You are not logged in.
onks kellään tätä?
Hyvä peli tuo Mallorca
Älä päästä painiks sitä
Ei tässä säässä taida julkinen liikenne oikein toimia kunnolla, joten skipataanpas taas lautapelit tältä illalta.
Hyvin toimi siihen saakka kunnes bussin ovi petti ja matka jäi velodromin nurkilla kesken. Lähdin rautatientorilta klo 17.13 ja olin perillä 18.28.
Ja Mallorcasta tuli jälleen kerran voitto. Hyvä peli.
Kas niin, mikäs on tilanne? Saadaanks peli-iltaa aikaseks johonkin väliin vai pistetäänkö shakkidueli leposin kanssa aatonaattona?
Älä päästä painiks sitä
Äsken tuli pitkästä aikaa pelattua Afrikan tähteä.
Monopolin voitin tossa yhtenä iltana. Pitkä ja raastava peli.
Last edited by shanks (26.12.2010 21:21)
Uudenvuodenaatosta oli viimeks puhetta, mites olis silloin?
Aatto vois olla hyvä mulle, kuin myös torstai. Ainoa ero niissä on, että torstaina voin röpötellä ja perjantaina en. Ehkä aatto olisi parempi, jos kaikkilla on vapaata ja saatais pelit aikaisemmin pystyyn. Mulla voi pelailla, mutta torstaina ei sitten kovin myöhään voi mekastaa täällä, kun naapureilla voi olla aikaisia aamuja perjantaina. Eli mulla käy kaikki kaikkialla.
Mites se huominen? Meille käy varmaan jo suht aikaisin jos se on leposille parempi.
Ei taida huomenna enää lähteä nämä jutut. Katotaan mun puolesta ens vuonna uudestaan.
Scotland Yard oli ihan pirun hauska pitkästä aikaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Portobello Market
Mallorca
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Hmmmm, lähtiskö lautapelit lauantaina, joko mun luona tai sitten jossain muualla kantakaupungissa? Siinä joskus neljän jälkeen tai ihan millon vaan oikeestaan.
Me ollaan reissussa viikonloppu joten ei onnaa lauantai.
Me ollaan reissussa viikonloppu joten ei onnaa lauantai.
Ens viikonloppu?
Älä päästä painiks sitä
Pulkkamäki tohon yhteyteen Koffarissa?
Älä päästä painiks sitä
päivystän mut eihän se muiden pelaamista estä jos pidetään mun luona
Oon kaukana Suomesta, joten sinulle ei varmaan tule yhtään puhelua.
Otetaas tää taas tapetille. Mulle käy sekä la että su + pulkkamäki mut se pitäis tietää perjantaihin mennessä etukäteen. Mitä myöhempi kellonaika, sitä parempi.
Älä päästä painiks sitä
No nyt meno tarkentu sen verran et sunnuntai on ainoa mahdollinen päivä. Lauantaina Lepis vetää puoleensa melko aikaisessa vaiheessa.
Nössöpopparit huhuu!
Älä päästä painiks sitä
Sunnuntai voisi käydä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.