You are not logged in.
Pages: 1
tarjoon 5e.
Huippu biisi ja hieno artisti
bzort glorf bööth
korotusautomaattiin 8e, nyt ei pysty enempää tarjoon, rahat vähissä eikä pitäis muutenkaan ostaa mitään
Eri. Rahaa löytyy ja kaikkee pitää ostella.
bzort glorf bööth
Eri. Rahaa löytyy ja kaikkee pitää ostella.
Laitetaas tonni turhuuteen
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Jostain syystä tätäkin sinkkua parissa suomalaisessa divarissa näkyy tai on näkynyt aika lailla - kansalla on ollut hyvä maku.
"No more mistakes, like the last one."
kun joku sen bongaa alle kympillä niin mulle saa ostaa, korvaan kulut
Jukka tai Jii pistää sit Hantalle? Misirlousta löytyy muutama vieläkin.
"No more mistakes, like the last one."
kun joku sen bongaa alle kympillä niin mulle saa ostaa, korvaan kulut
Tätä oli Lepiksen kirppiksellä myynnissä femmalla..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
psykokarkki wrote:kun joku sen bongaa alle kympillä niin mulle saa ostaa, korvaan kulut
ei ollu enää ku ite kävin
Joe Caligula wrote:psykokarkki wrote:kun joku sen bongaa alle kympillä niin mulle saa ostaa, korvaan kulut
Kuka lie ostanut
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
psykokarkki wrote:Joe Caligula wrote:psykokarkki wrote:kun joku sen bongaa alle kympillä niin mulle saa ostaa, korvaan kulut
Kuka lie ostanut
joo ei tästä vitosta enempää kannata maksaa mitenkään. vaikka maailman paras levy onkin. piffillä on hyvät keskustelut aiheesta.
mistähän vaan löytäis?
NO KU EI TOTA PARALYZED-SEISKAA KUKAAN TUNNU SUURISTA PUHEISTA HUOLIMATTA KAUPPAAVAN HALVALLA NI OSTIN KALLIILLA, LOMARAHAT SILEIKS
NIMIM. TONNI TURHUUTEEN
Hyvä Hantta! Ota kuva itestäs ja aarteestaas, niin voidaan kuolata!
Mielellään cowboy-tyylinen asu päällä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hiero sitä munalla + toimita kuvat
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
bzort glorf bööth
ootellaan nyt kuitenkin että levy saapuu, maksoin vasta ja kympin tosiaan maksoi mut pitäis olla hyvässä kunnossa ja onhan toi tajuttoman kova levy.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
suositelkaas lisää tän levyjä, just semmosta kamaa et the fall sais versioida
Ainaskin Standing In A Trashcan (Thinking Of You) / My Underwear Froze To The Clothesline on hyvä sinkula.
bzort glorf bööth
bzort glorf bööth
Yrittäkää kuvitella tällainen levytystilanne: laulusolistina Fun Housen aikainen Ikky Pop, joka luulee olevansa ratsastamassa Santa Fen rodeossa ja yrittää siten laulaa kountry & westerniä. Taustabändinä toimii akustinen kantri-Stooges, jonka basisti on ikävä kyllä kotonaan televisiota katsomassa. Kitaristi on harvinaisen hyvässä vireessä (soittimensa vastakohta), mutta pelkää kuollakseen mikrofoneja. Koska rumpali on unohtanut rummutuspalikkansa Sokoksen parkkipaikalle pysäköityyn Fiat-merkkiseen henkilöautoon, on sattumalta paikalle osunut Mauno Koivisto ruuvannut irti molemmat puujalkansa ja luovuttanut ne rumpalin käyttöön. Kyseinen rumpali sairastui kesken singlen ykköspuolen äänitystä, joten syvän humalatilan lumoama Koivisto soittaa session hänen puolestaan loppuun. Kesken soittoaan Koiviston humalaiset aivot tuottavat hänelle mielikuvan, joka mukaan hän olisi Billy Cobhamin hengen riivaama Keith Moon, joka yrittää soittaa kuin Ringo Starr, jotta pääsisi mukaan Beatlejen Australian-kiertueelle. Ilahtuneen Mauri Moog "Konttisen" pitäisi soittaa sessiossa huuli harppua, mandoliinia ja steelkitaraa, mutta hän ei pysty keskittymään soittamiseen, koska ei saa jakaustaan pysymään pään vasemmalla puolella. Levytys alkaa kello 11.45, äänittäjänä on mies, jonka ruokatunti alkaa tasan 12.00 ja noin 11.52 alkaa studiossa kiertää huhu, jonka mukaan mielipuoli tiedemies Otto Deckin olisi paennut vankilasateliitilta. Tuottaja Richard "Dick" Random on tärkeän henkilökohtaisen ratkaisun edessä, naisiko Constancen vai Allisonin vai ottaisiko sittenkin kauniin Veeran. MITÄ tulisi tällaisesta levytyksestä? Vastaan vanhempieni puolesta: "Paralyzed" / "Who's Knocking´ at My Door?" by the Legendary Stardust Cowboy. KUUKAUDEN... eieiei... VUODEN SINGLE.
bzort glorf bööth
Olaf Jensin näkemys.
Pages: 1