You are not logged in.
Oho. Mites se ny noin.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Voi muna. R.I.P. Gary
Viime kesänä tuli vielä nähtyä hieno keikka mieheltä ja uutta materiaaliakin piti olla tulossa.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
its over the rules
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Major bummer, man.
Thin Lizzyn Black Rose soi.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Gary
Vuoden 1979 Back on the Streetsistä aina 1987 Wild Frontieriin asti kaikki levyt oli hiton kovaa kamaa, Dirty Fingers ehkä kaikkein kovin. Taisin nähdä Garyn jopa 2 kertaa livenä 80-luvun puolivälin tienoilla, just Out in the Fieldsin ja Over the Hills and Far awayn aikoihin...
RIP
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Still Got The Blues pyörinyt lautasella, sytytin pari kynttilää Garyn muistolle. Blues for Green soinut myös, siinä Gary tulkitsee Peter Greenia Peter Greenin kitaralla. Miehet menee mutta musiikki ei kuole, RIP
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Ilmeisesti myös Lepakkomies kuuluu tähän topikkiin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Gary on mun sankari vaikka kovin parjattu olikin. Vituttaa kuulla teorioita jonka mukaan Thin Lizzy meni alamäkeen kun Gary tuli bändiin. Joo, varmaan vaikea jamppa se oli eikä se livekukkoilu kyllä kaunista katsottavaa ollut mutta pääasia että soitto toimi. Lizzy-kausi sekä 1982-1990 olivat mielestäni sitä kulta-aikaa.
Kasariheviaikaan bändissä veti ties ketä staroja mutta unsung hero Neil Carter oli tosi isossa osassa. Jollain levyllä taitaa laulaa jonkun biisin ihan itekin ja kesti aika pitkään tajuta ettei oo ite Gary, mikään lauluvirtuoosihan Belfastin arpinaama ei kyllä ollutkaan.
Victims of the Future on ehkä paras levy, jännästi mulle sattui vielä sellainen älppäri jossa on mukana Devil in Her Heart joka on todella unohdettu helmi. Hämmennyin kun myöhemmin huomasin että normipainoksissa mukana on tyhjänpäiväinen All I Want tjsp.
Joo, tekstistä näkyy että oon hetkisen taas 12-vuotias. Yhy.
Lepiksen on ostanu jotku kiinalaiset vissiin.
Kuolinsyyntutkijoiden mukaan Gary Mooren epäillään kuolleen sydänkohtaukseen. Tulokset ovat peräisin alustavasta ruumiinavausraportista. Lopullinen raportti on odotettavissa lisätestien jälkeen, kertoo Contactmusic News -sivusto.
- Herra Mooren kuolema ei ollut millään tavalla epäilyttävä, viranomaislähde sanoi.
aika nuorena lähti kuitenkin
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
bzort glorf bööth
No voihan. Meikäläisen suosikkeja kotimaisista kirjailijoista.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Uncle Leo
Last edited by Hassuttelija (17.02.2011 19:39)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Jane Russell
Mark Tulin, the bassist for early psychedelic rock innovators the Electric Prunes and later for Smashing Pumpkins, has passed away at 62.
Finally jamming together again
Joe Morello
bzort glorf bööth
Vekkuli Smiley Culture sai puukosta kotietsinnän yhteydessä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Vuoden nuori muotoilija.
Oooooh shiiiit! Yks mun lempparijäbistä!
Last edited by Skeletonni (16.03.2011 10:46)