You are not logged in.
Pages: 1
Antiikin Kreikassa μῶμος oli pilkanteon jumaluus. Häneltä taiteilijanimensä ottanut Nick Currie oli mielestäni parhaimmillaan alkuaikojen indie/pop/folk -kautenaan. Tosin lievästi elektrovaikutteinen Tender Pervert -albumi taitaa olla kuulemistani levyistä paras. Tutustuminen Momuksen tuotantoon on kuitenkin vielä pahasti kesken, joten keskustellaan!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
tender pervert on ainoa momuksen levy joka hyllystä löytyy. muistaakseni ihan jees.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Hippopotamomusin ostin joskus levymessuilta markalla tms., ainakin huomattavasti parempi kuin se "kuuluisa" NME:n tai vastaavan 0/10-arvostelu antoi ymmärtää!
This must be what jail / I will scratch
Ihan parhuutta oli keikalla taannoin Dubrovnikissa. Ei ole pitkään aikaa tullut kuunneltua.
Ihan parhuutta oli keikalla taannoin Dubrovnikissa. Ei ole pitkään aikaa tullut kuunneltua.
et kai tarkoita helsingin dubrovnikiä?
lol apua
ultravox
[quote:b91cb066f1="leposi"]Ihan parhuutta oli keikalla taannoin Dubrovnikissa. Ei ole pitkään aikaa tullut kuunneltua.[/quote:b91cb066f1]
et kai tarkoita helsingin dubrovnikiä?
Sitäpä juuri.
MOMUS KÄYNY SUOMESSA? ETUSIVU UUSIXSIXSIX eiq
mitenköhän oli tämäkin tieto mennyt ihan ohi
näin käy joskus, tai ehkäpä ei tuolloin kiinnostanut
lol apua
ultravox
Momus, Charlie Morrow, Helsinki Computer Orchestra, Per Platou [Digital 3: Dubrovnik Lounge & Lobby, Helsinki, Finland 17.4.2004]
Tällänen setti olisi ollut tarjolla. Mulla on jotain kuviakin tuolta jossain. Pitää ettiä..
niin no, onhan tosta jo neljä vuotta. siihen aikaan ei ehkä tosiaan kiinnostusta ollut tarpeeksi. en tiedä olisko nytkään jos totta puhutaan, mut paha mennä sanomaan
lol apua
ultravox
Mulle toi Dubrovnikin keikka oli ensikosketus Momusiin, tykkäsin kyllä runsaasti. Joku tuplakokoelma löytyy ja dokkari dvd, joka oli muistaakseni ihan kiinnostava.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:ec1546d4b7="leposi"]Momus, Charlie Morrow, Helsinki Computer Orchestra, Per Platou [Digital 3: Dubrovnik Lounge & Lobby, Helsinki, Finland 17.4.2004]
[/quote:ec1546d4b7]
Mitähän hommailin tuolloin
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:ecee5ea3e9="ginipoika"][quote:ecee5ea3e9="leposi"]Momus, Charlie Morrow, Helsinki Computer Orchestra, Per Platou [Digital 3: Dubrovnik Lounge & Lobby, Helsinki, Finland 17.4.2004]
[/quote:ecee5ea3e9]
Mitähän hommailin tuolloin [/quote:ecee5ea3e9]
Ei tuota muistaakseni kauheasti mainostettu. Tai kyllä mä ainakin vaahtosin silloin foorumilla aika paljon tuosta. Tais olla EzBoardin aikoja nuo.
[quote:5c0b845a3f="leposi"][quote:5c0b845a3f="ginipoika"][quote:5c0b845a3f="leposi"]Momus, Charlie Morrow, Helsinki Computer Orchestra, Per Platou [Digital 3: Dubrovnik Lounge & Lobby, Helsinki, Finland 17.4.2004]
[/quote:5c0b845a3f]
Mitähän hommailin tuolloin [/quote:5c0b845a3f]
Ei tuota muistaakseni kauheasti mainostettu. Tai kyllä mä ainakin vaahtosin silloin foorumilla aika paljon tuosta. Tais olla EzBoardin aikoja nuo.[/quote:5c0b845a3f]
Coming In A Girl's Mouth:
What is the cultural meaning of coming in a girl's mouth?
Do I wish to feed her or fill her mouth with filth?
Is it just to test whether she accepts my messiest mess
Or simply paint a funny milk moustache across her face?
Or is there in this thrilling ritual something messianic
Some sort of baptism by sperm?
Like my cock is John the Baptist saying
"One day someone greater than me shall come"
Or some Moses who leads an entire nation across her tongue
To liberation
That must be it ..... why else fill a girl's mouth saltily full
With a fluid the consistency of honey, tapioca and motor oil?
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:d2cd6dbe78="leposi"][quote:d2cd6dbe78="ginipoika"][quote:d2cd6dbe78="leposi"]Momus, Charlie Morrow, Helsinki Computer Orchestra, Per Platou [Digital 3: Dubrovnik Lounge & Lobby, Helsinki, Finland 17.4.2004]
[/quote:d2cd6dbe78]
Mitähän hommailin tuolloin [/quote:d2cd6dbe78]
Ei tuota muistaakseni kauheasti mainostettu. Tai kyllä mä ainakin vaahtosin silloin foorumilla aika paljon tuosta. Tais olla EzBoardin aikoja nuo.[/quote:d2cd6dbe78]
Toihan oli vielä lolstarton kanssa päällekkäin. Momusta lukuunottamatta ei kyl hirveesti mitään jääny illasta käteen.
Älä päästä painiks sitä
Mulla saattaa mennä illat sekaisin, mutta oliko tuo Charlie Morrow se vanhempi tyyppi joka pelleili lavalla mm. simpukan kanssa? Tylsistyneen näköinen dj soitti tusinateknobiittejä ja ukko mölisi jotain siihen päälle? Tavallaan vitutti kuunnella sitä, mutta emmää silti osannu sanoa oliko se silkkaa kakaa vai piilevä nerous.
Tylsistyneen näköinen dj soitti tusinateknobiittejä ja ukko mölisi jotain siihen päälle?
tuli mieleen viimeaikojen hetskutreenit...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:d172670592="janne m."]Tylsistyneen näköinen dj soitti tusinateknobiittejä ja ukko mölisi jotain siihen päälle? [/quote:d172670592]
tuli mieleen viimeaikojen hetskutreenit...
Ai niin tää. Ehtisköhän sinne.
Missä se ees oli?
Älä päästä painiks sitä
Kenelläkään tietoa huomisen keikan alkamisajasta?
Ohi män tämäkin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Oliks tää se silmämies. En googleta
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Taidan skipata. Väsyttää ihan tolkuttomasti ja huomenna pitäis olla skarppina. Viimeksi tää oli samassa paikassa kerrassaan loistava.
Sehän ois sit lähön aika kohta.
Älä päästä painiks sitä
Hieno, mutta vähän epätasainen keikka. Taisi kestää hieman yli tunnin. Mies lauloi taustanauhalta tulleiden musiikkien päälle ja esitti siinä samassa tanssikuvioitaan, juoksenteli yleisön seassa ym. Aikamoista keikarointia paikoitellen, mutta pisti kyllä hymyn huulille. Edellisellä Suomen keikalla en ollut, niin en tiedä erosiko tämä paljonkin siitä.
Momuksen tuotanto on todella laaja, niin suurimmasta osasta biiseistä ei ollut mitään kuulohavointoa aiemmin, mutta onneksi tuli myös omat suosikkini The Homosexual ja A Complete History of Sexual Jealousy (Parts 17-24). Niin ja Ashes to Ashesista kuultiin myös aika hieno versio!
A Complete History of Sexual Jealousy (Parts 17-24)
tämä taitaa olla ainoa biisi jonka olisin osannut nimetä
mulla taitaa olla se lp:kin jolta tää on, en jaksa tarkistaa. ja näkemättä jäi siis nytkin, turha spämmi
Setissä oli tällä kertaa enemmän homodiscoa kuin viis vuotta sitten, jolloin meno painottui enemmän niihin yökerho-schlagereihin joita toki myös eilen kuultiin, varsinkin loppua myöten. Onhan toi mielenkiintoinen jannu ja hyvin oli vetäny Dubrovnikkiin väkeä vaikka mitään promootiota hirveesti missään oli vaikee löytää (onks nää kaikki Facebookissa nykyään hä?).
Repertuaarin laajuudesta (ja siitä etten oikeesti tunne tätä jannua yhtään) kertonee se, et en tunnistanu yhtäkään kappaletta minkä se ois soittanu silloin vuosia sitten. Beowulffia ei tullu mut just toi Bowien Ashes to Ashes lähti vitun reteesti. Yleisöreaktioista päätellen en ollu ainoo joka oli tätä mieltä.
Mietiskelin siinä setin mittaan vertailukohtia muihin vastaavantyyppisiin sooloartisteihin ja Momus on musta tämmönen kabaree-Keuhkot. Soitannollista aspektia tossa ei ole kun kaikki tulee taustanauhoilta, joten jäljelle jää lähinnä itse esitys, jossa myötätuntoinen satiiri korvaa Kaken sarkastisen nihilismin. Toimii
Älä päästä painiks sitä
Taidan skipata. Väsyttää ihan tolkuttomasti ja huomenna pitäis olla skarppina. Viimeksi tää oli samassa paikassa kerrassaan loistava.
en aikonut mut kävi skippaukset sit lopulta kiitos väsy, moni kehunut keikkaa nooh "ens kerralla" tai jotain
ja ILR: joo facebookissa oli eventtii (sitä kautta itse keikasta sain tietää) ja näytti ainakin kamujen seinillä sen linkittäminen + hehkuttaminen status-updeittien kautta toimia puskaradiomaisen hyvin
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Pages: 1