You are not logged in.
nwofhm.net wrote:Then, a list of titles scheduled for a spring/early summer release:
Circle: Mylläri 7" (released at the Roadburn Festival)
Svartille muutenkin
Saavuimpa just Steel Mammothin keikalta
Lehtisalolla taas Reckless Love -paita
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Aion nähdä ekan Circle-keikkani ikinä ellei myy loppuun niin ettei ennen kybää saa ovelta jippuja.
eiks kannata ostaa ennakkoon, yleensä pari eååh halvempi silleen. huhujen mukaan myös melkein loppuunmyyty
Ei kannata. Sama hinta ovella.
en ole kolmekybänen emoboy
Ei kannata. Sama hinta ovella.
YK
mä en ees tarkaan tiedä missä se on mut kaitpa se sit löytyy
börjeslandet wrote:Ei kannata. Sama hinta ovella.
YK
mä en ees tarkaan tiedä missä se on mut kaitpa se sit löytyy
Jos tiedät missä on nolla tai bar bäkkäri, niin se on siinä vieressä. Pohjoinen rautatienkatu Fredan ja Runeberginkadun välissä
Tiketissä vihreellä, mitä nää puheet loppuunmyymisestä, mulla toki jippu.
kunhan pelottelevat
tuuppa skeletonni sit esittäytymään
Orkl, nysse on menny keltaselle toi lipputilanne. Ostinpa sitten netin kautti lipun, että varmasti pääsee. Olishan se mälsää olla pääsemättä. :pint:
En usko vieläkään et myy lobbuun
En usko vieläkään et myy lobbuun
Joo, eihän noi Circle stadin keikat koskaan...
huomenna tai siis tänään
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
jussi lehtisalosta juttua uudessa toisessa vaihtoehdossa:
börjeslandet wrote:En usko vieläkään et myy lobbuun
En jotenki jaksa uskoa et myy ennakkoon
Skeletonni wrote:börjeslandet wrote:En usko vieläkään et myy lobbuun
Näyttäis olevan loppuunvarattu...
börjeslandet wrote:Skeletonni wrote:börjeslandet wrote:En usko vieläkään et myy lobbuun
Näyttäis olevan loppuunvarattu...
Ei oo ainakaan vielä.
Lippuja jäljellä muutama
Yks lippu jäljellä Tiketissä. Tokihan huomenna saattaa vapautua varattuja mutta lunastamattomia lippuja.
Ovelle tulee muutama lippu myyntiin, joten kandee olla klo 21 kärppänä paikalla jos ennakkolippu jäi hankkimatta.
Äsken oli mustana ja luki loppuunvarattu.
No nyt se on loppuunvarattu. Jotain järjestäjien kepulikonsteilua kuitenkin. No on mulla lippu varauksessa, mutta ei huvittais maksaa tiketille mitään ylimääräsiä tämmösistä keikoista, kun ei taas tiedä jos huomenna vaikka väsyttääkin ihan vitusti
Joo, olihan toi kyllä aika arvattavissa että loppuun varataan. Ei kyllä oo mitään käryä että minkä kokoinen YK on paikkana, mutta onhan se nyt enemmän tai vähemmän jo sääntö, että kun joku bändi R&L-Circle-Kuusumu-akselilta keikkailee Helsingissä, niin hyvin suurella todennäköisyydellä on tupa täynnä. Itehän hankin lipun toki jo viime kuussa. Kovaa meininkiä varmasti taas tulossa, ja Keuhkotkin on aina siisti nähdä livenä!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
No nyt se on loppuunvarattu. Jotain järjestäjien kepulikonsteilua kuitenkin. No on mulla lippu varauksessa, mutta ei huvittais maksaa tiketille mitään ylimääräsiä tämmösistä keikoista, kun ei taas tiedä jos huomenna vaikka väsyttääkin ihan vitusti
Ja mitähän tuo "järjestäjien kepulikonsteilu" oikein voisi olla? Liittyykö jotenkin nine-eleveniin tai ufojen tekemiin peltokuvioihin?
börjeslandet wrote:No nyt se on loppuunvarattu. Jotain järjestäjien kepulikonsteilua kuitenkin. No on mulla lippu varauksessa, mutta ei huvittais maksaa tiketille mitään ylimääräsiä tämmösistä keikoista, kun ei taas tiedä jos huomenna vaikka väsyttääkin ihan vitusti
Ja mitähän tuo "järjestäjien kepulikonsteilu" oikein voisi olla? Liittyykö jotenkin nine-eleveniin tai ufojen tekemiin peltokuvioihin?
berliinissä sitä ei ainakaan esiinny
börjeslandet wrote:No nyt se on loppuunvarattu. Jotain järjestäjien kepulikonsteilua kuitenkin. No on mulla lippu varauksessa, mutta ei huvittais maksaa tiketille mitään ylimääräsiä tämmösistä keikoista, kun ei taas tiedä jos huomenna vaikka väsyttääkin ihan vitusti
No ihmetyttää et miks esim. kiintiöt voi heitellä niin et ensin on loppuunvarattu ja sit ei ookaan. Sit taas on...
Tuohan johtunee siitä, että varattuja lippuja vapautuu myyntiin kun niitä ei lunasteta ajoissa.
Tuohan johtunee siitä, että varattuja lippuja vapautuu myyntiin kun niitä ei lunasteta ajoissa.
Täh? En usko. Ootko nyt ihan varma etteivät telluuriset virtaukset, vapaamuurarit ja morfogeneettinen kenttäteoria liity tähän mitenkään?