You are not logged in.
Pages: 1
Oma topikki!
Freekitaristi ja nero, RIP. Ask the Ages (mukana myös mm. hra Pharoah Sanders) on jumalattoman hieno, tuo artsyn toisaalla mainitsema Monkey-Pockie-Boo kans hurja ku mikä.
This must be what jail / I will scratch
ask the agesia kovasti usein hehkutetaan, ite en vieläkään vaan tajua,
vaikka kovasti olen yrittänyt. taas toi soundimaailma vaan, ton ajan
tuotokset liian usein jättää kylmäksi vaikka kuinka tiukkaa
soittoa olisikin. kylmää, elotonta ääntä. laswell etenkin, hyi.
ja jos oikein pervoa musaa haluaa kuulla niin PARADISE
on kyllä omituisimpia mitä oon kuullu. viihdemusagroovea
hifisoundeilla, tolkuttoman epävireisiä kitarajamituksia ja siihen päälle
sitten taas lindan huojuva laulu. samalla tavalla kiinnostavaa musaa
kun vaikkapa ornetten 80-luvun harmolodic-tuotokset. älytön svengi päällä, joka on kuitenkin ihan tosi vinossa. aluksi kuulosti paskalta mutta jotenkin vaan alkanut kiskoa mukaansa ja viehättää.
arzt
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Tykkään kovasti Ask The Agesista. Ensimmäinen freejazz-levy, josta olen innostunut (ja samalla edelleenkin lähes ainoa). Harmi ettei tuota Ask The Agesia oikein tunnu saavan mistään...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Nostetaan vaikka huvikseen ylös tämäkin. Ask The Ages on edelleen parhautta ja jos ja toivottavasti kun pääsen ensi kesänä kipuamaan akuutista rahallisesta ahdingostani sen verran että saan hankittua tämän ihan oikeana cd:na jostain nettihuutokaupasta. Vinkkejä otetaan vastaan
<@DBGene> senkin karkki
No niin. Ask The Ages tilattu Amazonilta. Kuukauden lupasivat toimitusajaksi ja melkein 20 puntaa tuli hintaa postimaksuineen, mutta on se vaan sen arvoinen levy.
<@DBGene> senkin karkki
Ask The Agesin 'diggailua', kuten tzzääääzzz8) -piireissä sanotaan, häiritsee hieman eräs epäsuotuisa assosiaatio: Tuuttaus meinaan kuulostaa paikoin ihan Transport Tycoon -näpertelypelin taustarenkutukselta (ei niin hyvä)
Älä päästä painiks sitä
No niin. Ask The Ages tilattu Amazonilta. Kuukauden lupasivat toimitusajaksi ja melkein 20 puntaa tuli hintaa postimaksuineen, mutta on se vaan sen arvoinen levy.
Ei ole levyä kuulunut...
<@DBGene> senkin karkki
[quote:db4f0d0c08="artsy"]ask the agesia kovasti usein hehkutetaan, ite en vieläkään vaan tajua,
soittoa olisikin. kylmää, elotonta ääntä. laswell etenkin, hyi.[/quote:db4f0d0c08]
Totean ilmiselvyytenä, että Ask the Ages näyttäisi olevan Laswellin tuottama.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Linda Sharrockin kraakkuminen Monkey-Pockie-Boolla
This must be what jail / I will scratch
[quote:0c97066e4f="Alxity"]No niin. Ask The Ages tilattu Amazonilta. Kuukauden lupasivat toimitusajaksi ja melkein 20 puntaa tuli hintaa postimaksuineen, mutta on se vaan sen arvoinen levy.
Ei ole levyä kuulunut... [/quote:0c97066e4f]
Usko alkaa jo loppua späm.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:3f11138ce9="artsy"]ask the agesia kovasti usein hehkutetaan, ite en vieläkään vaan tajua,
soittoa olisikin. kylmää, elotonta ääntä. laswell etenkin, hyi.[/quote:3f11138ce9]
On toi soundi kuitenkin parempi ja nimenomaan lämpimämpi, kuin mitä ainakin meitsi odotti julkaisuajankohdasta. Erottuu helmenä paskasta. Kyllä Sharrockin kitarointi on levyllä pääosin aika nannaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Linda Sharrockin kraakkuminen Monkey-Pockie-Boolla
Hhhmm... Ekalla kuuntelulla en kyllä mitenkään varauksettomasti innostunut. Täytynee nyt kuunnella vielä useampikin kerta ja päättää sitten tykkäänkö. Tosin oli se siinä mielessä jännää, että käsittääkseni sitä kraakkumista käytettiin ikäänkuin korvaamaan jokin puhallinsoitin. Tai sitten tulkintani on väärä ja joudun kadotukseen.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:471b4237dd="Alxity"][quote:471b4237dd="Alxity"]No niin. Ask The Ages tilattu Amazonilta. Kuukauden lupasivat toimitusajaksi ja melkein 20 puntaa tuli hintaa postimaksuineen, mutta on se vaan sen arvoinen levy.
Ei ole levyä kuulunut... [/quote:471b4237dd]
Usko alkaa jo loppua späm.[/quote:471b4237dd]
Jokos on tullut Sonni Sharrockin levy?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:0d69561910="Alxity"][quote:0d69561910="Alxity"][quote:0d69561910="Alxity"]No niin. Ask The Ages tilattu Amazonilta. Kuukauden lupasivat toimitusajaksi ja melkein 20 puntaa tuli hintaa postimaksuineen, mutta on se vaan sen arvoinen levy.
Ei ole levyä kuulunut... [/quote:0d69561910]
Usko alkaa jo loppua späm.[/quote:0d69561910]
Jokos on tullut Sonni Sharrockin levy?[/quote:0d69561910]
Arvaa...
<@DBGene> senkin karkki
sonny shamrock?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:fbbdea28c8="Alxity"][quote:fbbdea28c8="Alxity"][quote:fbbdea28c8="Alxity"]No niin. Ask The Ages tilattu Amazonilta. Kuukauden lupasivat toimitusajaksi ja melkein 20 puntaa tuli hintaa postimaksuineen, mutta on se vaan sen arvoinen levy.
Ei ole levyä kuulunut... [/quote:fbbdea28c8]
Usko alkaa jo loppua späm.[/quote:fbbdea28c8]
Jokos on tullut Sonni Sharrockin levy?[/quote:fbbdea28c8]
Joku uus vai
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
kamoon hei, tää on se levy!
Törkeen hieno. Milford Graves kolistelee rummuissa!
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Täältä äänet Black Womanin parhaudelle ja Monkey-Pockie-Poon ihanuudelle. Ask the Agesiin sen sijaan olen vähän kyllästynyt, lieneeköhän syynä sitten nuo elottomat saundit vai jokin muu? No, on se silti paljon kovempi esitys kuin Guitar-levyn ankeat shred-jazz-vinkuttelut.
Sharrockin paras yksittäinen soittoesitys löytyy sitten omien soololevyjen sijaan Marzette Wattsin Marzette and Companyltä - kerrassaan hurjaa revittelyä.
Ylös! Spotifysta näyttää löytyvän Paradise ja Black Woman + pari muuta. Tosin jälkimmäistähän saa kyllä ihan kaupastakin. Paradisea just kuuntelen... Onhan tämä aikamoista.
<@DBGene> senkin karkki
Pages: 1