You are not logged in.
Jumalauta mikä
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Aika steampunkkia.
Joo, eihän nää koskaan ole osanneet levynkansia. Ekaa levyä on kyllä tullut kuunneltua jonkin verran. Onhan niillä muillakin hienoja biisejä, mutta suurimmaks osaks tää vaan ei lähe.
ei kuulosta läheskään yhtä pahalta miltä kansi näyttää onneksi nyt kun vaivauduin kuuntelemaan.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Tracklist:
1 Introduction: Let Us Experiment
2 Pure Radio Cosplay
3 Summer of All Dead Souls
4 Cover the Days Like a Tidal Wave
5 Fall of the Empire
6 The Wasteland
7 Spiral Jetty
8 How Much Fun
9 Pure Radio Cosplay (Reprise)
10 Ebb Away
11 Somewhere Over the Double Rainbow
12 Tao of the Dead Part II: The Ship Impossible
- Know Your Honor
- Rule bay Being Just
- The Ship Impossible
- My Perfect Day
- Racing and Hunting
Levy kuulosti oikeastaan aika hyvältä, vaikka välillä homma meni vähän turhankin överiksi. Voisi varmaan yrittää kuulostella noita muitakin levyjä Source Tags & Codesin jälkeen kun kuuntelukokemukset tätä uutta lukuunottamatta rajoittuu niihin Worlds Apartin pariin "hittiin".
Levy kuulosti oikeastaan aika hyvältä, vaikka välillä homma meni vähän turhankin överiksi. Voisi varmaan yrittää kuulostella noita muitakin levyjä Source Tags & Codesin jälkeen kun kuuntelukokemukset tätä uutta lukuunottamatta rajoittuu niihin Worlds Apartin pariin "hittiin".
Aika samat fiilikset kautta linjan. Source Tags&Codes tippui aikoinaan ihan hyvin, Worlds Apart oli ihan mukiinmenevä, mutta jo aavistuksen "pömpöösi". Uusimpia kuunnellessa tulee aina sama ylensyöneen olo. Ei jaksa paria biisiä enempää...valitettavasti.
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
Jep. Iloinen yllätys tuo uusi, kaikesta överiydestään huolimatta. Vanhemmista levyistä sen verran, että kaikilla on hetkensä. So dividedilla esim. wasted state of mind, stand in silence ja hieno guided by voices coveri, gold heart mountain top queen directory. Seuraavan levyn nimeä en muista edes ulkoa ja tosi vähälle kuuntelulle se onkin jäänyt.
16-minuuttinen proge-eepos, nam.
Ei tää kyl huono ollut, mutta en mä silti oikein enää jaksa näitä. Tuo viimeinen pläjäys on välillä silkkaa The Whota.
Sent from my iPhone 16
Huomenna
Facebookin mukaan alle 60 osallistujaa. Perutaankohan koko paska vielä
Menossa. Ei oo jippua mutta eiköhän ovelta saa.
Vähän tietty jänskättää mitä soittavat että tuleeko niitä vanhoja Mitakes & Regretsiä, Perfect Teenhoodeja sun muita ralleja lainkaan kun bändi on aika lailla niistä ajoista muuttunut.
Olin äsken syömässä Ilveksessä, vähän kuulu soundtsekkiä läpi. SOITTIVAT VITTU POPEDAA TSEKISSÄ!
Sent from my iPhone 16
Saiko eturivi röpöä?
bzort glorf bööth
Ei.
En kyllä eturivissä ollut mutta ihan jees keikka, sitten kun rupesivat soittamaan vanhempia biisejä niin yleisökin heräsi. Yllättävän lyhyt setti, encoreineen tunti ja vartti. Ja olihan sitä jengiäkin sitten ihan mukavasti. Ehkä kolmekymmpiä tuosta kuitenkin tuntui aika paljolta kun ei suurempaa kiimaa aiheuttanut etukäteen, eikä kyllä jälkikäteenkään.
Ainiin, unohtui.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Mitäs mitäs:
http://pitchfork.com/news/56320-and-you … -album-ix/
Vuosi sitten Groezrockissa heittivät ihan viihdyttävän keikan, minkä lisäksi keikan lopuksi sekosivat jotenkin ihan täysin ja heittivät yleisöön tomin ja monitorin, hullua hommaa. Ois kyl kiva nähdä taas Suomessakin keikalla, mieluiten Kutosella.
Your eyes / like crashing jets
Ei hirveästi ollut yleisöä kun tää aloitti eilen keikan, mutta hyvin vetivät mielestäni. Worlds Apartin jälkeistä tuotantoa en tunne, mutta onneksi tuli useampi "hitti" vanhemmilta levyiltä. Kaksi bändin jäsentä vaihteli moneen kertaan paikkaa, että kumpi soittaa rumpuja ja kumpi kitaraa. Tukevamman rumpalin energistä kannuttelua oli varsinkin hauska seurata. Olisin kuunnellut bändiä mielelläni pidempäänkiin.
En laatannu näiden keikalla.
vähän kyllä harmittaa tää missaaminen. 10 vuotta sitten näiden keikalla tapasin kuitenkin monen foorumistin ekaa kertaa. ja seuraavan kesän Roskildekeikkakin <3
soittivatko muuten How Near How Farin? no, oisin kyl varmaan ruvennu itkee jos ois tullu.
Hyvä keikka oli.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
soittivatko muuten How Near How Farin?
Joo ja Another Morning Stoner ja Homage tais tulla myös Source Tagsiltä. Pari muuta jotka tunnistin oli Mistakes & Regrets ja Will You Smile Again.
Jos olisin sellainen tyyppi joka huutelee keikoilla biisitoiveita niin olisin pyytänyt "It Was There That I Saw You" biisiä.
luin topikin läpi, tää on vissiin ollut melkoinen suosikkibändi monelle tai en tiiä, ilmeisesti ton hölmön nimen takia olen autuaasti skipannut bändin enkä tietoisesti kuullut mitään, mutta keikka tuli katsottua, ja sehän oli ihan ok. itse asiassa varmaan olis ollut suorastaan hyvä, jos olisin tuntenut biisejä ennestään.
Basisti näytti ihan Phil Lynottilta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.