You are not logged in.
Toi GPG topikki on kevyemmässä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
seksihullut
tykkäsin kyllä siitä yhdestä keikasta jonka näin, se filmi meni ehkä vähän ohi mut nyt sain viimein flirttipirtti-kasetin kuunteluun ja kyllähän tää on ihan törkeen kovaa muzaa hyviä biisejä, hyvä laulaja, hyvä meno. innolla odotan tulevaa albumia, tosin varoituksena kuulin huhuja että vinyylin mukana saattais tulla cd, toivottavasti idea toteutuu
ja julkkarikeikka liimiksen kanssa sir oliverissa huhtikuussa, ihanaa :rokrok:
ja hei, kuka myis mulle näiden seiskan? kakkis-splitti kelpais myös
niin ja raporttia eilisestä, harmi ku missasin.
ja hei, kuka myis mulle näiden seiskan? kakkis-splitti kelpais myös
niin ja raporttia eilisestä, harmi ku missasin.
VASTATKAA!
flirttipirtti on muuten paras (kasetin) nimi ikinä
En myy
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Seksihullut-seiskaa löytyy ainakin Zum Teufelilta.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Seksihullut album test pressings just arrived. From the horses mouth: "Fucking Best Record!" -JN http://twitpic.com/41somz
Sit yks toinen makee juttu varmaan tulos, mut mä hehkutan sit ku on ajankohtanen.
Seksihullut-seiskaa löytyy ainakin Zum Teufelilta.
kiitti vinkistä, pistin tilausta mut tuleekohan sieltä vahvistus vasta kun tarkistavat löytyykö niitä oikeasti vai häviskö mun tilaus
flirttipirtti-kasetin tokan biisin (olikseny candyland, en jaksa tarkistaa, tulossa kai myös tulevalle pitkäsoitolle) vokaalit tuo muuten mieleen adam & the antsin
bernardblack wrote:Seksihullut-seiskaa löytyy ainakin Zum Teufelilta.
kiitti vinkistä, pistin tilausta mut tuleekohan sieltä vahvistus vasta kun tarkistavat löytyykö niitä oikeasti vai häviskö mun tilaus
Eiköhän sieltä huomenna sähköpostia tuu. Tänään on nääs SUNNUNTAI
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ai niin, pena
zum teufel pääsi keikalle
VASTAA ZUM TEUFEL!
Seksihullut album test pressings just arrived. From the horses mouth: "Fucking Best Record!" -JN http://twitpic.com/41somz
Sit yks toinen makee juttu varmaan tulos, mut mä hehkutan sit ku on ajankohtanen.
hehkuta nyt vaan
VASTAA ZUM TEUFEL!
kauankohan ne "käsittelee" sitä tilausta ennenkuin ilmoittavat että ei löydy?
varmaan ovat hiihtolomalla koko viikon
Jyrki huomenna Oksasenkadulla + Kari Peitsamo!
EDIT: Nii tää oli jo kuudelt.
Last edited by hrmunoita (01.03.2011 15:11)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
^Tonne! Sieltä saa ilimasta soppaa!
Lauantaina kuulemma samassa paikassa jotain Dylan -kovereita jollain hämärällä kokoonpanolla.
Ei näkynyt jäbää.
Jyrki + Esa oli ihan vitun kova! Oisivat tosin voineet soitaa enemmänkin ku sen kolme biisiä
Peitsamo omisti koko mestan täysin. Respec
Kerkesin Peitsamoon vasta paikalle. Hiton hyvä. Mielettömän hyvää.
soitti meitsin lempparin heti kärkeen
Checking & Bowling!
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA
Checking & Bowling!
Sama
Eipä muuta ku että JÄRJETÖN keikka Seksareilla Liimiksen ja Seekretsin jälkeen eilen - pakkohan se oli älpee heti poistaa ja jytinät jatkuu!
"No more mistakes, like the last one."
minäkii haluun seksari-lp:n
voksut ei oikein kuuluneet ekoissa biiseissä mut hyvähän tää oli, saatto tosin olla kovempi sillon ku näin lepakossa lepiksessä joskus. mutta vähänkö toi lp on hieno, törkeen upeet kannet ja sisäpussi jossa on sanat ja kaikki, tyylikäs paketti ja hyvältä kuulostaa.
EDIT: lepakossa lepiksessä siis
Klassikko nelostien varrelta.
Meinasin ostaa ihan vain kannen perusteella Seksihullujen lp:n. Jänistin. Menetinkö jotain suurta?
Kyllä. Huippu lp!
bzort glorf bööth
^Komp!
No ehkä käyn kattoos jos on levykaupassa vielä huomenna. Jos vaan muistan.
Jyrkin eiliset uudet bluesbiisit oli ihan sairaan kovia. Huh! Ruotsinlaivabiisi
Jyrkin eiliset uudet bluesbiisit oli ihan sairaan kovia. Huh! Ruotsinlaivabiisi
Näin on!
Ton keikan jälkeen ei kyl jaksanu jäädä sinne saunaan.
Ruotsinlaivabiisi on muuten varmaan tulos siihen levylle, josta puhuin jäbälle
Last edited by Skeletonni (10.07.2011 14:34)