You are not logged in.
Pitäsköhän sitä itekin räväyttää tonne Hyvinkäälle.
Näyttää vähän siltä etten saa menopeliä alle, joten suosittelen katselemaan vaihtoehtoisia kulkutapoja. Ilmoittelen, jos tilanne muuttuu.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
öö enpä löytänyt mainintaa huomisen lauantain rock-kirppiksestä nosturin alakerrassa klo 11-16, mutta kaipa se tähän topsuun kuuluu?
myyjiä kuulemma kolmattakymmentä, levyjen lisäksi kaikkea muutakin alan krääsää ja leffoja.
tyrkyllä mm. vugumlevyjä uusina halvemmalla kuin missään muualla (jopa muutamat "loppuunmyydyt" vinyyliharvinaisuudet), hossee, noiserokkii, postrokkii, suomihoppii, defjuxii ja semmost, harvinaisempaa antiseen-, turbonegro- ja nofx-seiskaa, kasarisynkistelyy, gracejonesii, hevii jne
åhå, rahat toki sen verran vähissä että väliin jää
Perinteiset levymessut palaavat Lahden Kasisalille su 5.12.10. Mukana on kymmenen kauppiasta Ruotsista, mukaan mahtuvien kotimaisten lisäksi. Tarjolla on musiikkia aika lailla laidasta laitaan, ja tietysti puolet salista vinyyliä! Ovet klo 11-16, sisään 3 . Kasisali, Sammonkatu 8, Lahti.
Infoa:
http://www.facebook.com/event.php?eid=148114628567778
http://www.record.fi/
http://levymessut.blogspot.com/
http://levymessut.spaces.live.com/
Huomenna messut Kårenilla, normikuviot. Jätän väliin.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
sunnuntaina tavastialla, väliin jää
Tänään Kårenilla. Taidan mennä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tavastialle oon menos.
Älä päästä painiks sitä
Ei tarvi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
ei ciruttu
Never underestimate the elderly!
Tänään Kårenilla. Taidan mennä.
ostiks jotain?
hei tietääkö joku pidetäänkö tänä keväänä hyvinkäällä levymessuja? en äkkiseltään löydä infoa aiheesta
ginipoika wrote:Tänään Kårenilla. Taidan mennä.
ostiks jotain?
E.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Oulussa on 16.4 nuclearissa jotkut messut. Onko kellään tarkempaa tietoa noista?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
joopa joo, hyvinkään messut lauantaina 7.5., mikseivät voineet vähän aiempaa ilmoittaa
taidan skipata tuon ja saman illan jaki liebezeitin mm. finanssiteknisistä syistä
no oliks kukaan hyvinkäällä? toivottavasti syksyllä natsaa paremmin ja toivottavasti loppukuusta niin saattais olla rahaakin jöjelllö
ens lauantaina tavastian levymessut.
sunnuntaina kårenilla
ens lauantaina tavastian levymessut.
vOISIN EHKÄ KÄVÄSTÄ, (oho, oli käpslokki päällä) edellisestä kerrasta on jo aikaa. Millon lipun hinta on noussu kolmeen euroon? En arvosta.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Pannaan tänne muistiin että nää ois sunnuntaina 9.10.2011 klo 12-18 Sukarilassa.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
katoppas, hyvinkään messut ensi lauantaina eli väliin jää
la 8.10.2011, Hyvinkää
Wanha Villatehdas (Kankurinkatu 4-6)
Pääsymaksu 4, klo 11-16
Levykauppiaita Saksasta, Ruotsista ja Suomesta.
Nosturin perinteinen LEVYKIRPPIS 5.11.2011
ja tietysti pyhäinmiesten päivänä eli tuskin oon paikalla
Ens sunnuntaina tais olla Ideaparkissa taas.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ens sunnuntaina tais olla Ideaparkissa taas.
Kyllä. Tämmösen mainoksen jostain bongasin:
"Levymessut Ideaparkissa
Aika: Su 9.10.2011 klo 12-18
Paikka: Ideapark, Lempäälä"
"Levykauppiaita Saksasta, Ruotsista ja Suomesta. Vapaa pääsy."
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Hieman pettymys tarjonta oli. Olin odottanut kantavani sieltä kotiin jotain hyvää jazz-levyä, Blue Öyster Cultia ja Fleetwood Macia, mutta toisin kävi. Tosin säästypä onneksi rahat tähän 13th Floor Elevators-kokoelmaan. Kansi on tosin aika paska (listaa biisien nimiä osittain väärin ja toka levyllä on oikeasti 11 biisiä tällä julkaisulla, mutta kannessa on vain 10).
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tampereelta lähdössä tiukka edustus eli Gnee, Kenkä ja allekirjoittanut. Muita lähdössä Hyvinkäälle lauantaina?
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
väliin jää koska muuta ohjelmaa tuolloin
Perintöverot
Noooh, ehkä pariin levyyn vielä lantit riittää, eikä muitakaan menoja ole.