You are not logged in.
ensin kiertää hattu ja sit katotaan. eli joo.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
[quote:5496bab1b8="kraakku"]jooo! riimulla lippu jo? lauralle hulinoimaan perjantaina!
tuleeks muita ku turkele ja kantripoju?[/quote:5496bab1b8]
the mighty juhani - lord of chaos & hulina saapuu myös
>:{/
Laivueen jätkät kans huomio! Saatan saada teille järkättyä keikan lokakuulle, joten ollaan yhteyksissä.
Laivueen jätkät kans huomio! Saatan saada teille järkättyä keikan lokakuulle, joten ollaan yhteyksissä.
Oho, hieno homma jos onnistuu! Pidetään yhteyttä!
Tänään Lutakkoon, känni päälle.
dälek räjäytti !!
olin nähnyt jo aikaisemmin,mutta silti,niin kovaa kamaa!!
ihmeellstä...
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
Elossa ollaan. Dälek oli parhutta. Tänään lisää HVLINAA!
dälekki oli yllättävän hyvä. levyltä en jaksa yhtään.
jotkut bändit joiden nimiä en tiedä oli hyviä, magenta skycode tylsä ja liimatta ihan jees.
Varikset komentavat
Jep, Dälek oli paras. Toisaalta Magenta skycode kosketti näin henk. koht. tasolla ehkäpä vielä enemmän. Jori Sjöroos on mielestäni Suomen lahjakkain biisintekijä tällä hetkellä. Liimis oli hyvä, muita esiintyjiä en jaksanut ollenkaan.
Dälek olisi saanut soittaa hitosti kovempaa. Minun piti ottaa tulpat pois korvista. Absence on muutenkin semmoista noiseilua, ja ko. levyltähän ne lähinnä soittivat.
Magenta oli kyllä ihan positiivinen yllätys komeiden biisien ansiosta, mutta oli setissä tylsiä kohtiakin. Muut esiintyjät ei hirveästi kolahtaneet.
Dälek oli loistava. Mahtavaa äänimassaa, mutta volyymia olisi tosiaan saanut olla enemmän. Olisivat myös voineet soittaa muutaman biisin enemmän. Keikka loppui kesken ihan liian nopeasti. Onneksi sentään encore oli kova.
Liimatankin keikka oli parempi kuin odotin, varsinkin kun en ollut kuullut biisiäkään miehen soolotuotannosta. Encoren coverbiisit eivät tosin olleet yhtä hyviä kuin muu keikka.
Muista esiintyjistä Kastor oli tylsä, Underwater Sleeping Society ihan ok, Evilsons ihan viihdyttävä parin biisin ajan (siirryin kuitenkin hyvissä ajoissa pikkulavalle odottelemaan Liimattaa) ja Magenta Skycode periaatteessa ihan toimivaa, mutta silti jollain tavalla vähän onttoa ja hengetöntä.
dälek parhautta, liimatta saatana hyvä. muut jotain taikametsä:kaka:a
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
jatketaan juttua dälek-huumasta selvittyä:
minut magenta skycode ja underwater sleeping society yllättivät todella komeasti!
ja liimis oli juuri niin varma kuin odotinkin.
se iskee joka jätkään
the sounds oli hyvä!
Varikset komentavat
Liimatalle:
[quote:864186d36c="psychocandy"]* Outa -iltama *
Tuonne voisi ehkä mennä. Saa nyt nähdä.[/quote:864186d36c]
Tuona viikonloppuna vois ehkäpä linjuroida Jyvikseen.
This must be what jail / I will scratch
[quote:be6c872319="Larg"][quote:be6c872319="psychocandy"]* Outa -iltama *
Tuonne voisi ehkä mennä. Saa nyt nähdä.[/quote:be6c872319]
Tuona viikonloppuna vois ehkäpä linjuroida Jyvikseen.[/quote:be6c872319]
Muistattehan kuitenkin että klo 22 pitää tapahtua siirtyminen Ilokiveen.
Noh, onkos jengi menossa tuonne Outa-iltamaan? Voisi ainakin piipahtaa, kun kerran paikkakunnalle tulee eksyttyä.
Noh, onkos jengi menossa tuonne Outa-iltamaan? Voisi ainakin piipahtaa, kun kerran paikkakunnalle tulee eksyttyä.
Joo, oon kai tulossa lauantaina jkl:ään, joten pakkohan tuo on käydä tarkistamassa. Toivottavasti ehtisi myös ilokiveen, mutta tämä taitanee olla etusijalla.
[quote:fc3c2386e8="DirtyBlueGene"]Noh, onkos jengi menossa tuonne Outa-iltamaan? Voisi ainakin piipahtaa, kun kerran paikkakunnalle tulee eksyttyä.
Joo, oon kai tulossa lauantaina jkl:ään, joten pakkohan tuo on käydä tarkistamassa. Toivottavasti ehtisi myös ilokiveen, mutta tämä taitanee olla etusijalla.[/quote:fc3c2386e8]
--> raporttia foorumille sit.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Nyt varmistui etten ole menossa tuonne, meillä on soundchecki vasta joskus seitsemän maissa. Eihän siitä edes tiedä milloin tuo Outa alkaa (19-24??).
Laivue alottaa soittamaan joskus yhdentoista aikaan Ilokivessä että tulkaa sinne jos kerkeette.
Raporttia Outa-iltamasta:
Vapaa aloitti illan ja oli myös akteista tylsin, joskaan ei lainkaan huono. melko monotonista dronea ja synapulputusta, mutta väliin mahtui pari kunnon kasvatusta.
The Free Players oli yllättävän kova. Jotenkin aloin mielessäni vertaamaan tätä epäreilusti sunburnediiin, mutta siitäkin huolimatta kovaa free improa ja huutoa.
Tomutontun lelutorvitöräyksistä rakentama kollaasimainen meluvalli oli illan vaikuttavin juttu.
Uton puolestaan aloitti hippikilkuttelulla mutta pian nähtiinkin intensiivistä noisekitarointia muun meluhässäkän seassa. Toimii!
Tämmöisiä juttuja pitäisi saada myös kuopioon.
--
Laivue soitti ehkä paskimman keikan koskaan.
Miksaajalle ja laivueellekkin hieman pienempi . Tästäkin huolimatta laivue oli huomattavasti parempi kuin illan seuraava bändi, jonka aikana päätimme julkeasti kävellä salista ulos.
Saako sitä tomutontun LP:tä enää mistään? Viimeistään nyt tekis mieli ostaa.
Joo, mielenkiintoinen ja yllättävänkin monipuolinen kattaus oli - etukäteen pelkäsin kilkutusyliannostusta jossain vaiheessa, mutta jokainen akti oli melkeinpä edeltäjäänsä parempi.
Siperia oli paikkanakin mukavan... öh, intiimi, kylmälle kahville tosin
Tämmöisiä juttuja pitäisi saada myös kuopioon.
>>>> niinpä!!!! oon tota itse asiassa jo pitempään miettinyt itekkin.
haluisin kovasti muutenkin kuopioon käymään ja tuntuis kuitenkin olevan
jopa ihan mahdollistakin..oisko tarpeek syleisöä että just sais matkarahaty kasaan? alkuvuodesta oli jack the rapper ja paska kuitenkin siellä kuulemma ihan ookoo menny.
joillekin tyypeille itse asiassa kirjottelinkin sinne ja ehdottelin mutta vastausta ei oo kuulunut. eiks siellä oo se joku daiga daiga duu-galleria tjsp?
jos oin ideoita niin ilimotelkaa vaikka privana arduk@yahoo.com
artsu ///mental alaska
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Kappas vaan, Jon Auer keikalle 68iin 11.11.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
no tänäänhän sitä oli:
tv-resistori oli kiva. todella kiva. ihan huiput synäsoundit!! Tää oli ensikosketus ja ostinpa heti levyn.
seuraavaks soitti Kevin, vittu mitä paskaa. Hyi pillu.
Branded womanilla oli muutama hyvä biisi, varsinkin se mikä oli ennen napsuttelubiisiä. Kokonaisuutena hieman tylsää kuitenkin.
Ja sit repsähti. Risto. Valehtelematta paras keikka ikinä. Kaikki parhaat biisit tuli ja encoreitakin tais olla kolme. Nina olen palasina räjäytti potin heti alussa, sitten hissuteltiin ja räjähdettiin yhtää aikaa painaen loppuun asti ihan käsittämättömässä KIIMASSA!!
järkkärit eivät puuttuneet stagedivingiin, siitä
siitä että sain tennarista päähäni, huomenna vopite sattua.
Mutta oli se sen arvoista. Paras keikka ikinä.
Varikset komentavat
siitä että sain tennarista päähäni, huomenna vopite sattua.
Olisit ottanut kopin niinku mä sillo ku Sister Flo'n rumpali tulitti mua lenkkarilla Tavastialla.
kyllä joo, näin juuri... ei tohon ole mitään lisättävää.
itsekin hankin yllättäen tv-respan uutukaisen samaten. aijai!!....
ja ristohan oli jotain ihan mieletöntä menoa tietty myös!!!!
ei noista muista sitten mitään. ei oikein jaksanut vaan. jompikumpi olisi kannattanut ehkä jättää pois kinkereistä. neljä bändiä on vähän liikaa,tai eilen tuntui siltä.
se iskee joka jätkään