You are not logged in.
3e/kpl-alelöydöt:
Nick Cave : Bunny Munron kuolema
Anni Sumari (toim.) : Odinnin ratsu
The Complete Stories of J.G. Ballard
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ilmainen, mut so not:
Rodney Davies: How To Read Faces
Sis. mm.
Saman kirjoittajan kädestäennustamisopasta mainostetaan kirjan takasivulla.
The Complete Stories of J.G. Ballard
Kelpais
bernardblack wrote:The Complete Stories of J.G. Ballard
Kelpais
Siitä vaan ostelemaan! Suosittelisin kyl ehkä toimimaan toisin kuin minä ja hankkimaan sen aiemman, kahteen osaan jaetun painoksen. Tommosta 1200-sivusta jötikkää on vähän hankala lukea.
Aloin just tutkailemaan, että jos sais kohtuuhintaan kovakantisena. Ollu vähän huonoja kokemuksia tollasten mötköjen kestävyydestä, kun niitä on lueskellut.
Akateemisen alesta:
Christopher Priest - The Dream Archipelago
P.G. Wodehouse - A Damsel in Distress
P.G. Wodehouse - The Girl in Blue
Wodehouse
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
greenie wrote:bernardblack wrote:The Complete Stories of J.G. Ballard
Kelpais
Siitä vaan ostelemaan! Suosittelisin kyl ehkä toimimaan toisin kuin minä ja hankkimaan sen aiemman, kahteen osaan jaetun painoksen. Tommosta 1200-sivusta jötikkää on vähän hankala lukea.
Noi valtav kokoiset pehmeäkantiset on aika ikäviä lukea. Niin on myös kovakantiset todella isot kirjat. Kirjan pitää mahtua laukkuun, et voi lukea bussissa ja sen kokonen että sitä voi lukea sängyssä mukavasti selällään
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Löysin kaupasta kerran jotain, mikä voisi avittaa tuossa. Sellasen härpättimen, joka pitää "sen" levällään, että ei ranteet tai hartiat puudu. Oli kyllä aika muovisen oloinen tekele, joten en ostanut
Kirkoissa taitaa olla sellasia lukutasoja? Pitäisköhän käydä kähveltämässä?
Philip Roth - Haamukirjailija
Paul Auster - Sattumuksia Brooklynissa
Richard Yates - Revolutionary Road
Donnerin Bergman -kirja näytti tulleen Kirjatorille. Täysin sattumalta ja yllättäen sitten ostinkin sen (10 ).
Kirjatorilta irtos ihan kiinnostava satsi 2e/kpl-pöydästä:
Catherine Blackledge: Vaginan tarina
F. Scott Fitzgerald: The Great Gatsby
Ernesto 'Che' Guevara: The Motorcycle Diaries
Niilo Lauttamus: Vieraan kypärän alla
Harry Turtledove: Settling Accounts: Drive to the East
Ostin tiiliskiven nimeltä Viini.
Catherine Blackledge: Vaginan tarina
Älä sit spoilaa, että miten tässä kävi.
Kingsley Amis - Girl, 20
Nick Hornby - Hornankattila (Lintumiehelle iso kiitos kun divarista tän mulle kaivoi. )
Nick Hornby - Juliet riisuttuna
José Saramago - Elefantin matka
Last edited by leposi (02.03.2011 16:20)
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Suomalaisessa oli ale
Tuomas Vimma: Helsinki 12, jtn 4e
Turo Kuningas: Työkalupakki, 3e
Mika Waltari: Fine van Brooklyn, 8e
Melkein hävetti kassalla, oikeilla hinnoilla kummiski noitten yhteishinta ois hiponu jotain sataa euroa.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Kirjaston poistokirjoja, euron kappale.
Italo Calvino - Jos talviyönä matkamies
Italo Calvino - Tämä vaikea elämä
Ray Bradbury - Kuvitetttu mies
J.R.R Tolkien - Roverandom
edward strickland - minimalism: origins
edward strickland - minimalism: origins
kuvataideosio kyl vahvempi ku musapuoli, tosin ihan kiinnostavia detksuja tyypeistä.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Marshall Mcluhanin Laajeneva ihminen tms, kivan näkönen kansi eikä ollut ennestään tuttu.
Samalla kirpparilla oli iso kasa englanninkielisiä eri yliopistojen 50/60-luvulla julkaisemia esseitä kirjailijoista, vaikuttivat
perkeleen hyviltä, ostin Joyce-esseen, 20 cent kappale. Löyty myös tosi hieno Composer -niminen kirja jossa
kerrotaan mitä säveltäjä tekee, koottu mm. eri säveltäjien työaikatauluja yhteen.
Jos jotakuta kiinnostaa noi esseet, ja jos se jotaku asuu Turussa, niin tää oli se kirppis siellä kaarinaan päin ajettaessa,
Prisman kohdalta vasemmalle, missä on jotain huonekaluoutlettejä, se joku köyhäinlähetyskirppis tms.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Hyvältä kirppariltä vaikuttaa
Paras kirppari jonka olen löytänyt Helsingissä on Mäkelänkadun Emmaus
STRANGE ATTRACTOR JOURNAL FOUR
^
mistä ostit? wiklundilta?
^
mistä ostit? wiklundilta?
sieltäpä juuri
eiq SA:lta suoraan