You are not logged in.
Voi surkeus taas tätäkin uutista
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Höh
RIP ja kiitos musiikista. Illalla vois kuunnella pari levyä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
lepää rauhassa kari
Puun takaa, RIP
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Se oli aika siistiä ku Kris Kristofferson finlandia-talon konsertissaan ylisti Karia monet kerrat ja sit annettiin vielä kesken kaiken kunnon aplodit klabbille joka silmin nähden onnellisena kumarteli yleisölle. Oisivatpa vielä vetäisseet dueton ni olis ollu täydellistä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tossa juuri jokin aika sit nauhotuksissa fiilisteltiin, kun Kari Tapio ei kuulemma studiossa ollessaan puhunu koskaan kellekään, edes vaimolleen. Otti hommat tosissaan niinku! Mutta varmasti muuten riitti aikaa läheisillekin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Oho! Lepää rauhassa.
Olen suomalainen on ihan ekoja biisejä mitä muistan ikinä kuulleeni.
Reijo Taipale & Kari Tapio - "Elämän virta"
Toto Cutugno & Kari Tapio - "Olen suomalainen/L'italiano"
Freud, Marx, Engels & Jung - "Kari, Tapio ja mä"
Kari Tapio - "I Love You Because"
Tänään Radio Suomella muisto-ohjelma klo 18-20.
Surullinen päivä. Hieno taiteilija.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
"Myrskyn jälkeen" erottui edukseen silloisen koneellisen villityksen aikoihin. Menevä komppi, jonka päälle Kari lauloi rankoista asioista siten että t yhmempikin ymmärsi. Edelleen miehen hienoimpia kappaleita.
Ei voi yksikään päättää päivistään
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Pakko nyt kertoa semmoinenkin juttu kun oltiin viitisen vuotta sitten kaverin polttareita viettämässä (joo joo uuh) eli tolskattiin keskellä päivää Jyväskylän keskustassa suht päissään. Tuleva sulhanen oli puettu 80-luvun lopun speedmetal-univormuun (pillifarkut, farkkuliivi jossa bändien logoja, varrelliset koriskengät jne) ja päässä oli lippalakki johon oli kirjoitettu STONE (logolla toki). Kaikista maailman ihmisistä Kari Tapio kulki silloin ohitse ja tuli sanomaan "mun poika on soittanut tossa bändissä".
Kun kansansuosio on tuota luokkaa ja viinakin välillä maistui niin vois hommansa huonomminkin hoitaa. Hieno mies.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Katkennut petsari wrote:Pakko nyt kertoa semmoinenkin juttu kun oltiin viitisen vuotta sitten kaverin polttareita viettämässä (joo joo uuh) eli tolskattiin keskellä päivää Jyväskylän keskustassa suht päissään. Tuleva sulhanen oli puettu 80-luvun lopun speedmetal-univormuun (pillifarkut, farkkuliivi jossa bändien logoja, varrelliset koriskengät jne) ja päässä oli lippalakki johon oli kirjoitettu STONE (logolla toki). Kaikista maailman ihmisistä Kari Tapio kulki silloin ohitse ja tuli sanomaan "mun poika on soittanut tossa bändissä".
Kun kansansuosio on tuota luokkaa ja viinakin välillä maistui niin vois hommansa huonomminkin hoitaa. Hieno mies.
Jumalauta
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
suomenajokoira wrote:Katkennut petsari wrote:Pakko nyt kertoa semmoinenkin juttu kun oltiin viitisen vuotta sitten kaverin polttareita viettämässä (joo joo uuh) eli tolskattiin keskellä päivää Jyväskylän keskustassa suht päissään. Tuleva sulhanen oli puettu 80-luvun lopun speedmetal-univormuun (pillifarkut, farkkuliivi jossa bändien logoja, varrelliset koriskengät jne) ja päässä oli lippalakki johon oli kirjoitettu STONE (logolla toki). Kaikista maailman ihmisistä Kari Tapio kulki silloin ohitse ja tuli sanomaan "mun poika on soittanut tossa bändissä".
Jumalauta
Otti töissä välillä aika vaikeasti kun radiossa soitettiin mm. Viimeiseen pisaraan. Muisteli vaan, kuinka monta kertaa tuli Karia kuunneltua ja laulettua mukana Tre-Jkl -väliä ajellessa. Usein meni koko matka niin, ettei levyä tarvinnut vaihtaa.
Onneksi pääsin kesällä näkemään eturivistä kuinka mies hoiti homman kotiin Valkeakoskella Työväen musiikkitapahtumassa. Tästä suuri kiitos avolle, joka hankki liput valmistujaislahjaksi.
Last edited by Kenkä (08.12.2010 18:57)
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Faija tunsi Karin jollain lailla, ja oon kuullut jo vuosia sitten, että Karilla on todella hulvattomat jutut. Niinkuin nyt esim tarina Kälviän perseenrypyttämöstä, jossa voi vaihdattaa itselleen uuden ryppynarun, jos vanha on löystynyt, mennyt poikki tjms.
Last edited by tomitarmo (08.12.2010 19:12)
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
En ole sen luontoinen jätkä, että yrittäisin välttää verojen maksua. Kaikki nämä yhteiskunnan palvelut terveydenhuollosta lähtien maksavat paljon. Haluan maksaa veroni tunnollisesti, että voin myös hyvällä omallatunnolla käyttää noita palveluita
Faija tunsi Karin jollain lailla, ja oon kuullut jo vuosia sitten, että Karilla on todella hulvattomat jutut. Niinkuin nyt esim tarina Kälviän perseenrypyttämöstä, jossa voi vaihdattaa itselleen uuden ryppynarun, jos vanha on löystynyt, mennyt poikki tjms
Sutkille tarinaniskijälle :peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Kuuntelin tossa aamusella Viimeiseen pisaraan -albumin. En muistanut että tää oli oikeasti hyvä levy, siis ei mitään Vesku Loiria vaan modernia suomicountrya.
Viime viikolla menehtyneen Kari Tapion levyt ovat tämän joulun suosikkilahjoja. Kaupat ovat yllättyneet levyjen jättimäiseksi kasvaneesta kysynnästä.
- Osa levyistä loppui välittömästi, emmekä ole saaneet tavarantoimittajilta tarpeeksi tuotteita tilalle, Anttila TopTenin valikoimapäällikkö Janne Kinnunen kertoo IS:lle.
Sama tilanne on esimerkiksi Stockmannilla.
Raju kysyntä yllätti myös levy-yhtiön, jonka varastot ovat niin ikään tyhjentyneet Kari tapion levyistä.
Laulajan pitkäaikainen tuottajatoveri Ile Vainio kuitenkin lupaa, että vanhoista levyistä otetaan lisäpainoksia.
Kari Tapio ja Rajuus
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jalkanen joutui kerran erottamaan alkoholismia sairastaneen kosketinsoittajan. Klabbi hoiti tilanteen suorastaan sattuvalla rehellisyydellä: "Tässä bändissä on vain yksi juoppo, ja se olen minä" :peuk:
olikan kari tapio melkoinen legenda mutta toi ilapäivälehtien liveraportointi hautajaisista on pikkuisen liikaa, haaskalinnut
joo, jokseenkin naurettavaa ja hyvin ällöttävää.
On aika huikeeta, mitä noi iltapäivälehdet keksii aina vaan näyttävämmän tavan alittaa kaikki maailman rimat...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Radiosta tulee just parhaillaan Kari Tapion joulukonsertti!
Ja loppuu muutaman minuutin päästä.
Oli tarpeellinen ilmoitus.
Sinivalkoinen ääni ehti äänittää viimeiseksi jääneen kappaleensa vain kuusi viikkoa ennen kuolemaansa.
Juuri singlenä julkaistun Pitkät päivät täällä -kappaleen kertosäkeessä Kari Tapio tulkitsee hiphop-muusikko Matti "Asa" Salon kirjoittamia voimakkaita riimejä tummalla ja vahvalla äänellään.
- On välillämme kuilu, ja taivas maan päällä. Seinän takana uinuu, pitkät päivät täällä, Kari Tapio laulaa beatbox-artisti Felix Zengerin säveltämän ja esittämän kappaleen päällä.