You are not logged in.
Diggaan aivan erityisesti siitä Sings Greatest Palace Music -levyn versiosta. Toki originaali Hope-ep on lajissaan maailman parhaita sekin.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Ylipäätänsä vaikkapa Oldhamin riiminkirjoitustaidot on jääneet liian pienelle huomiolle. Netistäkään ei löydy näiden tekstien arvoista analyysia, se on harmi kun jätkä nyt ansaitsis osakseen hyvin tarkkaa perehtymistä. Otetaan esimerkki:
or out of memory i willed them
and willed in a greater history
out of massacre and mystery (oon kyl kuullut tän aina mistreat-sanaksi)
was no longer wealthy, wholly
nor anything i could grasp fully
someone rush to re-inject me
gods of gods wont you protect me
Viime vuosien levyillä on aika paljon termejä, joihin nyt ei nykypäivän jenkkilyriikassa törmäis muuten ikinä: Horseshoe Crab! Samoin joku You Remind Me of Something, mikä ihmeellinen flow ton tyypin artikulaatioon sisältyykään!
Bonobo
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Last edited by anzut (09.02.2011 16:13)
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Vanity 6 - Nasty Girl
On kyl niin kuuma biisi et pakko ottaa vaatteet pois
Prince
en ole kolmekybänen emoboy
Baltimora - Tarzan Boy
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
the meters, ja siis jo ihan pelkästään toi rumpali.
yksi varhaisimpia seksisymboleitani!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kiva tietää.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Cormega
Nero jäbä!
the meters, ja siis jo ihan pelkästään toi rumpali.
Ziggy
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
että voikin olla mahtavaa musiikkia
Ja esim kuutosradan musiikki myös :: http://www.youtube.com/watch?v=6-0IVnhf … re=related
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Tommi Läntinen - Se on rock
Tommy Tabermann - Kiitti vitusti
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
EDIT: åhå spämmi nro 35000
kyllä se on tämä prefab sproutin steve mcqueen. helvetin hienoa musiikkia. harmoniat ja sointukierrot ovat paikoitellen ihan jatsia, saundit kaikessa kliinisyydessään täydelliset, laulaja tosi kova ja saksofonille tulee jotenkin steely dan mieleen, siinäpä bändi jota olen myös kuunnellut aivan liian vähän.
parasta myös tämä: