You are not logged in.
Illinois
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Tim Easton (+ Wilco - Jeff Tweedy)
vaikken itse käytäkään hymiöitä niin peukku ulvikselle, noin niitä hymiöitä käytetään tyylillä!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Geneerinen, "viileä" ja obscuuri bändi - Katu-uskottavan kasuaali biisi
Ghostface Killah - Iron Maiden
Patti Smith - Trampin'
exodus - tempo of the damned
the fall - in my area
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Nico - The Falconer
maailman paras biisi?
This must be what jail / I will scratch
pelkäänpä että afraid on parempi...
Jessamine - Soon the World of Fashion Will Take an Interest in These Proceedings
Katatonia - Clean today
>:{/
Sparks - Falling in Love with Myself Again
Sigur Rós - Glósóli
Huh tätä loppuhehkutusta. Onneksi kuulokkeiden ja korvakäytävien väliin ei jää ilmaa, se olisi vain tiellä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Pinppi - Matkalaulu
Saa nähdä kestääkö tämän levyn viehätys vielä syksylläkin... veikkaan oikeaksi vastaukseksi b) kyllä.
Red Sparowes - The Soundless Dawn Came Alive As Cities Began To Mark The Horizon
The 6ths - Falling out of Love (with You)
the black twigs - bent mountain drag
tästä black twigsin levystä alkaa muodostua jo yksi tämän vuoden huippusuosikeistani, taitaa mennä samaan kasaan skullflowerin, paavoharjun ja kumppanien kanssa... mahtavaa appalakki-folkki-amerikana-systeemiä...
Talking Heads - Happy Day