You are not logged in.
^ sama, miksköhän en ostanu devarina
The Devil and Daniel Johnston.
Helvetin hyvä oli, mutta miksiköhän ei tallentunut digiboxille
Unien savonlinna
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Juggling Jugulars -dokkari: http://www.indietaivas.fi/movie.php?videoid=1317
Pariinkin otteeseen tullu katottua noita hämäriä anttilasta ostamiani hard rock anthology -dvd:tä. Neljän levyn kokoelmia jotai 8/boxi, mun ostamassa volumessa carcassia, megadethiä, motörheadia, priestiä, anthraxia, bodycountia, nappista, public enemyy jne jne jne. Flava Flav neonkeltasessa outfitissä ja mätchäävissä aurinkolaseissa sanoo ehkä pari lausetta ja on muuten haastattelussa sidekick-statistina ja syö jotain sandwichia koko ajan. kunnes alkaa juomaan limpparia. kunnes alkaa vaihtamaan paristoa kaulassa roikkuvaan seinäkelloonsa. Huh huh mitä matskuu!
Ja sit hei lopputeksteissä luki et tuottaja (vai oliks tuottaja, jotain semmosta kuitenki) ois BRUCE DUFF.
Matlockasin:
Can you tell us more about the Hard & Heavy video magazine ?
Wow, you know the whole story. Hard & Heavy was a video magazine, a format that ultimately didnt make it. We covered metal in the late 80s, it was along the same format of Rip in the US and Metal Hammer or Kerrang in Europe..
As the 90s approached, we continued to cover heavy music like Nirvana, Janes, White Zombie, Nymphs, pretty cool stuff. It was good while it lasted and I made some decent money, but ultimately the format didnt prove viable.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Makso kaksi euroa Kurvin Fidassa.
ohhoh. Mindfuck.
^ Kerro tarkemmin.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
niin, onko se nyt kuollu vai mitäs
^ Kerro tarkemmin.
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_is_dead
niin, onko se nyt kuollu vai mitäs
Voi olla
Tiedän ton jutun, mutta miten George Harrison liittyy asiaan niin, että on ihan kannessa mainittu?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Mun teoria: Lennon ja Harrison on kuolleita, Ringo elää ja rumpua lyö
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Tiedän ton jutun, mutta miten George Harrison liittyy asiaan niin, että on ihan kannessa mainittu?
*
Harrisonilta oli jäänyt jotain sanelukoneen nauhoja, joissa se kertoo koko stoorin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ihan jees, pikkasen vanhentunut. Tän soundtrack on yksi parhaimmista ikinä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
leffasta en tiedä, mutta sen mukana tullut / samaan aikaan julkaistu modulations -kirja
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Kirjaa en oo lukenut, mut ton soundtrackin kautta löysin aikoinaan monta hyvää juttua. Leffan näin tosiaan vasta nyt.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oho-oho! Pitää kattoo. :peuk:
Last edited by Skeletonni (06.03.2011 14:49)
bzort glorf bööth
Katoinpa kans ton.
Hiton lämminhenkistä.
Arctic Circle?
Oon katellu Peter Green dokkaria. Hiton hyvä!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ja lähes täydellinen sv vahingossa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Hiton lämminhenkistä.
Katoin sen Greenin loppuun. Ihan hyvä! Nyt alotin kattoo 14 Hour Technicolor Dreamin. Ekasta tunnista n. puolet menny
Hyvä kun muistutit
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Yle Teemalla alkoi juuri Lady Gaga presents the Monster Ball Tour: At Madison Square Garden.
Last edited by hiirimattona (09.05.2011 21:07)
bzort glorf bööth