You are not logged in.
Kaunista.
Johanna Tukiaisen häistä tv-ohjelma!
Morsiusneitoja näyttäisi olevan peräti viisi. Tukiaisen siskojen Julian ja Jasminan sekä Dolls-tanssija Katarinan lisäksi morsiusneidoiksi ovat lupautuneet BB-julkkis Henna Kalinainen ja suurennetuista rinnoistaan tunnettu Janita Janatuinen.
Melkoinen morsiusneitojen kauhugalleria! Mutta eikös tää Janita Janatuinen ole tunnettu myös siitä, että se on pienentänyt toosaansa jollain kirurgisella leikkauksella? Näin ainakin muistelen lukeneeni jollain muinaisella kauppareissulla Hymyn kannesta.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
lukeneeni jollain muinaisella kauppareissulla Hymyn kannesta
Totuuden kaunistelulle
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
tomitarmo wrote:lukeneeni jollain muinaisella kauppareissulla Hymyn kannesta
Totuuden kaunistelulle
Johanna Tukiainen sai vankeustuomion rattijuopumuksesta, virkamiehen vastustamisesta ja väärän henkilötiedon antamisesta.
Päädyin keskiviikkona kanavasurffailun lomassa katsomaan hetkeksi Maria-ohjelmaa, jossa Tuksu ja Arto olivat vieraina. Tuli ihan paha mieli, niin sekaisin J-Tuk nimittäin oli.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Päädyin keskiviikkona kanavasurffailun lomassa katsomaan hetkeksi Maria-ohjelmaa, jossa Tuksu ja Arto olivat vieraina. Tuli ihan paha mieli, niin sekaisin J-Tuk nimittäin oli.
Ai nyt vasta tuli paha mieli? Toihan on ollut suomenmittaisen koulukiusaamisen uhrina jo jotain kolme vuotta! Virkanaan kai jonkinlainen stressilelu, kun kaikki voi aina osoittaa tota että HÖHÖÖ RUMA LÄSKI!!! TYHMÄ!!!
Maria Veitola ja sen "Sä näytät prinsessalta" -kommentit vittuun telkkarista ja maapallolta.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
katsoin itekin tuota ja enpä kyllä aiemmin ollut tajunnut et maria veitola on niin kuvottava ihminen.
Topikki muotoon "Yolanda"
katsoin itekin tuota ja enpä kyllä aiemmin ollut tajunnut et maria veitola on niin kuvottava ihminen.
en viitsiny edes katsoa koska oon ain aina inhonnut veitolaa
Veitolasta oon samaa mieltä, mutta multa ei silti heru sympatian pisaraakaan tän TuksuYolandan suuntaan... Niin makaa kuin petaa.
Siirtäkää nyt tämä vaikka testikkeliin.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
offtopikkia tulee, mutta missäs topikissa oli ne äidinmaitokorvikkeen photoshoppailut maria veitolasta ja ulviksesta?
bzort glorf bööth
Maria Veitola on ehkä Suomen televisiohistorian raivostuttavin talkshow-juontaja. Joku vuosi sitten sillä oli sentään jotain järkeviäkin vieraita (tosin muistan ikuisesti sen kun se veti Ylellä sitä show'taan ja Uusis oli vieraana, se käsitteli heppua kuin jonain sirkuseläimenä "näytä nyt miten sä ratkaiset sen rubikin kuution!" - pystyin aistimaan Markun kiusaantuneisuuden), mut nykyään toi on kai joku seiskalehti tv-muodossa. Perhana kun meni mainitsemaan sen Uuden Fantsun, niin pitihän toi kattoa ja sietää kaikki saatanan reinonordinit haastattelemassa jotain koirienpelastajakokokkaria ("kokoomus vastaa arvoiltaan mun arvoja!" ), tosin toi Tuksun haastis oli kyllä ehkä hämmentävintä ikinä. En sit tiiä oliko Veitola nyt kaiken hipsteriyden ruumiillistuma ironisuudessaan, vai oliko sen kertakaikkisen vastenmielinen mielistely ihan tosisettiä.
JA KUN UUDEN FANTSUN VETO ALKOI, NIIN EIKÖHÄN SE PISTETTY KESKELTÄ POIKKI
Editoidaan tähän loppuun vielä kaiken avautumisen lisäksi, että tavallaan ihan virkistävää kattoa tällaistakin tuubaa joskus.
Last edited by Kalossimies (28.01.2011 16:51)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Johanna Tukiaisen kännykkä hajosi: Kuka kaatoi lonkeroa?
Johanna Tukiaisen kännykän hajoaminen on epäselvä tapaus.
Johanna Tukiaisen mukaan kännykkä hajosi, kun siihen kaatui lonkeroa.
Puhelin hajosi keikalla, kun Hennan (Kalinainen) lonkeropullo kaatui sen päälle. Nyt käytän siskoni Julian kännykkää. Menen keskustaan hankkimaan nyt uuden. Etsin jonkun naisellisen siron kännykän, Johanna Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.
Kun MTV3.fin Viihdeuutiset soitti Henna Kalinaiselle, kohukaunotar kiisti jyrkästi tapahtuneen.
En todellakaan kaatanut lonkeroa hänen kännykkäänsä. Ei pidä paikkaansa, Henna Kalinainen kiistää.
Tukiainen oli keikoilla viikonloppuna Kalinaisen kanssa.
Pyysin Hennan mukaan juontamaan. Hän oli Järvenpäässä keikalla perjantaina ja Kannel Pubissa lauantaina. Henna juonsi ja itse lauloin sekä tanssin. Henna lauloi myös säkeistön kanssani playbackina, Tukiainen toteaa.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Arto :peuk::spede::roller::pimp:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Kannel pub?
Miten tuossa rotankolon kokoisessa vihoviimeisessä räkälässä voi kukaan esiintyä? Eikä siellä mitään lavaa ole. Mut Kantsulle enivei
Sent from my iPhone 16
Kenen kännykkää Julia nyt käyttää
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
Pukuni on ihan suoraan kuin Disneyn sadusta! Se muistuttaa Kaunotar ja Hirviö -leffan Kaunottaren pukua siinä romanttisessa kohdassa, kun he tanssivat Celine Dionin biisiä.
Hinta oli 2 300 euroa. Mutta joistain upeista asioista kannattaakin maksaa.
Olen ihan varma että Arto puhkeaa itkuun, kun näkee minut siinä asussa.
Tuksu wrote: Olen ihan varma että Arto puhkeaa itkuun, kun näkee minut siinä asussa.
itkuun yhtyy varmaan myös koko suomen kansa
pannan klassikko:
Kohublondi Johanna Tukiainen avautuu uusimmassa Hymy-lehdessä yliluonnollisista kokemuksistaan. Johannan mukaan myös pikkusisko Julia on joutunut pahojen henkien hyökkäyksen kohteeksi.
Uskostaan avoimesti puhunut Johanna Tukiainen kertoo lehdelle sisarusten Jollaksen-kodissa vierailleista riivaajahengistä.
Kaikkein voimakkain pahan läsnäolon kokemus lienee Julia-siskolla, joka tanssiryhmän vetäjän mukaan joutui demoneiden hyökkäyksen kohteeksi keskellä yötä.
Häneltä tempaistiin peitto pois päältä. Huoneessa oli neljä henkeä naisen muodossa. Demonit vaativat Juliaa tekemään ruokaa, Johanna kertoi ja jatkoi Julian alkaneen peloissaan paistaa pakastepizzaa yön pikkutunneillla.
Julia pakeni kauhuissaan keittiöön ja alkoi paistaa pakkasesta löytämäänsä pizzaa. Henget istuivat sohvallamme. Julian katsahtaessa jossain vaiheessa taakseen olivat naishahmot kadonneet, Johanna kertaa.
Kohutanssija uskoo pahojen voimien konkretisoituvan "ennemmin hartaille ihmisille kuin ateisteille".
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
"Tää on Foriners...", "Mä en oo mikään ammattilaulaja..."
No et oo juu, mutta tarttisit kyllä ammattiapua. Tää(kin) video todistaa sen.