sairaslomaillessa kirjoittaa jonkun esseen sen biisien paskuudesta, myötähäpeällisistä sanoituksista ja ruikuttavasta laulutyylistä
Yle näytti Irinalta jonku livepätkän tässä vastikään. Livenä paskuus nousi toiseen potenssiin tunteellisen heittäytymisen johdosta. " "
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Pope wrote:Muistan kirjoittaneeni joskus foorumille jonkun hehkuvan Emilian Torrini -vihaspämmin
en ihan rehellisesti osaa nyt nimetä ainuttakaan huonompaa biisiä koko maailmassa
tai no, ehkä mamban tuotannosta vois löytyä mut en halua miettiä tommosia
Heti tulee mieleen esim. seuraavat =>
Roxetten tuotanto
Rednex: "Cotton Eye Joe"
Emilia: "Big Girl (In A Big World)
Roxette är jättebra. Tobbe är söt.
rökitystä luvassa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Roxette ja Abba on ruotsipopin kulmakivet.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
psykokarkki wrote:Pope wrote:Muistan kirjoittaneeni joskus foorumille jonkun hehkuvan Emilian Torrini -vihaspämmin
en ihan rehellisesti osaa nyt nimetä ainuttakaan huonompaa biisiä koko maailmassa
tai no, ehkä mamban tuotannosta vois löytyä mut en halua miettiä tommosia
Heti tulee mieleen esim. seuraavat =>
Roxetten tuotanto
Rednex: "Cotton Eye Joe"
Emilia: "Big Girl (In A Big World)
cotton eye joe on törkeen kova biisi ja roxetten joyride myös
tota toista emiliaa en tunne, mut jos on samaa tasoa niin pitäis varmaan
mut kuulin radiosta tässä vähän aikaa sitten yhden hirvityksen, en ollu ihan varma oliko kyseessä mamba vai suurlähettiläät mut veikkaan jälkimmäistä, kuvottava esitys yhtä huono ku jungle drum onnex unohdin sen jo ni en voi sanoa mitä "ikimuistoisista" hiteistään se oli
Joo, Roxette on kyl vitun hyvä.
ilmoittaudun jungle drumin vihaajien joukkoon.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
ilmoittaudun jungle drumin vihaajien joukkoon.
Täällä kans yks vihaaja joka vihaa, raivostuttava kappale
organizing the boy scouts for murder is wrong
Last edited by E (13.03.2011 19:20)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Jungle Drum on just hyvä poppikipale.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Se Emilian biisi on karmaiseva.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Jungle Drum on just hyvä poppikipale.
Oon monesti miettinyt, onkohan meillä Simon kanssa yhtään yhteistä suosikkia vaikka spämmitään samalle foorumille
Siis yleensähän näillä hommilla oo paskaakaan väliä, mut toi jungle drum on oikeasti älyttömyyteen asti väkinäinen biisi - siis niin että tulee olo et diggareilla pakko olla makuaistissa vikaa, ja tää ei todellakaan ole yleistä tällä foorumilla. eipä auta vääntää asiasta, mut toi biisi tuntuu ihan älyttömän paljon typerämmältä kuin monet muut paskabiisit joiden diggaaminen hämmentää.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Siis yleensähän näillä hommilla oo paskaakaan väliä, mut toi jungle drum on oikeasti älyttömyyteen asti väkinäinen biisi - siis niin että tulee olo et diggareilla pakko olla makuaistissa vikaa, ja tää ei todellakaan ole yleistä tällä foorumilla. eipä auta vääntää asiasta, mut toi biisi tuntuu ihan älyttömän paljon typerämmältä kuin monet muut paskabiisit joiden diggaaminen hämmentää.
:hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm:
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
simo_vaatehuoneelta wrote:Jungle Drum on just hyvä poppikipale.
Oon monesti miettinyt, onkohan meillä Simon kanssa yhtään yhteistä suosikkia vaikka spämmitään samalle foorumille
Hahaa, olihan meillä Primaverassakin monta yhteistä suosikkia, mutta Grizzly Bearin dumaamista en edelleenkään hyväksy.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Aila Tirronen imi Emilia Torrini ...a?
Arvelin, että Emilia Torrini = Liimanarinan anagrammi, mutta eipäs ole. Kuulostaakin ihan eriltä.
Moronica wrote:simo_vaatehuoneelta wrote:Jungle Drum on just hyvä poppikipale.
Hahaa, olihan meillä Primaverassakin monta yhteistä suosikkia, mutta Grizzly Bearin dumaamista en edelleenkään hyväksy.
Mä en edes muista millaista musaa se on. Varmaan se keikka, jolla nukuin.
Keksin yhteisen suosikin, Kurt Vile!
Runkkutunkku!
MITÄ VITTUA
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
En usko että sanaa "Friday" on koskaan lausuttu noin ärsyttävästi (ja intuitio kusee toki silmään heti, tuohan on ärsyttävä koukku). Mutta muutenkin melkoisia wtf-hetkiä. animaatioiden karmeudelle
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
SITTING ON THE BACK SEAT SITTING ON THE FRONT SEAT... SHUT THE FUCK UP AND SIT DOWN
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
MITÄ VITTUA
Kommentoin jo kerran tossa ylempänä mutta.. mä yleensä nautin kaiken teinisälän kuuntelemisesta, ainakin kertakuuntelun. Onhan se kiva tietää mitä popissa tapahtuu. Harvoin saan tällaista vihanpurkausta. Oisko paskinta autotunen käyttöä ikinä? Kaikki aivan päin vittua koko jutussa. "laulaja" näyttää täysin hukassa olevalta coolien tyyppien autossa ajaessa, ja eikös sen pitänyt mennä bussilla syötyään ne vitun muronsa. Jumalauta mitä käsittämätöntä vellipaskaa.
Heräsin aamulla ja toi soi päässä.
EDIT: onneks on tuhat kertaa parempi kuin Jungle Drum.
Last edited by Bricolage (17.03.2011 11:31)
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"