You are not logged in.
mulla ois akkapari, ristinelonen, ruutuysi ja bridge-säännöt, kelpaako?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tulispa huomena
Jo toinen ostos ebaysta, tulispa äkkiä
Eipä kannata paljon tilata äxästä levyjä joita niillä ei ole varastossa. Taas 3 viikkoa odottanut yhtä levyä jossa oli toimitusaika "2-5 arkipäivää".
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
haluisko joku luottokortin omaava tyyppi auttaa, tämä pitäis saada
kaikki kulut tietty korvataan jne.
'
just oon tilaamas amazon.uk:lta. voin pistää samaan pakettiin tulemaan.
psykokarkki wrote:haluisko joku luottokortin omaava tyyppi auttaa, tämä pitäis saada
'
just oon tilaamas amazon.uk:lta. voin pistää samaan pakettiin tulemaan.
jees, mahtavaa! kerro sit mitä oon velkaa.
Pistooli-pepe wrote:psykokarkki wrote:haluisko joku luottokortin omaava tyyppi auttaa, tämä pitäis saada
'
just oon tilaamas amazon.uk:lta. voin pistää samaan pakettiin tulemaan.jees, mahtavaa! kerro sit mitä oon velkaa.
Tilattu! Ooks tulossa circle-keikalle, siel vois tehdä vaihdoin jos paketti vaan ehtii? ei postikuluja tullut kun yli 25 punnan paketti.
psykokarkki wrote:Pistooli-pepe wrote:psykokarkki wrote:haluisko joku luottokortin omaava tyyppi auttaa, tämä pitäis saada
'
just oon tilaamas amazon.uk:lta. voin pistää samaan pakettiin tulemaan.jees, mahtavaa! kerro sit mitä oon velkaa.
Tilattu! Ooks tulossa circle-keikalle, siel vois tehdä vaihdoin jos paketti vaan ehtii? ei postikuluja tullut kun yli 25 punnan paketti.
joo oon tulossa, sopii hyvin, kiitos!
kiitti vaan
no eihän sitä kaikkea voi saada
Tajusin vasta nyt, että nuita ebay-ostosten tracking numbereita voi seurata Itellan sivuiltakin niin ei tartte niin jännittää missä mennään
off topicia, mut eikö jollain electronilla muka voi tilailla britti amazonista?
en tiedä mutta offtopic, hankin siis ton paypalin kun en omista mitään kortteja mut nykyään se onnistuu ilmankin kunhan on pankkitili. tilasin jo yhden levyn ja maksu onnistui, tilillä vielä rahaa ja yritin nyt maksaa sitten suoraan velkani eclipselle, mutta toi send money ei onnistukaan, vaatii yhdistämään jonkun kortin tohon ja sellaista mulla ei ole. onpas fiksua :center:
pitäiskö pyytää eclipseä tekemään mulle joku invoice vai millä ihmeellä saa rahat lähtemään, auttakee
en tiedä mutta offtopic, hankin siis ton paypalin kun en omista mitään kortteja mut nykyään se onnistuu ilmankin kunhan on pankkitili. tilasin jo yhden levyn ja maksu onnistui, tilillä vielä rahaa ja yritin nyt maksaa sitten suoraan velkani eclipselle, mutta toi send money ei onnistukaan, vaatii yhdistämään jonkun kortin tohon ja sellaista mulla ei ole. onpas fiksua :center:
pitäiskö pyytää eclipseä tekemään mulle joku invoice vai millä ihmeellä saa rahat lähtemään, auttakee
Do I have to link and confirm my credit card before I send money?
To see if you can send money before you link and confirm your card, view your sending limit on the Limits page. Your remaining sending limit is listed under the Sending Limit heading.
For security reasons, initial limits are set on the amount you can send, receive, and withdraw from your PayPal account. To lift your limits, select all you want to lift and click the Lift Limits button.
To see if you can send money before you link and confirm your card, view your sending limit on the Limits page. Your remaining sending limit is listed under the Sending Limit heading.
Sending Limit Per year 1,500.00 EUR 1,500.00 EUR Mar 18, 2012
luulis riittävän
bernardblack wrote:To see if you can send money before you link and confirm your card, view your sending limit on the Limits page. Your remaining sending limit is listed under the Sending Limit heading.
Sending Limit Per year 1,500.00 EUR 1,500.00 EUR Mar 18, 2012
luulis riittävän
Niinpå ja muutenkin toi nyt tuntuu vähän hassulta ongelmalta, ku tuolta paypalin helpeistä kumminkin saa sen käsityksen että luottokortin liittäminen paypal-tiliin ei olis välttämätöntä. Ooksää ihan varma että sulla on siellä tarpeeks rahaa?
[Niinpå ja muutenkin toi nyt tuntuu vähän hassulta ongelmalta, ku tuolta paypalin helpeistä kumminkin saa sen käsityksen että luottokortin liittäminen paypal-tiliin ei olis välttämätöntä. Ooksää ihan varma että sulla on siellä tarpeeks rahaa?
on siellä. tietty meinasin laittaa suunnilleen kaikki, voi olla et sinne pitää jättää pikkusen mahdollisia valuutanvaihtomaksuja tms. varten, ehkä kokeilen vielä pienemmällä summalla.
jeps
kiitos avusta siis, en ois vaan ite heti tajunnu
bernardblack wrote:[Niinpå ja muutenkin toi nyt tuntuu vähän hassulta ongelmalta, ku tuolta paypalin helpeistä kumminkin saa sen käsityksen että luottokortin liittäminen paypal-tiliin ei olis välttämätöntä. Ooksää ihan varma että sulla on siellä tarpeeks rahaa?
on siellä. tietty meinasin laittaa suunnilleen kaikki, voi olla et sinne pitää jättää pikkusen mahdollisia valuutanvaihtomaksuja tms. varten, ehkä kokeilen vielä pienemmällä summalla.
Joo, voi olla että se on just toi valuutanvaihto mikä siinä mättää.
eihän tuohon mitään elektronia kummempaa korttia tarvi nykyään.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
eli nythän ei siis tartte korttia ensinkään
suomenwarekoira ei tarvi edes rahaa
No äläpä nyt! Pari vuotta sitten oli henkoht. konkurssi lähellä paypallin ja discogsin kanssa
Valitettavasti on käynyt rosvo.
cdon.com laittoi jonkun vitosen koodin, jos tuon voi käyttää kuka vaan ja oot tilaamassa niin sano.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Sain kaks koodia
Tilasin kaks leffaa, maksoin niistä 80 cent.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
cdon.com laittoi jonkun vitosen koodin, jos tuon voi käyttää kuka vaan ja oot tilaamassa niin sano.
no just olin tilaamas kirjoja.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
menikö koodit jo, pitäis tilata
Mulla ois ylimääränen koodi jolla sais postikulut pois. Voin laittaa sulle sähköpostina jos haluat,
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.