You are not logged in.
SV
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Artsi on vanhentunut ehkä 10.000 vuotta kuukauden sisällä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
tuun aina innoissani tsekkaamaan ku näkyy uusia viestejä ei-popimmassa. Ja sit se on aina tää helvetin
tukiainen.
Sent from my iPhone 16
KATSO: Seiska jututti kohupari veritaistelun jälkeisenä aamuna - katso jäätävä video tästä!
KATSO MYÖS:
* Itkuisan BB-Hennan ja Tuksun kohtaus hääohareiden jälkeen! (4.3.2011)
* Tuksu nuoli uhkean povipommin rintoja - katso kuva! (4.3.2011)
* Tuksun ja Arton jäätävä aamukohtaaminen: Piilotetaan väkivalta! (4.3.2011)
* Tuksun ja Arton vihkitilaisuus - katso häävideo! (3.3.2011)
Onko toi se munamies?
Last edited by noiseidea (11.03.2011 12:38)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
on.
Lappilaisen Arto Länsmanin kanssa naimisiin mennyt Tukiainen löytyykin Facebookista nimellä Jolene Tukiainen.
ylläripylläri eiq
bzort glorf bööth
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ei nyt jotain Matti ja Mervi kakkosta seuraavat sata vuotta... Mistä näitä häiriintyneitä ääliöitä oikeasti sikiää?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
seiskan toimittajia?
Valitettavasti on käynyt rosvo.
bzort glorf bööth
Arto on ehtinyt jo päivittää sivuilleen, että on eronnut. Sen lisäksi hän on perustanut erorahaston ja ilmoittaa tilinumeron statuksessaan.
Last edited by ginipoika (15.03.2011 15:09)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Artsi ja Artsin erorahasto
bzort glorf bööth
"Mihin sitä tuli taas sekaannuttua...Ensimmäinen ja tähän asti paras mieheni oli syntyperäinen hesalainen ties kuinka monennessa sukupolvessa, 6 laudaturin yo jne. Toinen mies oli juutalainen miljonääri.
Ja sitten tämä kolmas on täysin rahaton saamelainen, täh? Kiitos vaan Jumala, jos olet olemassa!
En tarkoita tällä loukata uskovaisia, mutta täytyy tässä tapauksessa sanoa, että tutkimattomia ovat Jumalan tiet!"
Suuri rakkaus on yhtä ylä ja alamäkee, mut silti sitä uskoo rakkauteen, mä oikeesti rakastan yhtä naista J.........
Matti ja Mervi -draamaa tästä ei tule
" Täytyy katsoa. Ei meillä kauhean hyvät välit ole. Arto on nytkin jossain kavereidensa kanssa juomassa. Hän sanoi menevänsä työpalaveriin, mutta ryyppäämässä hän on kuten aina."
"Arto toi minulle ruusun ja polvistui eteeni. Ruusu ei tosin ole Arton ostama, ei hänellä ole siihen varaa."
Last edited by Alxity (16.03.2011 12:48)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tää on melko häkellyttävää, missä tahdissa Tuksu ja Arto on saanut Mervin ja Matin sekoilut tuntumaan mitättömiltä touhuilta. Tästä tosin puuttuu vielä puukotukset ja linnareissut, mutta muutenhan tahti suorastaan vakuuttavaa. Respect!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Helsingin käräjäoikeudesta vahvistetaan, että Arto Länsman on perunut tänään torstaina avierohakemuksensa, jonka hän jätti oikeuteen eilen.
Johanna Tukiainen puolestaan jätti erohakemuksen maanantaina, mutta perui sen samantien.
Tukiainen ja Länsman purjehtivat avioliiton onnelliseen satamaan vain muutama viikko sitten.
tuun aina innoissani tsekkaamaan ku näkyy uusia viestejä ei-popimmassa. Ja sit se on aina tää helvetin
tukiainen.
sama
tai no "innoissani"
MMM wrote:tuun aina innoissani tsekkaamaan ku näkyy uusia viestejä ei-popimmassa. Ja sit se on aina tää helvetin
tukiainen.sama
tai no "innoissani"
sama. liimanarina-topikki kuuluu myös tähän kategoriaan.
Ja sun city girls.
phlegm ja ydis: