You are not logged in.
Onks tää nyt voimassa? Meen klo 13 mutsin luo tonne lähistölle, sitä ennen pitäis tietää otanko pelin (Thurn & Taxis varmaan) mukaan.
Älä päästä painiks sitä
Taitaa olla vähän liikaa hommaa tälle päivälle, jotta ehtisin.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Sotilas f5:een nevö forget
Älä päästä painiks sitä
Sotilas f5:een nevö forget
(Oli kiva pelata. Otetaan uudestaan joskus!)
Voitais muuten pelailla nyt sunnuntaina 13. päivä lautapelejä mun luona. Miltä kuulostais?
Last edited by leposi (08.02.2011 13:11)
Joo!
En piäse mut vittuuks täs.
Älä päästä painiks sitä
Riskiä voisi kans yrittää joku viikonloppu, ehkä mieluiten lauantaina melko aikaisin aloittaen jotta voi rauhassa pelata ja röpötellä. Sunnuntainakin toki vois mutta ilman röpöjuomia. Mites ois esim. la 19.2.? Tästä on ollu monesti puhetta mutta oon jotenkin aina unohtanut.
Riskiä voisi kans yrittää joku viikonloppu, ehkä mieluiten lauantaina melko aikaisin aloittaen jotta voi rauhassa pelata ja röpötellä. Sunnuntainakin toki vois mutta ilman röpöjuomia. Mites ois esim. la 19.2.? Tästä on ollu monesti puhetta mutta oon jotenkin aina unohtanut.
No toi käy. Kaappi täyteen pöllöö ja Indonesia polvilleen.
Älä päästä painiks sitä
19.2. ei sovi.
Mut pelatkaa te toki silloin silti, mä en ehkä jaksais tota riskiä muutenkaan.
Last edited by anzut (09.02.2011 16:06)
Oon Tukholmassa.
stratum wrote:Riskiä voisi kans yrittää joku viikonloppu, ehkä mieluiten lauantaina melko aikaisin aloittaen jotta voi rauhassa pelata ja röpötellä. Sunnuntainakin toki vois mutta ilman röpöjuomia. Mites ois esim. la 19.2.? Tästä on ollu monesti puhetta mutta oon jotenkin aina unohtanut.
Oon Tukholmassa.
päivystän taasen
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Voitais muuten pelailla nyt sunnuntaina 13. päivä lautapelejä mun luona. Miltä kuulostais?
Jos Bedderiki on tulossa, niin meitä on sitten jo neljä pelaajaa. Kakkua on tarkoitus leipoa, jotta Madeiran viini menisi alas paremmin. Sanotaan, että joskus kolmen jälkeen, tai myöhemmin toki ihan sama, saa tulla.
Juu sori, ei oikein ehdi. Sen verran pitää saada hommia valmiiksi ennen ensi viikkoa. Kakku olisi toki kiinnostanut.
Last edited by Bedderi (13.02.2011 13:57)
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Sunnuntaina iltapeliä viidestä eteenpäin woot woot?
Älä päästä painiks sitä
Siirretään vain, niinku esim. sunnuntaille klo 17
Älä päästä painiks sitä
Mäki voisin harkita. Haastan ILR:n shakissa!
en ole kolmekybänen emoboy
Pakko olla kotona tuolloin, kun se koira on juuri tullut. Tietty meille voi tulla sitä ihmettelemään, jos siltä tuntuu, ja kai siinä voi pelatakin sivussa.
turston wrote:
Olisko ens lauantaina mun luona klo 18 eteenpäin pelit mittee?
Mä ainakin tuun pelaamaan.
Älä päästä painiks sitä
Me ei oikein voida jättää tota hauvaa vielä yksin, mut mitä jos tuut leposi kans silloin sunnuntaina Ilkan kans tänne pelaileen?
Me ei oikein voida jättää tota hauvaa vielä yksin, mut mitä jos tuut leposi kans silloin sunnuntaina Ilkan kans tänne pelaileen?
Mä en varmaan sunnuntaina tälläkään kertaa. Mut voisin tossa laskiaisviikolla koittaa käydä kylässä ja voishan silloinki vaikka pelata pelin tai kaksi samalla, mutta palataan tuohon sitten lähempänä.
Hyvä viikonloppu tällä rintamalla.
Älä päästä painiks sitä
Olin täysin ylivoimainen Carcassonnessa. Muusta ei ole kerrottavaa.
Turska ehdotti tuolla toisessa topikissa että tulisi pe tai la katsomaan koiraa, mitä jos pistettäis samalla pelaten joku peli?
Mulle käy kumpikin, mutta perjantaina ehkä vähän mieluisampi.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Lähtiskö nyt pääsiäisenä lautapeli-ilta? Ehdottaisin sunnuntaita.
Lähteehän tuo. Sunnuntai on aika jees.
Älä päästä painiks sitä