You are not logged in.
Voee
en ole kolmekybänen emoboy
Satuhäissä taas kerran kova pariskunta tarjolla.
bzort glorf bööth
Hämmentävintä tossa on toi kertoja joka on sama kun kaikissa näissä rikosdokumenteissa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Pölsö ja Pylliäinen - parhaissa sukunimissä
edit. Hölsö
Last edited by hiirimattona (24.02.2011 22:44)
bzort glorf bööth
Melkonen kälättäjä tää eukko
how they run this show.
Hyvä jakso. Old Hollywood -teemalle
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
edit. Hölsö
mun vanhemmilla oli hölsö-niminen tuttavaperhe, mut ne muutti kanadaan ja nimikin tais muuttua muotoon holso
ne oli joskus suomessa käymässä ja kertoivat juttuja computereista ja että radiosta tulee mainoksia, luulivat kai että kehitys pysähtyi suomessa saman tien kun muuttivat pois
Tästä lähtis uusin jakso Hardcore Pawnia: http://www.megavideo.com/?d=KYHOSTB3'
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Onks kukaan vielä katsonut tätä Subilta tulevaa Paratiisia?
Luulis hantan innostuvan
bzort glorf bööth
Onks kukaan vielä katsonut tätä Subilta tulevaa Paratiisia?
Katsoin ensimmäisen jakson ja oli niin tylsää kuraa, että en taida katsoa enää. Ja toi Hessu-tyyppi (mikälie sen oikea nimi onkaan) vaikutti aika idiootilta.
Ja toi Hessu-tyyppi (mikälie sen oikea nimi onkaan) vaikutti aika idiootilta.
hiirimattona wrote:Onks kukaan vielä katsonut tätä Subilta tulevaa Paratiisia?
Katsoin ensimmäisen jakson ja oli niin tylsää kuraa, että en taida katsoa enää. Ja toi Hessu-tyyppi (mikälie sen oikea nimi onkaan) vaikutti aika idiootilta.
Sama. Tosin satun tietämään että ensimmäisissä jaksoissa esitellään henkilöitä ja sen jälkeen vasta on hyvää myötähäpeää tiedossa.
hiirimattona wrote:edit. Hölsö
mun vanhemmilla oli hölsö-niminen tuttavaperhe, mut ne muutti kanadaan ja nimikin tais muuttua muotoon holso
ne oli joskus suomessa käymässä ja kertoivat juttuja computereista ja että radiosta tulee mainoksia, luulivat kai että kehitys pysähtyi suomessa saman tien kun muuttivat pois
Ai satanas
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
hiirimattona wrote:Onks kukaan vielä katsonut tätä Subilta tulevaa Paratiisia?
Smaa
Ei jatkoon, eli Matkaoppaat ja Poliisit saa riittää. Mut vähän kyllä eilen innostuin television hankinnasta, joten tiedä vaikka sitten tuijotan kaikkea mitä tuutista tulee. Netistä ku näitä kattoo niin joutuu näkemään vaivaa on sillai "kriittisempi".
Tällä hetkellä ehkä parasta mitä telkkarista tulee (Avaran luonnon ja Bondien lisäksi tietysti) on Liviltä monta kertaa viikossa tuleva Koirakuiskaaja, joka arvelluttavasta nimestä huolimatta on todella laadukas. On se nainekin "ihan kiva", (Isännän ja koiran käytöskoulu?) mutta tää mies on aivan toiselta planeetalta. Niin hyvä kuin se naikkonen onkin, niin se kuitenkin puhuu koirille kuin ihmisille ja en osaa arvostaa ihan ylettömästi jatkuvaa makupaloilla palkitsemista. Kyllä oikeanlaisen käytöksen pitäis olla koiralle palkinto ja itessään.
Näin viime yönä peräti kaksi eroottista unta tästä koirakuiskaajasta. Kiihottaa ehkä vieläkin vähän kun muistaa. Tai no oikeestaan aika paljon.
(ihanat miehet rannalla -topikissa nämä)
*
Last edited by Pilke (05.03.2011 18:55)
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Musta taas toi koirakuiskaaja on karsee, Victorialle sen sijaan
Musta taas toi koirakuiskaaja on karsee, Victorialle sen sijaan
Mä olin ensin myös aikalailla tätä mieltä, kunnes sit katoin useemman jakson Koirakuiskaajasta. En vieläkään pidä Victoriaa huonona, mutta mun mielestä Cesar lukee koiria paremmin ja hössöttää vähemmän. Cesarin ruumiinkieli on vakuuttavampaa ja luonnollisempaa kuin Victorian jatkuva "good boyyyy!" ja namu kahden sekunnin välein. Mutta kukin tyylillään, sujuuhan molemmilta.
*
Toi Koirakuiskaaja on vaan ohjelmana mun mielestä jotenkin kökösti tehty ja se horisee välillä ihme hippijuttuja. En oo jaksanu pitkään aikaan katsoa. Toki varmaan ongelmakoirien kouluttajana on pätevä tyyppi. Victorian opit taas sopii ihan normaaleille koirille käytettäväksi. Koirahan oppii ehdollistumalla eikä samalla tavalla kuin ihminen, ja tekee siis asioita joko saadakseen jotain positiivista tai välttääkseen jotain negatiivista. Victoria käyttää positiivista vahvistamista, Cesar taas negatiivista, ja itse tykkään ainakin positiivisesta koulutustavasta enemmän.
Mielenkiintoista noissa molemmissa ohjelmissa on kyllä se, miten urpoja amerikkalaiset koiranomistajat voi olla. Vähän aikaa sitten joku nynnerö perheenisä aikoi kouluttaa kotikoirastaan suojelukoiran, että se voi sitten puolustaa perheen kahta pientä lasta (oli ottanut siis oikeasti vaarallisen rodun edustajan ihan tätä tarkoitusta varten). Sit kun noilta kysytään, paljonko koirat pääsee ulkoilemaan, on vastaus hyvällä tuurilla kerran viikossa. Eipä ehkä ihme jos tulee ongelmia... Esim. tossa Cesarin käyttämässä juoksumatossa ei oo mun mielestä järkeä, eiköhän koira nauttisi ja hyötyisi enemmän vaikka ihan kunnon metsälenkistä? (Toki jos kyseessä on vaarallinen tapaus niin sitä ei voi ihan mihin tahansa viedäkään.)
Vielä koiraohjelmista se, että eilen tuli mielenkiintoinen dokkari koiran ja ihmisen yhteiselosta. Areenalta näkee.
Victoria käyttää positiivista vahvistamista, Cesar taas negatiivista, ja itse tykkään ainakin positiivisesta koulutustavasta enemmän.
Mä en nää asiaa lainkaan näin (aluksi näin kyllä). Cesarin kouluttamat koirat on itsevarmoja ja rentoutuneita. Cesar kyl korostaa paljon sitä, että mikä on koiran paikka laumassa. Nykysin vaan ihmiset usein yrittää luoda tasaväkisen suhteen koiraan, vaikka se on vaan stressaavaa koiralle. Se, että koira on arvojärjestyksessä alempana, ei tarkota, että sillä olis huonompi asema, mutta moni pitää sitä julmana kohteluna.
En o läheskään kaikkia jaksoja nähny, mut ne mitä olen, joissa käytetään juoksumattoa, niin sitä käytetään sillon kun ei haluta muita häiriötekijöitä mukaan. Kyllähän Cesar ahkerasti lenkittää, omien koirien kanssa aamullakin aina 4h.
Mutjoo, kouluttajat on molemmat hyviä, omistajathan se ongelma on. Maalaisjärkeä ei ole kauhalla jaettu, ja ihmisillä ei ole minkäänlaista johdonmukaisuutta. Ja just noi, jotka hankkii voimakastahtosia koiria "suojelemaan" ja palkitsee niitä aggressiivisesta käytöksestä. Löytyyhän näitä suomestakin. Oikeesti tekis kyl mieli ravistella koiranomistajia. Miten joku voi olla niin tyhmä, että pitää vapaana koiraa, joka ei ole hallinnassa? Eikö järki tosiaan sanoa, että homma ei toimi näin. Onneks jotkut tajuaa hakea apua. Hirvittää, kun tietää, että niitä on vaan murto-osa. Mullahan ei koiraa ole, joten paraskin puhumaan.
*
Tää Lainvalvojat on huomattavasti parempi kuin Poliisit, jonka "hahmoista" ja toistuvat teinien perässä juoksemiset rupee hiljalleen jurppimaan vähän liikaa. Vähänkö ootan tota Pelastajat-sarjaa sitten ku se taas alkaa. Oon koukussa! Kohta ostan sen telkkarin, ettei tartte kattoo näitä vaan netistä koko ajan.
Muodin huipulle anyone?
tietty kalpenee jenkkiversion rinnalla, mut kylhän tätä töllää.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Muodin huipulle anyone?
tietty kalpenee jenkkiversion rinnalla, mut kylhän tätä töllää.
Seuraan. En kyl tiä jaksanko enää sit kun tää saikku vihdoin loppuu. Mutta mielenkiintonen ja eri luokassa monen muun sarjan kanssa, kun tässä ei ole kyllästyttävän paljon kaikkea ylimäärästä, eli keskitytään itse asiaan, eikä siitä kuka vihaa ketäkin jne. Jenkkiversioo en oo nähny.
*
Joo ihan jees on. Yhden jakson ennätin olla Jarnan bandwagonissa. Kenen kyytiin seuraavaksi?
bzort glorf bööth
Joo ihan jees on. Yhden jakson ennätin olla Jarnan bandwagonissa. Kenen kyytiin seuraavaksi?
ehkä se 22-vuotias mustatukkainen jäbä, vaikutti ihan fiksulta ja se ei ole sanonut / siltä ei ole valittu selkäänpuukotuskommentteja vielä. Samaten se hieman samanlaisen kampauksen omaava mimmi on kans mukavan oloinen. Suunnittelun suhteen ei oo noussut vielä mitään suosikkeja. Sen italialais-suomalaisen mimmin oma tyyli oli aika pirteä, mintun käyttämisestä plussa.
Ihmetyttää muuten aina että miten jengi haukkuu kilpailijoitaan tv:ssä ja kuinka paljon ihmiset vihaavat ryhmätyötä. Eixne kato itse tosi-tv:tä ennen ohjelmiin ilmoittautumista?
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
top chef saattaa olla parasta tosi-tv.tä suomessa
Satuhäissä morsian päivittelee kettopuutia
how they run this show.
kettopuuti
Pitääpä ottaa aktiivikäyttöön.
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
mikä on kettopuuti?