You are not logged in.
Pakkohan tämmönenkin on tänne pistää. Uus levy on jopa melkein pl.
Tunnustaako kukaan koskaan olleensa suuri oasiksen ihailija?? :D:F;;AD;GG;;G :? :twisted:
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
Uutta levyä en ole kuullut enkä siltä paljoakaan odota. Pari ekaa levyä joista etenkin (What's The Story) Morning Glory olivat loistavia mutta siitä lähtien on levyjen taso mennyt jyrkästi alas. En tosin ole edes jaksanut paneutua pariin viimeisimpään erityisemmin. Ei enää jaksa kiinnostaa.
Viimeisin levy oli jopa yllättävän hyvä, mutta vaikutteet oli taas ihan liian pinnassa ja Liamin "lyriikat" ovat
Jokaisessa biisissä melkein tuli outo dëjä vu-fiilis, mutta siitäkin huolimatta annoin ***½. o/
Miten arvioisit Oasis-yhtyeen merkitystä postbehavioraalisessa kontekstissa, Michel?
En mä tohon nyt keksi mitään henkevää. Kilauta Marxille.
Se uusi levy on hyvä. Aivan kelpo tekele ja ne vanhemmat sinkut! Mielettömiä paketteja, huh huh!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Siis ei. Ihan kamalaa kakkaa. Liam on menettänyt äänensä täysin, ja lienee tällä hetkellä yhtyeen huonoin laulaja. Lisäksi biisit sanoituksineen ovat kahden edellisen albumin tasalla.
Noh, eihän tässä mitään uutta, mutta kerroinpahan taas.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
oon kuullu laylan. kyllähän tämän tahtiin tuoppia heiluttaa ja huutelee lädismejä. ja sillonki vituttais.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Jpp, eipä noita uusia levyjä jaksa kuunnella. Definitely Maybea tulee kuunneltua pari kertaa vuodessa ku jua olutta.
pari kertaa vuodessa ku jua olutta.
FEIKKI
This must be what jail / I will scratch
;;A;G;;ÖPA
Äärimmäisen nonchalantti pl uudelle levylle ja guest(e)ille
Yhdyn jokseenkin kaljanjuojiin ja totean olevani Oasiksen suhteen entistäkin behavioralistisempi.. ensinnäkin keidasta tulee jostain helvetin syystä kuunneltua aina silloin tällöin. Toisekseen Oasisista ei pysty vain "kuuntelemaan" vaan pitää vähintään joko olla perseet, pelata kolvvia, katsoa matlokkia nauhalta tai nussia siinä samalla. Kai se näin saa jonkinlaisia vakiintuneita piirteitä itseensä tuo Oasis kuunteluprosessina.
Kerran tuli baarissa Be Here Now (biisi) ja rokkasi ihan sikana!
[/i]
"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"
- Bernard Sumner
Oasis lähinnä (hu)vitutti kymmenen vuotta sitten, eikä eteenpäin tai muuhunkaan suuntaan ole tässä suhteessa menty. En tosin Bluristakaan jaksanut liiemmin välittää, joten olen tainnut alitajuisesti skipata nykyiselle kaksvitoselle sangen olennaisen nuoruusriitin
This must be what jail / I will scratch
Oasisista enkä Blurista ole ikinä isommin välittänyt. Silti noiden kahden levyjä on hyllyssä yhteensä kuusi. Se ehkä kertoo jostain, en kyllä halua tietää mistä. Tai no kyllä mää molempien MTV-hiteistä silloin ca 95 tykkäsin mutta Pulp on aina ollut enemmän minun juttu.
No siis täytyyhän se myöntää, että Oasis oli se ensimmäinen supertärkeä bändi elämässäni. Ennen elokuuta 96 vihasin brittipoppia. Kuuntelin vaan punkkii ja Smashing Pumpkinsii jne. Sit keikka NAKSNAKS... Ja sit tapasin foorumin ja sit teidät ja nyt ollaan rappiolla...
HURAA HURAA KURAA OASIS ON HURAA½
Tohtori suosittelee Oasista kaikkiin vaivoihin
Minulle Oasis ei ole koskaan ollut se supertärkeä bändi. Se oli Manic Street Preachers (jota ilman tuskin olisin tällä foorumilla nyt). Mutta silti olen edelleen sitä mieltä, että What's The Story (Morning Glory) on paikoitellen jopa erinomainen levy. Uusinta Oasista en ole kuullut, mutta luultavasti tykkäisin ainakin jonkin verran. Ja Wonderwall on ehkä paras biisi If You Toleraten jälkeen mitä olen MTV:ltä teininä nähnyt.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kyllä Oasiksen kaksi ensimmäistä potkii vieläkin lujaa munaskuille. Be Here now oli ihan kelpo lätty, mutta sen jälkeen eivät ole nuo uusimmat tuotokset kiinnostaneet juurikaan. Itselle myös Oasis oli ensimmäinen supertärkeä bändi.
Niin ja Supersonic on aivan saatanan kova biisi.
>:{/
Homot!
Heathen Chemistry ja Standing on the Shoulder of Giants on hienoa modernii stadionrokkia! Maailman aliarvosteuimpii levyjä, etenki jälkimmäinen. Vaikka a-puoli siitä onkin suhteellista kuraa, tekee loistava b-puoli siitä hienon. Heathen Chemistry on muuten vaan kaikin puolin toimiva.
ps. debyytti on lähes kuuntelukelvoton.
Top 5 Oasis-levyt
01. Morning Glory
02. Heathen Chemistry
03. Don't Believe the Truth
04. Standing on the Shoulder of Giants
05. Be Here Now
laddism begins at home
Supersonni imee valtavia
SAMPANSUPERKOVASIKARIJAALKOHOLIKAIKKIESPOOLAISETVOIPAINUUVITTUUNOINASOINASOINASELÄNIKUISESTI
Ylös. Jos biitti ei tapahdu, niin koitetaan tätä kautta.
Omalla kohdallani paskiksen analyysi osuu ainakin täysin. Tosin se on sanottava, että muutama biisinsä soi nykyäänkin vähintään viikottain. Hieman analyyttisemmin:
Teininähän tätä tuli fanitettua kovasti, ja bändistä alkoi muodostua näin jälkiviisaan perspektiivistä pelottava fetissiobjekti. Pitkäksi aikaa. Jossain vaiheessa musa ei sitten vaan toiminut enää juuri ollenkaan, jonka jälkeen bändistä tuli jopa luotaantyöntävä. Osapuilleen silloin, kun näki kehäraakit livenä. Vastareaktio, tietenkin. Pitkään Oasis olikin ikään kuin Asia, jonka lähestyminen aiheutti välittömän inhoreaktion.
Ei enää. Pidän kahdesta ekasta taas, eikä kyse oikeastaan ole tietenkään pelkästä nostalgiasta. Kysymys taisi siis olla kahdenkin fantasian halkaisemisesta, ja nyt näitä kuuntelee taas mieluusti. Definitely Maybe nyt kuitenkin on kova perusrokkilevy, ja sen ajan keikoilla ei välttämättä olla kovinkaan kaukana melodisesta surinarokkimenosta. Välillä suhiseekin. Mikä kuitenkin pelastaa on se, että nää ei tuijottanu monojaan (paitsi peilin edessä ja eritoten röyhkeesti, ei anteeksipyydellen) ja biiseissä on rokkivoksut. Tai mitkälie.
Jäljemmät levyt on tietty aika karmeata kuraa, mitä nyt D' You Know What I Mean? on erittäin jees veisu. Vaikken siis tiedäkään mitä tarkoittavat, eikä biisissä sitä etenkään sanota.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Cigarettes & Alcohol on rehabilitoitava. Rakkaudella. :twisted:
Is it worth the aggravation / To find yourself a job when there's nothing worth working for?
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Oasis aiheuttaa minulle nuoriso-ohjelma jyrkiin ja vuosikymmenen takaiseen brittipophysteriaan liittyviä konnotaatioita. Oasiksesta itsestään muistan vain gallahgerin määkinän, gallagherin veljesten skandaalinkäryiset sekoilut ja jonkun hittirallatuksen jotenkin.
Tosin niihin aikoihin olinkin ala-asteelainen joka kuunteli ehkä kolmea bändiä, joten oasis ei varsinaisesti osunut musiikilliseen heräämiseeni.
Lisäksi muistan televisiopätkän jossa joku oasiksen jäsen näyttää pyllyään kameralle.
Forgive me father, for I have sinned...
Nuoriso-ohjelma jyrkille, mutta eritoten ilmaukselle:
Skandaalinkäryiselle sekoilulle ja muulle idiotismille:
Liamin määkinälle:
Palstalla toistuville narratiiveille uskoon tul... eikun seksuaa...vittu, musiikillisesta heräämisestä: :peuk::peuk::peuk::peuk:
Noel Gallagher: Radiohead more important than Oasis -Maxim lehti
Itsehän toki tiesin tämän aina olleen totta.
en ole kolmekybänen emoboy