You are not logged in.
Näitä kun on vaikea arvioida muuten kuin tyylillisesti, niin nyt kyllä toi yad-paita ehkä nolointa ikinä
en ole kolmekybänen emoboy
Eikä ole
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
no jos börjen mielestä on
joku narkkaripaita ois varmaan tuhat kertaa koleempi
mut nää keksi englanninkielisen indien joten ihan sama
hieno paita, noihan on muutenkin tuoneet esille hyvää aatetta. hyvä tytöt!
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Mulla on jossain YAD-paita. Voin myydä jos joku haluu.
Mulla on jossain YAD-paita. Voin myydä jos joku haluu.
Tuli jostain syyystä mieleen se kun Isebel's Pain oli aikoinaan soittamassa jossain Youth Against Drugs tapahtumassa
organizing the boy scouts for murder is wrong
Oliko noi eka indiebändi joka alkoi suomessa tekemään musaa englanniksi? siistii!
No niin, levy spotifyssä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Yritin eilen kuunnelta tätä uusinta, mutta aina kun laulu alkoi niin alkoi kauhistuttamaan. Ihan hyviä ideoita ovat paikoitellen keksineet, mutta tää laiska laulutapa ei yhtään iske. Biisien alut on kaikki tosi hyviä ja lupaavia, mutta paljastavat todellisen luonteensa hyvinkin pian.
Aika kuppaset soundit siihen nähden että tätä on (?) työstetty vuositulkulla Berliinissä ja ties missä viileissä paikoissa.
Jos tällä valloitetaan maailma, niin on kyllä maailmankirjat sekaisin.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Noi räpäytykset on aika ja muutama vähän muutenkin rasittava biisi joukossa, mut noin muuten kuulostaa hyvältä!
Last edited by hrmunoita (18.02.2011 18:02)
Aika kuppaset soundit siihen nähden että tätä on (?) työstetty vuositulkulla Berliinissä ja ties missä viileissä paikoissa.
TÄÄLLÄ EI BERLIINIÄ HAUKUTA, KOSKA SIELLÄ ON HALPAA JA JUKRAN SIISTII MUUTENKII
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Joo ja Amsterdamia ei jumalauta saa sanoa kalliiksi vai mites se nyt taas olikaan
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Amsterdam on kallis ja paska paikka.
Berliini on halpa ja muutenkin ihan helvetin siisti mesta!
Vuoden nuori muotoilija.
Amsterdam on kallis ja paska paikka.
Haha, ERI!
joku poisti juuri viestintä
bzort glorf bööth
börjeslandet wrote:Amsterdam on kallis ja paska paikka.
Haha, ERI!
Ehkä tuli vähän liioteltua, mut esim. Rotterdam on paljon värikkäämpi.
Levyhän on ihan jees. Tuottajille
Emma of LCMDF @ Arto Nyberg Live Talk Show, YLE.m4v - free §treaming, downl0ad, vi4gra, mythical kala mies
mythical kala mies
Last edited by Moronica (22.02.2011 17:53)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Olivat Min Morgonissa vieraana ja siinä näytettiin myös tää:
EDIT: jaa video olikin jo edellisellä sivulla.
Last edited by hrmunoita (22.02.2011 20:43)
Uudessa rumbassa puhutaan "corpsuleista", eikös se ole greenien keksimä nimi? Mutta hyvä jos yleistyy.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Uudessa rumbassa puhutaan "corpsuleista", eikös se ole greenien keksimä nimi? Mutta hyvä jos yleistyy.
Taitaa olla mun vika...
Edit. Eiq ei olekaan, en edes tunne kirjoittajaa.
Last edited by Feggy (26.02.2011 07:31)
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Voee
http://www.hs.fi/nyt/artikkeli/1135264244650
Suomen ärsyttävin bändi
Kaiken tämän jälkeen Suomen indienörttien verkkofoorumeilla "Corpsuleiksi" ristitty yhtye ei saanut vihamiehiä vain anteeksipyytelemättömän asenteensa vuoksi.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.