You are not logged in.
^^ Jaa, olihan tuo jo tänne postattu mutta kertauksen vuoksi. Fonalilla näyttäs olevan uus levy jo kaupan.
pitäis varmaan pistää fonalille tilausta, kun vaan jaksais
EDIT: jaksoinpas
smaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
"Nokialainen 72-vuotias mies luuli 89-vuotiasta huonetoveriaan savuavaksi hevoseksi ja hakkasi tämän tuolilla hengiltä viime huhtikuussa Nokian terveyskeskuksen vuodeosastolla. Terveyskeskuksessa muissa tehtävissä ollut poliisipartio ehti myös nopeasti paikalle. Silloin harhoja nähnyt mies istui jo käytävässä. Hän oli sekava ja huohotti voimakkaasti. Hän puhui poliisille hevosen savuavasta sydämestä ja myönsi yrittäneensä tappaa hevosen."
:psykee:
Onhan tämä Ullakkopalo hienoa vyörytystä. Koko ajan siinä rajoilla että onko tässä nyt erillisiä biisejä ollenkaan. Tai niin kai vanhemmatkin levyt on mutta ei ehkä tähän tapaan kuitenkaan.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
joo, mut kai toi onkin jossain määrin ajateltu kokonaisuudeksi, ei vanhoissa tainnu biisit soida yhteen ihan tolleen ilman taukoja, paitsi ehkä tomutontun levyillä. ehdottomasti vuoden parhaita kiekkoja
pitää ostaa vielä vinyylinä ja sit ruinaa fonal-samilta bonari-ämpäreitä :ff:
Palava puolukka
Ensivaikutelmat uudesta levystä erittäin positiiviset
Itse asiassa, parin päivän tehokuuntelun jälkeen vois todeta, että kylhän tää taitaa olla paras tähänastisista kempsulevyistä
Kunhan palkkapäivä koittaa käyn hakeen vinyylinä.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
I knew you'd come.
NUOETTEJA
semmosta nyt vielä tosta kivikasan rauhassa -digisinkusta että noista kahdesta bonusbiisistä olisi saanut aivan mahtavan vinyylisinkun eikä kai se vieläkään myöhäistä olis. laatukamaa kumpainenkin, "avaimet auringossa" on sellainen suht rauhallinen elektronisen meditaation tuokio ja "kun minä uppoan" sellaisen mukavan jumittavan melodianpätkän siivittämä tuokiokuva jossa mies- ja naisäänet lauleskelevat ja tunnelma on jotenkin ikiaikainen. kyllä näin hienot teokset olisi syytä saada tallennettua muuallekin kuin kovalevyn kulmalle.
No niinpä!
taas yksi ullakkopalon arvostelu
"its a trip, no drugs required"
Jännää, Jan on näköjään taannoin ollut oikein valtakunnallisessa televiissiossa. Vähän hassu haastis kyllä ja äänet on viturallaan, mut ihan hauska tapaus kumminkin.
Ullakkopalo on vielä kuulematta, mut näemmä kovin kiitelty tapaus näyttääpi olevan, joten pitänee ottaa kuunteluun. Itelle Alkuhärkä on kokonaisuutena hienoin, jotenkin se metsäfolkin graalin malja on sillä levyllä aika lähellä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
laittakaas kommentteja äänen lumon nauhateoksesta, väliinhän tämä nyt jäi
tomutontun kotisivut uudistuneet
mulla on näköjään täydellinen diskografia hallussa, lisäksi vielä belgialainen tomutonttu/skaters -bootleg-tuplakasetti
tulevia:
one-sided LP on BENIFFER EDITIONS
12" on NEW IMAGES
LP on DEKORDER
:psykee:
Jännää, Jan on näköjään taannoin ollut oikein valtakunnallisessa televiissiossa. Vähän hassu haastis kyllä ja äänet on viturallaan, mut ihan hauska tapaus kumminkin.
valitettavasti me ollaan jo eellä
bzort glorf bööth
jokohan se levy ilmestyisi tänä vuonna, siis tomutonttu + ES = voja voja, jo pärisee :biggrin:
KY OESB 7" master tastes like blueberry pie.
kaikki mukaan
http://www.kemiallisetystavat.com/pallonvaltavan/